Luoja mikä viime yö!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joxu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja virvatuli:
Mulla mies pissaili nurkkiin ennenmuinoin... Onneksi ei ole enää tätä tapahtunut!!!
Ja siihen, mistä noita löytyy, ni ennemmin tuo kuin joku itserakas ääliö! Junttius (kännäilyssäkin) on vaan parempi, kuin liian lipevä gigolo!

Normaali mies ei ole kumpaakaan. Mutta harva täällä näköjään tietää sellaisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
:x On mahtanut olla mukava herätys ap:lläkin..ja loppuyö :hug:

No, jospa mies jotain tajuis kuhan sieltä heräilee..vaikka ettei ihan niin montaa kannattais juoda :snotty:
Ja jos tulee jotain uusimisia, petaria tai patjaa niin mieshän luonnollisestikin tässä tapauksessa maksaa, eikö?

Kyllä, mies maksaa uuden petarin, sama ois toiste päin. Luulen että tuskimpa ihan heti on uudestaan lähössä ryyppää ja jos meneeki niin saa kyllä muuttaa noi juoma tapansa, seuraavalla kerralla passitan keskelle pihamaata nukkuu.

mun exä oksensi ryyppyreissun jälkeen mun päälle yöllä :x :x jatko tyytyväisenä uniaan.

toinen kerta oli täydessä baarissa kun tuli kiire oksulle hänellä, niin pikkusen lipesi suunpielestä mun hiuksiin. oli kiva nyppiä rakkaani syömisiä hiuksista.. oi niitä aikoja...

Ihan oikein teit. Minäkään en alkaisi ukkoni oksennuksia siivoamaan keskellä yötä! Itse sais aamulla krapulassa siivota ja ostaa uuden petarin mikäli haju ei lähtis edes pesemällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
no huh huh...minä oisin herättänyt miehen yöllä siivoomaan jälkensä, mikä järki on antaa imeytyä sen oksennuksen lakanasta petariin ja siitä patjaan?

No, ehkä parempi et nukkuu kuitenkin näin pääsä selväks. Oli sen verran hutikassa et ei kunnolla pystyssä pysyny ja tosiaan en viiti sit taas ruveta ärsyttää sitä tahallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
:x On mahtanut olla mukava herätys ap:lläkin..ja loppuyö :hug:

No, jospa mies jotain tajuis kuhan sieltä heräilee..vaikka ettei ihan niin montaa kannattais juoda :snotty:
Ja jos tulee jotain uusimisia, petaria tai patjaa niin mieshän luonnollisestikin tässä tapauksessa maksaa, eikö?

Kyllä, mies maksaa uuden petarin, sama ois toiste päin. Luulen että tuskimpa ihan heti on uudestaan lähössä ryyppää ja jos meneeki niin saa kyllä muuttaa noi juoma tapansa, seuraavalla kerralla passitan keskelle pihamaata nukkuu.

Älytöntä tällain en mies maksaa/nainen maksaa/kuka maksaa. Jos on kyse yhdessä asuvasta perheestä niin perheen rahoistahan ne on pois joka tapauksessa. Joten ei voi ajatella vaan yksioikoisesti, että mies maksaa.

no huh huh...minä oisin herättänyt miehen yöllä siivoomaan jälkensä, mikä järki on antaa imeytyä sen oksennuksen lakanasta petariin ja siitä patjaan?

No, ehkä parempi et nukkuu kuitenkin näin pääsä selväks. Oli sen verran hutikassa et ei kunnolla pystyssä pysyny ja tosiaan en viiti sit taas ruveta ärsyttää sitä tahallaan.

Ärsyttään tahallaan???

:x

Exä teki pariin otteeseen ennen eroa noin, ei tosin sänkyyn mut lattialle maton päälle ja yhteen omaan nojatuoliinsa :x Eikä se ees heränny saati tajunnu mitää. Siinä vaa makas naama yrjössä aamuun asti.

En todellakaan siivonnu niitä. Itte se sit kanto tuolisa ja maton roskiin. Eikä ostanu uutta mattoa ees, hänel kun kaikki rahat meni kurkusta alas, ne rahat mitä tililleen sai (sehä joi kerra mein toimeentulotuen kokonaan, markka-aika ja useempi tuhat markkaa sielt sillon tuli. ton jälkee sit eron otinkii, oli siin kyl muitakii syitä ).

Nykyne mussukkani jos noi tekis kerrakii, heittäsin pihalle koko ukon kaikkinee sänkyinee |O Mut onneks toi ei nuin tee, tai en tiä oikeestaa :whistle: tuo jos/harvoin kun lähtee urakalla viinaksia kiskomaan, ymmärtää sentää nukkua jossai ihan muualla kännisä ja rapulasakkii pois!

Alkuperäinen kirjoittaja ev:

Ärsyttään tahallaan???

Samaa ihmettelin minä. "Ärsyttää tahallaan", kun toinen on oksentanu sänkyyn. Hm...

No ei ole mun mielestä mikään kamalista kamalin asia jos kerran ihmisen harkintakyky pettää viinan kanssa ja himassa oksentaa. Tottakai se on ällöttävää, mutta totta helvetissä olisin kiskaissut lakanat nopsaan pois a) pelastaakseni sängyn (eri asia toki jos AP halusi sängyn vaihtoon, ovelaa..) ja b) jotta ihmisen, jota arvostan, ei tarvitse nukkua niissä yrjöissään.

Aamulla se ihminen voi arvostaa huolenpitoasi, ja varmasti korvaa aiheuttamansa harmin. Mitä iloa sinulle on siitä, että miehesi nukkuu yrjöissään? Ehkäpä sinulle on enemmän iloa uudesta käsilaukusta tai kukkapuskasta, jonka tulet saamaan kiitokseksi.

Ja tyypit vaan peesaa täällä "ihan oikein sille sialle" jne. Sori nyt, muta ei kummastuta nämä palstalaisten puolisoiden karkaamiset liitoistaan jos arvostus toista kohtaan on tällä tasolla.

En ole mieheni tossun alla, vaan arvostavassa suhteessa, jossa odottaisin miehen toimivan samalla tavoin jos minulle joskus noin kävisi (ei ole kuunaan näin käynyt..).

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Älytöntä tällain en mies maksaa/nainen maksaa/kuka maksaa. Jos on kyse yhdessä asuvasta perheestä niin perheen rahoistahan ne on pois joka tapauksessa. Joten ei voi ajatella vaan yksioikoisesti, että mies maksaa.

No meillä on omat rahat silti, vaikka nyt molemmat esim.ruokaa ja bensaakin ostetaan. Laskut on jaettu ja sitten jää vielä "omaa rahaakin". Jos mies jotain tolleen tuhois niin sais maksaa omista rahoistaan.

Itse olisin sinuna herättänyt sen possun siivoamaan jälkensä, ettei sänky mene pilalle, eikä kenenkään tarvitse aamulla tukehtua oksennuslöyhkään...*puistatus*

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
:x

Exä teki pariin otteeseen ennen eroa noin, ei tosin sänkyyn mut lattialle maton päälle ja yhteen omaan nojatuoliinsa :x Eikä se ees heränny saati tajunnu mitää. Siinä vaa makas naama yrjössä aamuun asti.

En todellakaan siivonnu niitä. Itte se sit kanto tuolisa ja maton roskiin. Eikä ostanu uutta mattoa ees, hänel kun kaikki rahat meni kurkusta alas, ne rahat mitä tililleen sai (sehä joi kerra mein toimeentulotuen kokonaan, markka-aika ja useempi tuhat markkaa sielt sillon tuli. ton jälkee sit eron otinkii, oli siin kyl muitakii syitä ).

Nykyne mussukkani jos noi tekis kerrakii, heittäsin pihalle koko ukon kaikkinee sänkyinee |O Mut onneks toi ei nuin tee, tai en tiä oikeestaa :whistle: tuo jos/harvoin kun lähtee urakalla viinaksia kiskomaan, ymmärtää sentää nukkua jossai ihan muualla kännisä ja rapulasakkii pois!

Meillä mies oli kans puoli sammuneena kun oksensi. Onneks tajus ite kylki asentoon kääntyä, ettei tarvinnu vielä miestä ruveta kääntää. Kuitenkin katoin tarpeellisemmaks ruokkia meijän 4kk tyttären.