Luottamus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Kulunut aihe, mutta minulle ajankohtainen.
Avomiehelläni oli muutaman kuukauden pituinen suhde toiseen, jonka laatua en tarkkaan tiedä, sen verran kuitenkin että sängyssä olivat ainakin kerran ja tekstiviesjä lisäksi.

Voiko mikään suhde toimia niin että kerran ollaan sängyssä ja sen jälkeen pari-kome kuukautta tekstaillaan? Nainen asuu eri paikkakunnalla ja epäilen että mieheni on käynyt hänen luonaan useamminkin, vaikka kieltää.

Miehelläni on aiempaakin kokemusta, on pettänyt edellisiä kumppaneitaankin. jMinutkin otti entisen tilalle...

Jostakin syystä rakastan häntä ja haluaisin jatkaa, mutta epäilen häntä koko ajan. Tapahtuma on aika tuore, joten en ole vielä ehtinyt toipua. Tuntuu vain että meidän suhde saattaakin kaatua siihen, että tämä epäily käy meille kummallekin liian raskaaksi.

Minunhan se ratkaisu pitää tehdä, en vain tiedä mikä olisi viisasta.

Enpä ihmettele, että on vaikea luottaa. Ymmärsinhän oikein, että itse olet ollut mukana pettämässä hänen exäänsä. Tunnet siis hänen tapansa toisestakin näkökulmasta. Jos pystyt elämään tämän asian kanssa, niin onnea vaan eteenpäin. Etpähän ainakaan ostaunt sikaa säkissä.

• Tykkää
Reactions: Legoninjago
Olin kyllä se toinen osapuoli. Siinä vaiheessa kun näytti että hän ei jätäkään silloista naista niin otin välimatkaa ja panin hänet valitsemaan. Valitsi minut, ehkä ei olisi kannattanut. Nyt kuitenkin näyttää vahvasti sille että en pysty jatkamaan tätä suhdetta, ihme täytyisi tapahtua. Raskain vaihe on edessä, että hän saa asunnon ja lopullisesti lähtee. Tuntuu vain että vielä vaikeampaa on tämä nykyinen tilanne. Luulen että hän on puhelinyhteydessä tähän tapaamaansa naiseen ja luulen että en ole vainoharhainen...

Alkuperäinen kirjoittaja sitä saa ...;10380192:
Enpä ihmettele, että on vaikea luottaa. Ymmärsinhän oikein, että itse olet ollut mukana pettämässä hänen exäänsä. Tunnet siis hänen tapansa toisestakin näkökulmasta. Jos pystyt elämään tämän asian kanssa, niin onnea vaan eteenpäin. Etpähän ainakaan ostaunt sikaa säkissä.

Tuohan siinä on, että kun on ollut kakkosnainen ja lähtee siitä suhteeseen, voi olla aika varma että mies hankkii toisen kakkosnaisen. Pettäjäluonne kun on. Tiesit siis mihin lähdit, ei ne miehet niin vaan muutu vaikka lupaisi mitä.

Jätä pettämiset ja pettäjät (älä ala siis kakkosnaiseksi enää), ja etsi kunnon mies ja suhde.

Taas oikein malliesimerkki siitä miten saa omat, sekä toisten asiat sekaisin.
Ajatelkaas jos kaikki eläisimme tuolla moraalilla, vähän olis kylmää kyytiä.
Kauppiaskin sanoo että sitä saa mitä tilaa.

Yhteistyössä