Mä söin niitä 27 päivää ennen siirtoa ja siitäkös mulle tuli sitten kauhee stressi, ja aloin
Toisella kerralla kohdun limakalvoni oli 16.5 mm ja toisella 16.1 mm. Lääkäri totesi Riiassa: "excellent endometrium." Joten ei se vanhentuminen todellakaan ainakaan minulla mitään haitannut. Ensimmäisen lapsen menetin jo hyvin pitkällä olevasta raskaudesta, mutta toinen on tuossa lattialla varsin toimeliaana.
Luulen, että tuo oikea-aikaisuus tarkoittaa sitä, että jos siirretään PAS siirto omaan luonnolliseen kiertoon, täytyy olla tarkkana oman ovulaatioajan suhteen.
Olen jopa miettinyt, että jos vielä käytän pakasteessa olevia alkioita, pitäisikö pyytää tuollainen "lisäkasvatuskausi".
Nellamaijalle ja muille paljon hyvää energiaa onnistumiseen! :hug:
Hei! Ajattelinpa vastata Nellamaijalle ja kertoa omista kokemuksista. Olen ollut kaksi kertaa raskaana. Kummallakin kerralla luovuttajan kierto meni sekaisin ja jouduin itse lisäjarruille. Siis Procrenilla oli pysäytetty oma hormonitoiminta ja jouduin siis jossain kohtaa ottamaan jotain nenän kautta otettavaa suihketta vielä. En edes muista kuinka kauan söin Zumenonia. TODELLA kauan!!panikoimaan, että jos mun limakalvo onkin liian vanha ja siten huono alusta alkion kiinnittymiselle. Jostain nettisivulta löysin jutun, jossa mainittiin, että limakalvon kehityksen pitää olla juuri oikeassa vaiheessa, jotta siihen alkio voisi kiinnittyä. Voi itku kun aina täytyy jostain ressata!!
Toisella kerralla kohdun limakalvoni oli 16.5 mm ja toisella 16.1 mm. Lääkäri totesi Riiassa: "excellent endometrium." Joten ei se vanhentuminen todellakaan ainakaan minulla mitään haitannut. Ensimmäisen lapsen menetin jo hyvin pitkällä olevasta raskaudesta, mutta toinen on tuossa lattialla varsin toimeliaana.
Luulen, että tuo oikea-aikaisuus tarkoittaa sitä, että jos siirretään PAS siirto omaan luonnolliseen kiertoon, täytyy olla tarkkana oman ovulaatioajan suhteen.
Olen jopa miettinyt, että jos vielä käytän pakasteessa olevia alkioita, pitäisikö pyytää tuollainen "lisäkasvatuskausi".
Nellamaijalle ja muille paljon hyvää energiaa onnistumiseen! :hug: