Hei Paulanna! joo Andrei vastasi viikko sitten, että kuukautisia ei varmaan tule, koska ajattelen asiaa joka päivä.. muuta apua tai vastauksia en sieltä ole saanut. Ei ole minulle maininnut noista marveloneista.. Ehkä vaan omia kuvitteluitani, mutta vaikuttaa jotenkin ärsyyntyneeltä, kun edes kysyin asiasta.
Sain suomalaisen lääkärini kiinni, vaikka virallisesti on myös lomalla, ja hän sanoi että jos niitä ei ala kuulumaan, ne saa kyllä lääkkeillä tulemaan, mutta se tietysti viivästyttää hoitojen alkua.
Testejä olen tehnyt toiveekkaana jo viisi ja aina negan nähdessäni tuntenut itseni niin typeräksi... .. olishan se mahtavaa jos tulisikin raskaaksi luomusti
ihania kauniita kesäpäiviä!
Sain suomalaisen lääkärini kiinni, vaikka virallisesti on myös lomalla, ja hän sanoi että jos niitä ei ala kuulumaan, ne saa kyllä lääkkeillä tulemaan, mutta se tietysti viivästyttää hoitojen alkua.
Testejä olen tehnyt toiveekkaana jo viisi ja aina negan nähdessäni tuntenut itseni niin typeräksi... .. olishan se mahtavaa jos tulisikin raskaaksi luomusti
ihania kauniita kesäpäiviä!