Luoja mikä viime yö!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joxu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja s:
No ei ole mun mielestä mikään kamalista kamalin asia jos kerran ihmisen harkintakyky pettää viinan kanssa ja himassa oksentaa. Tottakai se on ällöttävää, mutta totta helvetissä olisin kiskaissut lakanat nopsaan pois a) pelastaakseni sängyn (eri asia toki jos AP halusi sängyn vaihtoon, ovelaa..) ja b) jotta ihmisen, jota arvostan, ei tarvitse nukkua niissä yrjöissään.

Aamulla se ihminen voi arvostaa huolenpitoasi, ja varmasti korvaa aiheuttamansa harmin. Mitä iloa sinulle on siitä, että miehesi nukkuu yrjöissään? Ehkäpä sinulle on enemmän iloa uudesta käsilaukusta tai kukkapuskasta, jonka tulet saamaan kiitokseksi.

Ja tyypit vaan peesaa täällä "ihan oikein sille sialle" jne. Sori nyt, muta ei kummastuta nämä palstalaisten puolisoiden karkaamiset liitoistaan jos arvostus toista kohtaan on tällä tasolla.

En ole mieheni tossun alla, vaan arvostavassa suhteessa, jossa odottaisin miehen toimivan samalla tavoin jos minulle joskus noin kävisi (ei ole kuunaan näin käynyt..).

En oo oikeen tota kukkapuska tai käsilaukku ihmisiä. Meillä on kuitenkin 4kk tytär joka kuitenkin heräs noihin ääniin ja pakkohan mun oli se ruokkia. Ja kyllä aikuisen ihmisen täytyy ymmärtää ja tietää omat rajansa alkoholin käytössä. Ei varmaan mies siivois munkaan yrjöjä jos tilanne toisin päin ois. En kokis sitä arvostuksen puutteena, vaan ottaisin sen sillä että ei oo pystyny toisen yrjöjä siivoomaan.

Voi elämä mikä ukko ap:lla... Mun mies saisi oksentaa sänkyyn vain ja ainoastaan todella pahassa mahataudissa, mutta mikään itseaiheutettu yrjöily pitkin sänkyä ei tulisi kuuloonkaan. No, mun mies ei onneksi edes käytä alkoholia. Jotenkin tosi noloa ja keskenkasvuista juoda itsensä tuollaiseen kuntoon ettei yhtään hallitse itseään ja herättelee lapsetkin kesken yöunien kakomisillaan. Aikuinen mies ja perheenisä...käsittämätöntä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi elämä mikä ukko ap:lla... Mun mies saisi oksentaa sänkyyn vain ja ainoastaan todella pahassa mahataudissa, mutta mikään itseaiheutettu yrjöily pitkin sänkyä ei tulisi kuuloonkaan. No, mun mies ei onneksi edes käytä alkoholia. Jotenkin tosi noloa ja keskenkasvuista juoda itsensä tuollaiseen kuntoon ettei yhtään hallitse itseään ja herättelee lapsetkin kesken yöunien kakomisillaan. Aikuinen mies ja perheenisä...käsittämätöntä...

Mä kyllä haluaisin tietää kuinka sä estäisit miestä oksentamasta.
toki juurikin sinulla se ei juo, mutta jos jois, ja jois salassa kännit, niin miten sä voisit estää sen oksennuksen?

Vahinko on vahinko, eipä toi munkaan mies yleensä paljoo käytä alkoa. Nyt oli pitkästä aikaa kavereittesa kanssa ulkona, tietysti innostunu sit ottaa vähän enempi ja sitkun harvoin juo niin on arvioinu määrän vähän väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:

Vahinko on vahinko, eipä toi munkaan mies yleensä paljoo käytä alkoa. Nyt oli pitkästä aikaa kavereittesa kanssa ulkona, tietysti innostunu sit ottaa vähän enempi ja sitkun harvoin juo niin on arvioinu määrän vähän väärin.

Kun kerran kyseessä on oikeasti vahinko niin miksi ihmeessä et voinut sen vertaa tehdä, että olisit napannut ne yrjölakanat pois? Vaan annat petarinkin mennä pilalle ja myhäilet vaan, että ukko saa maksaa...

Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäinen se mies on? Jotenkin parikymppiseltä tuollainen sekoilu olisi vielä ymmärrettävämpää, mutta nelikymppisen pitäisi jo tietää omat rajansa. Noin niinku kärjistetysti sanottuna. Mutta mutta, virheitä tekee kaikki, se on elämää. Ei oma puoliso minua hylkäisi tuollaisen sekoilun jälkeen, enkä itsekään niin tekisi, vaikka olisin kyllä varmasti "vähän" kiukkuinen... Tosin eiköhän siinä oksennuksesta heräämisessä olisi jo opetusta tarpeeksi, harmittaa varmasti miestä itseäänkin tilanne.

Eikö siellä kämpässä vaan löyhkää oksennus? Itse en voi sietää oksennuksen hajua, siis se on mulle kaikista pahoista hajuista jotenkin se kuvottavin... alkaa itseäkin oksettaa kun haistaa jossain oksennuksen! Miten pystyt olemaan siellä?

Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäinen se mies on? Jotenkin parikymppiseltä tuollainen sekoilu olisi vielä ymmärrettävämpää, mutta nelikymppisen pitäisi jo tietää omat rajansa. Noin niinku kärjistetysti sanottuna. Mutta mutta, virheitä tekee kaikki, se on elämää. Ei oma puoliso minua hylkäisi tuollaisen sekoilun jälkeen, enkä itsekään niin tekisi, vaikka olisin kyllä varmasti "vähän" kiukkuinen... Tosin eiköhän siinä oksennuksesta heräämisessä olisi jo opetusta tarpeeksi, harmittaa varmasti miestä itseäänkin tilanne.

Eikö siellä kämpässä vaan löyhkää oksennus? Itse en voi sietää oksennuksen hajua, siis se on mulle kaikista pahoista hajuista jotenkin se kuvottavin... alkaa itseäkin oksettaa kun haistaa jossain oksennuksen! Miten pystyt olemaan siellä?

Mies on 25v. Tuuletan justiisa täällä ja en kyl haista mitään, johtuu allergiasta ja nokka tukossa ollu koko kesän. No en kyl hylkää tän takia mun miestä, kaikki me virheitä tehään ja uskon kyl että katuu kun herää tuolta.

Alkuperäinen kirjoittaja -:

Kun kerran kyseessä on oikeasti vahinko niin miksi ihmeessä et voinut sen vertaa tehdä, että olisit napannut ne yrjölakanat pois? Vaan annat petarinkin mennä pilalle ja myhäilet vaan, että ukko saa maksaa...

Missä välissä, mulla oli homaa kädet täynnä kun syötin meijän 4kk tytön ja sit piti saada se jatkaa uniaan, koska muussa tapauksessa ois tän päivää vaan huutanu väsymystään. Lakanat on pyykkikopassa ja ne sain otettuu vasta tytön nukutuksen jälkeen.

No sattuu sitä yhtä jos toista paremmissakin piireissä, ei tuohon voi kenenkään maailma kaatua jos kerran käy noin, että oksentaa sänkyyn. Ihme nipottajia täällä.

Kyllä jos muuten kunnon mies, miten se nyt sitten edes määritellään on niin tuo siitä pahempaa ihmistä tee. Harvoin jos käy missään, niin joskus ihminen vaan saattaa överit vetästä ja yrjötä ilman, että vessaan ehtii. Onpahan ainakin ollut kotona yrjöömässä, eikä vieraissa. Ja mieluummin ottaisin kerran yrjöävän miehen kuin jonkun väkivaltaisen paskan. Vituttashan tuo kuin pientä oravaa, mutta joskus jokaisella jotain paskaa sattuu tavalla tai toisella.

Ehkä kantapään kautta oppii miehesikin tästä jotain ja ei varmasti hetkeen juhlat kiinnosta. ;) Patja on kyllä takuulla pilalla...

Kiva kun teillä muilla on niin täydelliset miehet, ettei ne koskaan mitään erehdyksiä tai virheitä tee. Meillä myös hyvin harvoin juodaan alkoholia eikä tuommoista ole sattunut, mutta tämän ketjun jeesustelu alkaa ottaa päähän. Vastaavassa tilanteessa olisin toiminut kuten ap, ja eiköhän se mieskin läksynsä oppinut kunhan tokenee ;)

Mä kyllä haluaisin tietää kuinka sä estäisit miestä oksentamasta.
toki juurikin sinulla se ei juo, mutta jos jois, ja jois salassa kännit, niin miten sä voisit estää sen oksennuksen?

Vaikea selittää, kun ilmeisesti mieheni on vähän eri maata kuin osalla teistä... En tarkoita pahalla, mutta mä en voi edes kuvitella tilannetta, että mies joisi yhtäkkiä niin paljon että menisi noin sekaisin. Jos joisi, varmaan menisi nukkumaan jonnekin muualle kuin meidän yhteiseen sänkyyn. En varmaan vanhalle viinalle haisevaa ukkoa sinne huolkisikaan. Etenkin kun meillä vauvakin nukkuu samassa huoneessa.

Siis oikeasti aivan käsittämätön tilanne olisi meillä tuollainen. Ei ole meillä mahdollista, ei kertakaikkiaan.

Kyllä mun mielestä perheenisän tulisi jo tietää hieman omia rajojaan ja jos on pakko örveltää, voisi myös ennakkoon järjestellä asiat niin ettei muiden tarvitse kärsiä. Siis hommaa itselleen toisen nukkumapaikan, ämpärit viereen tms.

Oikeastiko teidän muiden miehet vielä vanhemmiten vetää sellaisia kännejä, ettei pysty itseään yhtään kontrolloimaan??? Säälittävää jotenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Rapates roiskuu, ja silleen, ei tuohon maailma kaadu. Ja uusia petareita saa kaupasta.

Totta =)

Viime viikonloppuna nukuin vessas, kun hieman heikotti..Mutta tällaset hommat on ihan vieraita suurimmalle osalle palstailijoista, jotka on lasillinen viiniä tyyppisiä ratkaisuja, ja joiden miehet on joko absolutisteja, tai rapajuoppoja. Kultainen keskitie, satunnaisilla övereillä, on aivan kartoittamatonta maaperää :D

No sattuu sitä yhtä jos toista paremmissakin piireissä, ei tuohon voi kenenkään maailma kaatua jos kerran käy noin, että oksentaa sänkyyn. Ihme nipottajia täällä.

Kyllä jos muuten kunnon mies, miten se nyt sitten edes määritellään on niin tuo siitä pahempaa ihmistä tee. Harvoin jos käy missään, niin joskus ihminen vaan saattaa överit vetästä ja yrjötä ilman, että vessaan ehtii. Onpahan ainakin ollut kotona yrjöömässä, eikä vieraissa. Ja mieluummin ottaisin kerran yrjöävän miehen kuin jonkun väkivaltaisen paskan. Vituttashan tuo kuin pientä oravaa, mutta joskus jokaisella jotain paskaa sattuu tavalla tai toisella.

Ehkä kantapään kautta oppii miehesikin tästä jotain ja ei varmasti hetkeen juhlat kiinnosta. ;) Patja on kyllä takuulla pilalla...

Luulen kyllä, että pitkään menee ennekun mihinkään taas lähtee. Koko sängyn vaihto tässä on muutenkin molemmilla ollu jo aijemmin mielessä, on nimittäin jo vanha toi ja petariki on parhaat päivänsä nähny, revenny sivusta. Ja ei noi nyt mahottomia maksa noi petarit.

Vahinkojahan sattuu, en minä nyt osaa tuota minään maailman kamalimpana asiana pitää ollenkaan :) Samoissa ikävuosissa suunnilleen kävi meidän ukolle samanlainen vahinko, oksensi tosin eteisen peilikaapin oveen kun yritti ehtiä vessaan. En minäkään sitä siivonnut :)

Mies aamupäivällä oli raapinut oksennukset peilistä, minä olin lähtenyt jo kaupungille asioimaan :) Oli raapinut ja oksentanut, raapinut ja oksentanut... Vaan puhdasta tuli :)

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Kiva kun teillä muilla on niin täydelliset miehet, ettei ne koskaan mitään erehdyksiä tai virheitä tee. Meillä myös hyvin harvoin juodaan alkoholia eikä tuommoista ole sattunut, mutta tämän ketjun jeesustelu alkaa ottaa päähän. Vastaavassa tilanteessa olisin toiminut kuten ap, ja eiköhän se mieskin läksynsä oppinut kunhan tokenee ;)

En mä kyllä ymmärrä sitäkään, että jos kyse on vahingosta niin miksi ei voi auttaa siivoamaan vaan paasataan, että kyllä mies läksynsä oppii. Minkä läksyn jos kerran kyseessä on vahinko?

Rapates roiskuu, ja silleen, ei tuohon maailma kaadu. Ja uusia petareita saa kaupasta.

Totta =)

Viime viikonloppuna nukuin vessas, kun hieman heikotti..Mutta tällaset hommat on ihan vieraita suurimmalle osalle palstailijoista, jotka on lasillinen viiniä tyyppisiä ratkaisuja, ja joiden miehet on joko absolutisteja, tai rapajuoppoja. Kultainen keskitie, satunnaisilla övereillä, on aivan kartoittamatonta maaperää :D

Sama meno täällä. Ja onhan se nyt ihan kamalaa kun aikuinen ihminen joskus vetää ne överitkin innostuessaan liikaa! Ja vielä äitinä... Huiiii! Tuulettuu ainakin pää kerralla, kun nutturaa löysää ja laittaa tuulemaan, whiii! :D

No tulihan sitä parikymppisenä sekoiltua itselläkin (nyt oon jo niin vanha ja tylsä etten jaksa enää yhtä paljon). Sänkyyn en oo oksentanut, mutta se mennee hyvän tuurin piikkiin. :D Mies varmasti tajuaa itsekin että meni överiksi ja on taas yhden kokemuksen viisaampi, toivottavasti. Ja kas, maailmakaan ei kaatunut.

meillä ukko kans mokas ja tuli aamulla 5 aikaa kotiin ja sammu eteisen nurkkaan.. sit meni hermot ja herätin sen ja sit oksens eteisen lattialle ja konttas vessaan. Oksens syliinsä uudestaan. Sit heräs tyttö ja kysy et miks isi oksentaa. Siinä vaiheessa mulla kiehui niin et itku pääs ja kun tajusin et mä meen 12 töihin ja ukon olis pitäny olla tytön kans. No aamulla hoitajaa etsimään ja onneks yks kaveri lupas hoitaa :heart:

Odotin kahteen asti et olis tullu jotain viestiä tms.. sit soitin töistä ja menin vessaan ja huusin niin kovaa et se oli kuulunu vähän myymälän puolelle. :ashamed:

sai kuulla kunniansa ja paljo muuta. Kotiin mentyäni oli niin nöyrää ja pyyteli anteeks ja lupas ettei toistu. Tästä on reilu vuosi aikaa ja ei ole toistunu samassa mittakaavassa mutta 1 kerran sen jälkeen on sammunu keittiön pöydän ääreen kaikki valot päällä ja taas meni järki. En tosin antanu palautetta samalla tavalla vaan kerroin et en ollu kauheen iloinen edellisen illan kotiintulosta.. Tiesi kyllä naamasta et nyt meni taas vähä pieleen.

Ei kauheen usein käy.. Firman jossain kekkereis ja hyvin harvoin kavereiden kans.

Totta =)

Oisko kuitenkin ero siinä, että olet tajunnut nukkua vessassa etkä oksentanut sänkyyn... Olen mä itsekin överit vetänyt mutta aina olen pönttöön oksentanut.

Totta =)

Ja tuntuu olevan paljon vakavempaa tää oksentaminen ekaa kertaa sänkyyn kännissä, kuin se että oios koko päivänen juoppo. Ois ehkä hyväksyttyä se että mies koko päivänen alkoholisti :D