Luoja mikä viime yö!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joxu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä tää ei oo mikään petari-kysymys vaan kyse on miehen jättityperästä käyttäytymisestä, idioottimaisuudesta. Onks toi ap:n mielestä ihan ok?? Siis oksentaminen sänkyyn?

Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen:
:x hyi hitto
taas yks syy miks en ikimaailmassa huolis ryyppäävää ukkoo

Ei todellakaan usein juomassa käy. Sillon tällön käy kavereittesa kanssa ja voi todellakin mennä. Mutta miks hemmetissä pitää vetästä kerralla niin paljon et menee tohon pisteeseen, en käsitä.

Meillä mies on tehny kaikki asiat ainakin kertaalleen johonkin lattialle tullessaan "klubbailemasta". Eikä se edes ole mikään ryyppäävä ukko vaan käy ehkä kerran tai kaksi vuodessa jossain. Yleensä ne on sellasia kavereiden kokoontumisajoja. Se on pieni kokonen ja juo vähän mutta mies kun yrittää olla kaveripiirissä niin juo jotain shottia ja drinksuja muiden tahtiin. Sitten tullaan kotiin ja :$ :$ :$ :$ :x :x

Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:

Ei todellakaan usein juomassa käy. Sillon tällön käy kavereittesa kanssa ja voi todellakin mennä. Mutta miks hemmetissä pitää vetästä kerralla niin paljon et menee tohon pisteeseen, en käsitä.

mä oon tässä asiassa niin nipo et en hyväksys kertaakaan tuommosta ylilyöntiä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja minänen:
Mun mielestä tää ei oo mikään petari-kysymys vaan kyse on miehen jättityperästä käyttäytymisestä, idioottimaisuudesta. Onks toi ap:n mielestä ihan ok?? Siis oksentaminen sänkyyn?

Mikään muu tossa ei rassaa kuin toi et oksensi sänkyyn, ärsyttää oikeesti kun tollekkin rahalle ois ollu muuta käyttöä. Mies ostaa uuden patjan, kun ite sen on sotkenukki. Jos tilanne ois toisin päin niin toki mää ite maksaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mäkin olisin sen sinne yrjön sekaan jättänyt, vaikka uusien patjojen toivossa.

Samoin! Meillä on reilut kymmenen vee vanhat noi piscina kullat, eli takuukin menny umpeen ja haluun KOKONAAN uuden punkan :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Ihan elukoita nuo teidän ukkonne.

Höh, kyllä sitä jokaisella joskus mopo karkaa käsistä

mikäs yleismaailmallinen totuus tää on?? eipä oo meidän perheessä moisia ylilyöntejä nähty....

Meinasin sanoa ihan samaa... *jokaisella* ei todellakaan karkaa mopo käsistä siinä määrin, että nukkuu yön omassa oksennuksessaan... :D Siis ei nyt ollut tarkoitus moralisoida, jos tuo oli yksittäinen tapaus eikä mitään toistuvaa niin eipä siinä mitään, kommentoin vain tuota väittämää että "jokaisella..."

hyvä kun et siivonnut! viisas nainen!
täällä moni mamma olisi nuollut sen oksennuksen mielellään ja antanut vielä pillua kaupanpäälle ja lähtenyt ostamaan ukolleen muutaman tasoittavan oluen -_-

mä oon tässä asiassa niin nipo et en hyväksys kertaakaan tuommosta ylilyöntiä :whistle:

Onhan niitä PAAALJOON pahempiakin ukkoja olemassa, jos oma mies on muuten kaikin puolin rakas niin kyllä mää ylilyönnin anteeksi voisin antaa.. Seurauksia tietennii mut..

Alkuperäinen kirjoittaja -_-:
hyvä kun et siivonnut! viisas nainen!
täällä moni mamma olisi nuollut sen oksennuksen mielellään ja antanut vielä pillua kaupanpäälle ja lähtenyt ostamaan ukolleen muutaman tasoittavan oluen -_-

En todellakaan siivoo toisten jätöksiä, varsinkaan aikuisen ihmisen. Kyllä sen verran täytyis osata pitää huolta itestään. Siivoon ainoastaan ton meijän 4kk tyttären jätöksiä, mutta tuntuu et sekin on tän tapauksen jälkeen paljon siistimpi :D . Ja sitähän mää rupesin sillon neljältä syöttää, että toinen sai jatkettuu uniaan.

Luojan kiitos toi mun ukkoni on oppinut millon on fiksua lopettaa.

Eilen oli kaversinsa kanssa olusilla ja totesi kotiin tullessa että oli hyvä aika lähteä kotiin kun alkoi tehdä mieli kovasti lisää.

Mutta ap:n ukolla mahtaa olla tosi kiva herätys edessä :whistle: Ja en kyllä mäkään olis alkanut mitään siivoilemaan, korkeintaan nakannut muovia petarin alle ettei patjat mee pilalle.

Mulla mies pissaili nurkkiin ennenmuinoin... Onneksi ei ole enää tätä tapahtunut!!!
Ja siihen, mistä noita löytyy, ni ennemmin tuo kuin joku itserakas ääliö! Junttius (kännäilyssäkin) on vaan parempi, kuin liian lipevä gigolo!

Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:

Onhan niitä PAAALJOON pahempiakin ukkoja olemassa, jos oma mies on muuten kaikin puolin rakas niin kyllä mää ylilyönnin anteeksi voisin antaa.. Seurauksia tietennii mut..

Eka kerta mieheltä tää. Muuten hyvä mies ja hyvä isä. Kyllä annan anteeks ton, mut joku tossa juoma tavassa saa nyt muuttua.

:x On mahtanut olla mukava herätys ap:lläkin..ja loppuyö :hug:

No, jospa mies jotain tajuis kuhan sieltä heräilee..vaikka ettei ihan niin montaa kannattais juoda :snotty:
Ja jos tulee jotain uusimisia, petaria tai patjaa niin mieshän luonnollisestikin tässä tapauksessa maksaa, eikö?

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Luojan kiitos toi mun ukkoni on oppinut millon on fiksua lopettaa.

Eilen oli kaversinsa kanssa olusilla ja totesi kotiin tullessa että oli hyvä aika lähteä kotiin kun alkoi tehdä mieli kovasti lisää.

Mutta ap:n ukolla mahtaa olla tosi kiva herätys edessä :whistle: Ja en kyllä mäkään olis alkanut mitään siivoilemaan, korkeintaan nakannut muovia petarin alle ettei patjat mee pilalle.

En ois kerenny mitään muovia heittää alle, syötin tota meijän 4kk tyttöö kun heräs ihmettelee sitä häslinkiä. Silmät pyöreenä tuijotteli omassa sängyssään.