Luoja mikä viime yö!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joxu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Jotkut ei sitä hokaa enään kännissä kun juo jos ollu pitkän aikaa juomatta että lateksikin voi lentää. Hyvä että te olette hienoja ihmisiä. * nauraa *

En mä meidän hienoudesta tiedä, mutta me molemmat ollaan sen verran oksennusherkkiä että mitkään siivoamiset ei meiltä onnistuisi ihan helpolla...joten kai mä saan olla onnellinen siitä, että meillä oksennellaan, kustaan ja paskotaan pönttöön myös humalassa, vaikka olisi pitkäkin tauko juomisessa ollut?

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Hyi helvetti...

Kyllä meillä molemmat alkoholia käyttää aika ajoin, mutta oksennukset, kuset ja paskat on onneksi aina osuneet vessanpönttöön eikä muualle.

Mulla on kyllä tullu miehellä joskus paskat sänkyyn. Mutta alkoholilla ei ollut osuutta asiaan. Yrjöt meni sitten onneksi pyttyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Koputa puuta, ikä tekee tepposensa, mäkään koskaan nuorempana oksentanu, mutta viimeiset pari vuotta :x

Mä taas en oksenna enää nykyään ollenkaan :o . Eilenkin vedin alkomahoolia kaksin käsin, muttei oo yhtään krapula eikä ollu paha olo yölläkään. Nuorempana taas...oi voi :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On täällä taas melkoiset haukat liikkeellä, kun pitäisi yhdestä oksennuksesta mies jättää :D :D ei voi muuta kuin nauraa

No mun mielestä ei pidä jättää mutta en myöskään antaisi mieheni maata oksennuksissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja q:
On täällä taas melkoiset haukat liikkeellä, kun pitäisi yhdestä oksennuksesta mies jättää :D :D ei voi muuta kuin nauraa

No mun mielestä ei pidä jättää mutta en myöskään antaisi mieheni maata oksennuksissaan.

Miten sen miehen siitä oksennuksesta saa pois, kun hän on niin sekasi, että ei tajua nousta ja tuskin sitä jaksaa kantaakaan. Pesullahan se oksennus lähtee.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Hyi helvetti...

Kyllä meillä molemmat alkoholia käyttää aika ajoin, mutta oksennukset, kuset ja paskat on onneksi aina osuneet vessanpönttöön eikä muualle.

Mulla on kyllä tullu miehellä joskus paskat sänkyyn. Mutta alkoholilla ei ollut osuutta asiaan. Yrjöt meni sitten onneksi pyttyyn.

Mahataudissa normaalia, kännissä ei!!!

Kai sitä rouvillakin on joskus ripulissa vahinko käynyt?

Viina kaadetaan itse kurkusta alas, mutta vatsatauti voi tulla yllättäen ja pyytämättä.

Niinkun tuolla aijemmin laitoin, niin mies oli sen verran hutikassa et hyvä kun pystyssä pysy, kehotin myös menee vessaan oksentaa, mut ei reagoinu mun pyyntöön muulla tavalla kun oksentamalla sänkyyn ja loput oksensi sit vessaan ja sinne meni konttaamalla.

Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen:
:x hyi hitto
taas yks syy miks en ikimaailmassa huolis ryyppäävää ukkoo

Ei todellakaan usein juomassa käy. Sillon tällön käy kavereittesa kanssa ja voi todellakin mennä. Mutta miks hemmetissä pitää vetästä kerralla niin paljon et menee tohon pisteeseen, en käsitä.

mä oon tässä asiassa niin nipo et en hyväksys kertaakaan tuommosta ylilyöntiä :whistle:

Joidenkin kohdalla rakkaus on heikkoa..

Sattuuhan noita :D

Meillä mies kävi kusella esikoisen lattialle tuossa pari viikonloppua sitten. Herätin aamulla ja sanoin että tuuhan siivoomaan ettei tää nuorimmainen mee uimaan sinne, tää huoneen omistaja ei onneks ollu kotona. Siinä siivoillessa muistutin vaan miestä että se wc on tuo viereinen ovi :laugh: :laugh:

Oikein teit aapee! Mä olisin tehnyt samoin, se siivoomisen seuraaminen on sen arvoista, etenkin kun saa sit uuden petarin :D Ei oo tosiaankaan naisen homma alkaa yöllä siivoon toisen sotkuja. Peukku!

Alkuperäinen kirjoittaja www:
Oikein teit aapee! Mä olisin tehnyt samoin, se siivoomisen seuraaminen on sen arvoista, etenkin kun saa sit uuden petarin :D Ei oo tosiaankaan naisen homma alkaa yöllä siivoon toisen sotkuja. Peukku!

Onneks on verkkokopissa noit kaks kapeeta patjaa, voi ne tohon toistaseks vaihtaa. Täytyy sit jossakin vaiheessa se uus petari hommata, ei silläkään mikään kiire ole, kun kerta kaks patjaa alhaalta löytyy. Uskon kyllä että mies it omat sotkunsa siivoo, niin olis myös toistekkin päin ja lisänä se että saisin siitä seuraavan vuoden kuulla naureskelua ja vitsailua.

Itseasiassa jos minulle kävisi itselleni noin että yrjöäisin sänkyyn, niin kyllä haluaisin ne sotkuni siivotakin. Hävettäisi varmaan sen verran ja sitten jos toinen vielä joutuisi minun ällöttävät sotkut siivoamaan... :x

Kyllä se heräs tossa juomaan colaa ja otti buranan. Sano vaan et jaa oon oksentanu, en muista mitään viime yöstä. Selitin kokonaisuudessaan viime yön tapahtumat ja naureskeli vaan ja sano että sitä sattuu.

Kyllä se heräs tossa juomaan colaa ja otti buranan. Sano vaan et jaa oon oksentanu, en muista mitään viime yöstä. Selitin kokonaisuudessaan viime yön tapahtumat ja naureskeli vaan ja sano että sitä sattuu.

Olipa kiva suhtautuminen.

Alkuperäinen kirjoittaja adora:

Olipa kiva suhtautuminen.

Miten tohon olis muuten pitäny suhtautua?

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Täytyy sanoa että olen tosi kiitollinen että minulla on puoliso joka auttoi minut vessaan kun yhden kerran ylilyönnin jäljiltä ryyppäsin itseltäni muistin pois ja oksensin ja paskoin 2 tuntia putkeen. Hän piteli minua pytyssä, katsoi ettei tukkani uinut yrjössä ja lopulta vei suihkuun, siivosi jälkeni ja hoivasi minua... ymmärtäisin ap:n käytöksen jos mitta olisi vaan täynnä ja mies tekisi tuollaista usein mutta yhden ainoan kerran näin käynyt, kaikilla voi sattua ylilyöntejä joskus vaikka muuten vastuullisia olisivatkin...

Mä komppaan tätä!

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
no huh huh...minä oisin herättänyt miehen yöllä siivoomaan jälkensä, mikä järki on antaa imeytyä sen oksennuksen lakanasta petariin ja siitä patjaan?

No, ehkä parempi et nukkuu kuitenkin näin pääsä selväks. Oli sen verran hutikassa et ei kunnolla pystyssä pysyny ja tosiaan en viiti sit taas ruveta ärsyttää sitä tahallaan.

Ärsyttään tahallaan???

Mites luulet kännisen, huonovointisen sammumispisteessä olevan ihmisen reagoivan jos toinen alkaa siinä paasaamaan siivoamisesta???
Ite saisin siinä tilanteessa aikamoisen kilarin.