Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

KiitosSolakkaSilakalle ja kaikille muillekin piinistoivotteluista !
Täällä on alkanut tapahtumaan ihan urakalla; kiva näin ! Ainenkin minä tykkään lukea muiden kuulumisia, tämä on se "henkireikä", kun ei ihan kenelle vaan voi puhua.
Rauhallisin mielin piinistellään, mutta on sanotava, että viimeksi olin jotenkin niin positiivinen ja luottavainen ja negaa tuli, että nyt en osaa olla ihan yhtä positiivinen; nyt vaan oon. Enkä kyllä ajattele asiaa läheskään yhtä paljon kuin viimeksi, ei ehdi. Loma tekee hyvää nyt :)
MItes lokakuu? Toivottavasti sait kyytiläisen tai kaksi ? Milloin sinulla testipäivä ? Kiitos tiedosta, että sinulla virtsatesti haamu ja verikoe ihan ok lukemat: taidan itse testata vasta joskus pp11-12 virtsasta ja verikokeen vasta pp14 (mikä on useilla ollut). En vieläkään ymmärrä miksi testi jo pp12?
Hyvää viikonloppua kaikille !
Ja erityistsempit kaikille joiden siirto lähestyy !!!
 
  • Tykkää
Reactions: Rouva K33
Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa)
Cornelius (33) Haaveissa 1
Saaga (39)
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen.
NellaMaija (32) eka
Maijatar (41) ekaa haikaileva
Miimi78,
Iituska (38), haaveissa eka
Jonsku-78 (31) haaveissa eka
Marisabel (29) 4 siirtoa tehty, haaveissa eka
Lidia77 (33), eka haaveissa, 1. lahjasolut odotuksessa
Marbel (40+) toiveissa iltatähti
Älinä ()
MariIrina (40+), haaveissa eka, jonossa 1. lahjasoluhoitoon
Lapseton_87, toiveissa eka
Pomppaduu - Seruska ( ) kolmas haaveissa
Tinde75, ensimmäinen toiveissa
Tinulinen (32) eka haaveissa
Tyynetuulia
Lumikkoäiti, toiveissa toinen
Asriel, toiveissa toinen
SaimiRiikka, jonossa
Saiga
Katrin (39), eka haaveissa, hoito alkaa elokuussa
Valborg

Hoito lähestyy
Rouva K33, siirto elokuussa
Tepsuttelija (36) haaveissa eka, siirto elokuussa
aithusa, toiveissa eka, PAS elokuussa
Aliaana (40), haaveissa eka, PAS tulossa
Tyyne73, Tartoon syyslomalla
SolakkaSilakka (42), haaveissa eka, syys-lokakuussa PAS
Iida-Karoliina, eka yhteinen (viides lapsi), siirto lokakuussa

Piinistelijät
Paulanna (47), neljäs, PAS 15.8., testipäivä 27.8.
_lokakuu_, PAS 17.8., testipäivä 31.8.

Plussanneet ( = sydämet nähty ultrassa)
Lumeton, toiveissa toinen, PAS 16.4.12, hcg 443 :heart:
Tuuttituuulia, PAS 4.5.12, testi 18.5.12 :heart:
Utopia(27), toiveissa toka, PAS 11.5., pp 14 hcg 324, l.a. 30.1. :heart:

Maaliin päässeet
Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela (40) 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka haaveissa, alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), haaveissa eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito (neljäs krt onnistui), tyttö 9/2011, rv 31+5 (1,5 kg)
Seinäkukkanen (45), eka toiveissa, 10/2011 tyttö
plastex (33) eka toiveissa, poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, eka toiveissa, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka toiveissa, 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, toinen lahja-alkio, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö

Taustalle siirtyneet
Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen

Plussanneet kadonneet lampaat
Teekuppi ( ) haaveissa eka, LA 25.1.2011
Maija75 (35), eka toiveissa, testi 16.11.
Watrossi, pikkukakkonen toiveissa, kotitestiplussa pp8
 
Viimeksi muokattu:
huh, toivottavasti tuli lista päivitettyä oikein - elokuun uutisia oli niin ihanan paljon!

lumeton ja utopia ihana kuulla että hyvin menee :heart:

paulanna tuplasti tsemppiä piinaviikoille! Toivottavasti lokakuu pääsit myös siirtoon ja kaikki sujui suunnitelmien mukaan.

ON: juu, riittäisipä pelkkä avocadoöljy tähän hommaan :) mutta sen lisäksi siis zumenon hieman isommalla annoksella, lugesteron ja kortisoni. Lisäksi olen juonut vain 1 kupin kahvia aamuisin, syönyt tuoreita marjoja ja kasviksia päivittäin, siirtynyt hyvään oliiviöljyyn salaattien kanssa ja jättänyt punaisen lihan pois kokonaan. Olo on hyvä ja mieli virkeä, mutta ihan niin positiivisesti kuin kevään 1.kierroksella en jaksa (enkä uskalla) ajatella.

aithusa kp8
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille! Vihdoin kerkeän kertomaan kuulumisiani. Torstaina siis lähdin Suomeen matkassa mahallinen perhosia ja oma reilu 1.5 vuotias Kultakutri. Melkoista hässäkkää oli matkustaminen kun on yksin liikenteessä. Mieheni sattui olemaan työmatkalla pohjoisessa. Hesasta vuokrasin auton ja ajoin ystävättären luo yökylään. En siinä hötäkässä päässyt soittamaan mahdollisia sulatusuutisia eivätkä klinikalta olleet sitten lähettäneet sähköpostia. Illalla jännitti hurjasti ja aamulla olin ihan kuin kissa pistoksissa kun ei yhdeksän jälkeen puhelua kuulunut! Mä itse sitten soitin puol kympiltä...suunniteltu siirto oli 13:20. Ja hyviä uutisia! Molemmat alkiot olivat selvinneet sulatuksesta ja jatkaneet, toinen 6-soluinen (ei niin hyvä että voisi pakastaa uudestaan) ja toinen hyvä 8-soluinen. Molemmat siirrettiin! Eli nyt on kaksi matkassa! Loppu Suomen reissu olikin melkoista hulinaa kun matkustin jo lauantaina illalla kotiin, eli en kamalasti ole kerennyt miettimään, kun tuo ihanainen Kultakutri pitää päivät kiireisinä kun olen vielä viikon yksin kotona. Mullahan on melkonen repertuaari lääkkeitä. Estradot laastari+ (2+2) Progynovaa, Crinone geeli*2 ja Prednisolon nyt 3*2, vielä pari päivää ja sitten palataan sen osalta 2*1. Testipäivä virtsasta on 31.8. Olen lähdössä työmatkalle ensi sunnuntaina, joten ei ole veritestiin mahdollisuutta. Voi kun onnistaisi! Yritän olla tunnustelematta liikaa, mutta tiedän että vaikeeta se on.

Ihana kuulla että monella muulla myös hoito lähestyy...edessä on jännä syksy! Ja paulannalle tsemppiä piinistelyyn! Kiva että on piiniskaveri!

tällaisin tunnelmin
lokakuu
 
lokakuu malttia ja hyvää mieltä piinapäiviin! Hienoa että kaikki meni hyvin. Hassua, heti kun lukee toisten hoitokaavioita niin mielessä alkaa heti pyörimään sata kysymystä: miksi isompi/pienempi annos, miksi eri testiaika, miksi miksi miksi, entäs jos entäs jos...

ON: limakalvo kasvaa kohisten, tänä aamuna 9mm! Keskiviikkona alkaa luget+kortisoni ja siirtopäivä pe 24.8.
 
Ihanaa lokakuu, että sait kaksi kyytiläistä ja kahden päivän erolla mennään :)
Vielä ainakin rauhallisesti ja ajatukset muualla; lomalla on niin paljon tekemistä, kohta golfkentälle.
Mulla lääkityksenä Progynova 2mg 2x2, Luget 2x2, Trombo 1x1 (on asperiini) ja siinäpä ne. Kortisonia ei ole nyt eikä ollut viimeksikään. Kysyin siitä suomen lääkäriltäni, sanoi, että ei ole tutkittua, varmistettua tietoa sen hyödystä, mutta jotkut klinikat suosii ja etenkin endometrioosi tapauksissa.
Tsemppiä kaikille alkavaan viikkoon !
 
Hienoa Lokakuu Semppiä, jospa onnistuisi.
aithusa sinulla myös aika siirtoon lähenee..kohta on jännät paikat. semppiä myös sinne!
Meillä myös joka päivä ollaan lähempänä uutta yritystä. ja toivottavasti reilu kuukausi tässä menee nopsaan.
Kaikki asiat ja jännitys alkaa taas mietityttää, kovasti odotan että jo päästään Riikaan.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä näkyy monella olevan jännät paikat.

Onnea kovasti siirtoon päässeille ja hoitoa aloitteleville erityistsempit, jaksamista!

Mulla itsellä usko hoitojen onnistumiseen kyllä hiipui tuossa vuodenvaihteessa ja
aika negatiivisilla fiiliksillä lähdin tähän viimeiseen hoitoon. Jälkeenpäin olen miettinyt,
että vaikuttikohan onnistumiseen se, että en jännittänyt ja stressannut onnistumisa paljon lainkaan, katsoin vain kalenterista ne viikot milloin todennäköisimmin keskenmeno tapahtuisi... En tiedä, ja vieläkin välillä olen kovin epäuskoinen, vaikkei saisi.

Rakenneultra on takana, kaikki näytti hyvältä. Ei haluttu tietää sukupuolta etukäteen, eikä olisi saatukaan tietää kun pikkuinen piti jalkansa visusti ristissä koko
ultrauksen ajan :)

Toivottavasti en häiritse ketään kun vielä pyörin tällä palstalla, en oikein osaa olla tuolla odotuspuolella, siellä kun kovasti jo ostellaan tarvikkeita tulokkaalle ja minä en uskalla semmoisia vielä edes ajatella.

Lumeton ja Pikkarainen rv 20+6
 
Viimeksi muokattu:
lumeton olet esimerkki siitä, että pitkämatkalainenkin voi onnistua. Ihanaa lukea sinun kuulumisia!

ON aloitin jarrun tänään ja annettiin jo siirtopäivä, 27.9. Yksi 2.lk alkio sulatellaan ja varalla on yksi tupla-olki, jossa pari huonompaa yhdessä. Toivon niin, että joku selviäisi ja tuo kohtu ottaisi sitten vieraan vastaan. :rolleyes:

Onnea piinailijoille!
 
Lumettomalle: mukavaa ja tärkeää on lukea teidän raskautuneiden tarinoita ! Antaa toivoa meille yrittäville.
Aithusallaon jännät hetket; onnea siirtoon ! SolakkaSilakallakinpäivä lyöty lukkoon; tsemppiä !! Iida-Karoliinakohta on sinunkin hetkesi...RouvaK33päivää odotellessa...Tsemppiä teille ja kaikille muillekin, jos jonkun unohdin; täällä on niin mukavasti tapahtumia nyt kesän jälkeen.
ON: pp 7 alkanut ja rauhallisin (ihmettelen itsekin, että miten oon niin cool) mielin tässä edetään. Testejäkään en ole ostanut, mutta onhan tietty mielessä käynyt, josko tuossa pp 10 testailisi...Pelottaa vain, jos sieltä nega tulee... Oireita ? No, ei....tai joo...Rinnat arat ja turvonneet (Lugetkin voi tehdä ja teki viimeksikin kun negan sain...). Väsymys (sekin alkoi jo Progynovasta). Nipistelyä...sitäkin voi olla niin monesta syystä. Eli ei mitään erikoista :)
Päivä kerrallaan eteenpäin...

Paulanna: raskaana, kunnes toisin todistetaan
 
Onpa kiva kuulla lumeton uutisiasi kuinka sinulla raskaus edistyy! Luot toivoa toisillekin! =)
Paulanna pidetään peukkuja!

Täällä sain tänään hyvin pikaisen oloisessa ultrassa endometrium 10mm ja se olikin ensimmäinen ja viimeinen ultra ennen siirtoa. Kaikki pitäisi olla hyvin ensi viikon perjantaita varten. Jännää! Pakkasessa vielä 6 toivoa. Uutena tuli myös Gonapeptyl piikki. Ihmettelen vaan miten näitä uusia lääkkeitä annetaan pikkuhiljaa, ei kaikkia ensimmäisellä yrityksellä?

Hienoa Solakka Silakka uutisista siirtopäivästä! Muillakin jänniä paikkoja tiedossa!

Hyvillä marjoilla, hedelmillä ja avokadoöljyllä, greippimehulla ja kasviksilla tässä mennään.

Onnellista ja onnistunutta syksyn alkua kaikille!
 
lumeton ja muut raskautuneet, kiitos kun käytte kertomassa kuulumisianne ja annatte toivoa kaikille muillekin!

tepsuttelija samaa pohtinut minäkin, miksei kerralla lyödä kaikkia mahdollisia apuja peliin? Lääkärimme on ihailtavan rauhallisesti jaksanut selittää asioita, että ideologia on auttaa juuri sopivasti luontoäitiä. Monet raskautumista vaikeuttavista jutuista voi olla hiuksenhienoja ja ylilyönti lääkeannoksissa voi siten aiheuttaa enemmän harmia kuin hyötyä. Endometrioosia tutkitaan paljon ympäri maailmaa eikä silti tiedetä miksi se toisilla vaikeuttaa raskautumista ja toisilla ei vaikuta siihen lainkaan. Yksi teorioista oli että elimistön puolustusjärjestelmä on niin tohkeissaan torjumassa tautia että tuhoaa samalla kaiken muunkin eli alkion kerta toisensa jälkeen :( Kortisonin pitäisi auttaa juuri siihen?

Gonapeptyl oli apuna viime kierroksella, katsotaan tuleeko nytkin mukaan. (Taisi kyllä aiheuttaa enemmän stressiä ainakin minulle, kun luin eri paikoista kuka pisti 4./5./6.pp:nä ja sitten murehdinkin jo taas että olihan se meidän pistopäivä varmasti oikea ja toimivin...)

ON: vuoristorata on nousuvaiheessa, jännittää ja toivo viriää sydämessä taas kerran. Onpahan tullut taas googlailtua kiinnittymisasioista ja todennäköisyyksistä :whistle: Onneksi ihmismieli taipuu kuitenkin uskomaan ja luottamaan hyvään onneen :heart:
 
Hei kaikki, aithusa, Iida-Karoliina, Rouva K33, tepsuttelija ja Solakka Silakka, tsemppiä tuleviin hoitoihin. Mites paulanna piinistely sujuu?

ON:hui hui ja hui kun jännää...luulin että olisin suht rauhallisin mielin ja suurimmaksi ajaksi varmaan olenkin, mutta en vaan voi olla tarkastelematta olojani. Mutta kokemuksesta tiedän, että oireellisuus/oireettomuus voi vaihdella, eli joskus mielestäni oli oireita ja nega tuli, ja luomuista (joista siis yksikään ei päättynyt onnellisesti) ei taas ollut juurikaan oireita. Menin vielä sitten lukemaan tuon vuoden 2010 päiväkirjaa...tuolloin siis PASsista syntyi Kultakutri. Ja rupesin tietty vertaamaan, että näinä päivinä oli ollut niitä ja niitä oireita ja nyt ei oo... Eli vähän epätoivoinen olo onnistumisen suhteen. Mutta yritän olla ajattelematta ihan liikaa. Sunnuntaina olen lähdössä työreissuun ja vielä testipäivä (pissa) osuu takaisintulopäivälle, eli varmaan lykkään sen lauantaille. Mutta siis mitään erityisfiiliksiä ei ole, vähän äklö olo ja mahan murinoita, mutta näitä on ollu ihan joka siirrossa tuloksesta riippumatta. Kun vaan vois laittaa murehtimisen off-asentoon... Onneks Kultakutri pitää kiireisenä eli en ihan mahdottomia kerkee miettimään :heart:

Sori tuli omanapainen teksti...
mainiota torstaita kaikille
lokakuu
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikki pitkästä aikaa!

Täällähän kovat säpinät menossa!:) Tsemppiä kaikille, joilla siirto ollut/tulossa, bongasin tuolta nimiä kuten Lokakuu, aithusa, Iida-Karoliina, Rouva K33, tepsuttelija ja Solakka Silakka - olikohan siinä kaikki?

Ja onnea kaikille raskautuneille Lumeton, Tuttituulia, Utopia sekä myös sydämelliset onnittelut teille, jotka näköjään saaneet vauvan kesällä minun jälkeeni eli Aliisa, Haaveita, Satusofia! Minusta olisi tosi kivaa lukea myös teidän kaikkien kuulumisia, kuten myös kaikkien aiemmin vauvautuneiden kanssa! Mitä esim. Minnille kuuluu?

Meillä mennyt kesä mukavasti Typykän kanssa ja hän kasvaa kovaa vauhtia! Syntymän ajoittuminen kesän alkuun oli varsin hieno, koska kesällä pääsee tuon vaatetuksen sekä ulkoilujen ym kanssa helpommalla. Nyt voidaan sitten pikkuhiljaa alkaa syksyn lähestyessä opetella kylmemmän kelin juttuja..

Minulla ajatukset palailee tänne ketjuun aina välillä ja nyt olemmekin joutuneet jo miettimään jatkoa sikäli, koska klinikalta on kysytty haluamme noita jäljellejääneitä alkioita säilöä. Ikäkin painaa, joten jos niitä vielä haikalee käyttää, niin päätös pitäisi tehdä nopeasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Rouva K33
Tervetuloa piinistelemään Aithusa!
ON: pp 10 ja testasin Clearblulla negan tänä aamuna...Fiilikset on matalalla, vaikea ajatella, että vielä voi plussaksi muuttua. Pettynyt olo :( Mutta mitäs menin testaamaan...
Lokakuulle myös tsemppiä !
Kaipa tässä on asennoiduttava vaan odottamaan rauhassa maanantaihin, jolloin pp12 ja määrätty jo testi; menen kyllä vasta tiistaina.
Hyvää viikonloppua kaikille !
 
Paulanna, älä vielä luovuta toivoa, muistutan vielä että mä testasin Kultakutrin päivänä 14 haamuna, vaikka veren hcg oli aika huima...malttia vielä.
ON: fiilikset vaihtelee toiveikkaasta luovuttaneeseen...hassua. Mutta yritän olla murehtimatta liikaa. Ostin tänään apteekin testejä kaksi. Otan reissuun mukaan ja katsotaan uskallanko testata perjantaina vai odottelenko kotiinpaluuseen.
hyvää viikonloppua kaikille!
 
No voi itku, kirjoitin pitkän tarinan ja katosi taivaan tuuliin :(

Mutta uudestaan. Kovasti tsempitystä ja pitkää pinnaa teille Paulanna, Aithusa ja Lokakuu!

Olen samaa mieltä, ettei pp10:n tuloksen osalta kannata vielä tehdä lopullisia päätelmiä. Minulla muistaakseni oli juurikin pp11 kun vasta alkoi näkymään siten, että joku muukin havaitsi tikussa haamujen haamujen (tosi herkällä testillä).

Kysymys sinulle Lokakuu tai jollekulle muulle, jolla PASsista kokemusta. Miten nuo sulatukset oikein hoidetaan? Sulatetaanko alkioita yksi kerrallaan ja katsotaan, selviytyykö? Ja jollei, niin sitten sultatetaan toinen vai miten tämä prosessi menee? Ja kuluuko noissa välissä aikaa minkä verran. Pohdin nyt tätä kun mietin, että uskaltaisiko alkaa toisesta haaveilla.
 
Annamari Meillä kyllä oli alkiot pakastettu aina 2 yhteen "olkeen" ja niin niitä sulatettiin 2 kerrallaan, jos eivät selvia sulatuksesta sitten seuravaat 2 sulatetaan. en tiedä kyllä tai edes muista kuinka kauan se sulatus itsesään kesti. mutta saman päivän aikana päästiin siirtoon kun oli sarkoituskin vaikka 4 alkiota jouduttiin sulattamaankin. niistä yksi siirrettiin vain silloin.
 
Viimeksi muokattu:
aitshusa Hienoa ja onnea. Nyt vain päivä kerrallaan.

Malttia kaikille piinailioille. Hyvähän se on neuvoa mutta rauhassa kannattaa jaksaa odottaa siihen 14 päivään asti.
Muistinkin tuossa että meillähän muuten tehtiin molemmat klinikan ohjeistuksen mukaan ensin virtsa testi ja 2 päivää sen jälkeen veritesti ja kyllä meillä lääkäri sanoikin että vasta veritestiin kannattaa luottaa..
 
paulanna yritä sinnitellä vielä pp14 saakka. Meillä klinikalla kannustivat (jälleen) olemaan testaamatta ennen pp14:a, juuri sellaisella "raskaana kunnes toisin todistetaan" asenteella. Helppoahan se on sanoa...

annamari meillä pakkaseen laitettiin 1/olki ja 1 kerrallaan on sulatettu. Sitten katsotaan että jatkaa jakautumista(?) ja kyytiin vaan saman päivän aikana.

Kirpeitä syyspäiviä kaikille ja nyt plussia sieltä tilastoja kaunistamaan!

aithusa pp2
 
Kiitos kaikki ihanaiset kannustajat ! Mieli saatu käännettyä positiiviselle asteelle: Raskaana, kunnes toisin todistetaan :)
Tänään en ole testannut ja kun eilisestä miehelleni kerroin, niin ei tykännyt yhtään. Haluaa, että rauhassa odotetaan testiin...Mutta minkäs teet kun hätäsyys valtaa mielen.
Meillä se testipäivä olisi jo pp12, eli huomenna. Olen jo päättänyt, että menen verikokeeseen kuitenkin vasta pp13 tai pp14, kuten täällä kirjoitteleville Suomessa hoidossa olleille on ohjeistettu; aikaiselta kuullostaa tuo pp12. Joten yritän nyt vaan olla pari päivää vielä.
Kukahan on keksinyt nimen piinistely ja piinapäivät ? Osuvat on :)
 

Yhteistyössä