?
*
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:Ja taas on yksi syy olla kiitollinen kunnon miehestä...:heart:
Onko kunnon mies täydellinen? Kerro ihmeessä lisää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:Ja taas on yksi syy olla kiitollinen kunnon miehestä...:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja s:No ei ole mun mielestä mikään kamalista kamalin asia jos kerran ihmisen harkintakyky pettää viinan kanssa ja himassa oksentaa. Tottakai se on ällöttävää, mutta totta helvetissä olisin kiskaissut lakanat nopsaan pois a) pelastaakseni sängyn (eri asia toki jos AP halusi sängyn vaihtoon, ovelaa..) ja b) jotta ihmisen, jota arvostan, ei tarvitse nukkua niissä yrjöissään.
Aamulla se ihminen voi arvostaa huolenpitoasi, ja varmasti korvaa aiheuttamansa harmin. Mitä iloa sinulle on siitä, että miehesi nukkuu yrjöissään? Ehkäpä sinulle on enemmän iloa uudesta käsilaukusta tai kukkapuskasta, jonka tulet saamaan kiitokseksi.
Ja tyypit vaan peesaa täällä "ihan oikein sille sialle" jne. Sori nyt, muta ei kummastuta nämä palstalaisten puolisoiden karkaamiset liitoistaan jos arvostus toista kohtaan on tällä tasolla.
En ole mieheni tossun alla, vaan arvostavassa suhteessa, jossa odottaisin miehen toimivan samalla tavoin jos minulle joskus noin kävisi (ei ole kuunaan näin käynyt..).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi elämä mikä ukko ap:lla... Mun mies saisi oksentaa sänkyyn vain ja ainoastaan todella pahassa mahataudissa, mutta mikään itseaiheutettu yrjöily pitkin sänkyä ei tulisi kuuloonkaan. No, mun mies ei onneksi edes käytä alkoholia. Jotenkin tosi noloa ja keskenkasvuista juoda itsensä tuollaiseen kuntoon ettei yhtään hallitse itseään ja herättelee lapsetkin kesken yöunien kakomisillaan. Aikuinen mies ja perheenisä...käsittämätöntä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi elämä mikä ukko ap:lla... Mun mies saisi oksentaa sänkyyn vain ja ainoastaan todella pahassa mahataudissa, mutta mikään itseaiheutettu yrjöily pitkin sänkyä ei tulisi kuuloonkaan. No, mun mies ei onneksi edes käytä alkoholia. Jotenkin tosi noloa ja keskenkasvuista juoda itsensä tuollaiseen kuntoon ettei yhtään hallitse itseään ja herättelee lapsetkin kesken yöunien kakomisillaan. Aikuinen mies ja perheenisä...käsittämätöntä...
Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi elämä mikä ukko ap:lla... Mun mies saisi oksentaa sänkyyn vain ja ainoastaan todella pahassa mahataudissa, mutta mikään itseaiheutettu yrjöily pitkin sänkyä ei tulisi kuuloonkaan. No, mun mies ei onneksi edes käytä alkoholia. Jotenkin tosi noloa ja keskenkasvuista juoda itsensä tuollaiseen kuntoon ettei yhtään hallitse itseään ja herättelee lapsetkin kesken yöunien kakomisillaan. Aikuinen mies ja perheenisä...käsittämätöntä...
Vahinko on vahinko, eipä toi munkaan mies yleensä paljoo käytä alkoa. Nyt oli pitkästä aikaa kavereittesa kanssa ulkona, tietysti innostunu sit ottaa vähän enempi ja sitkun harvoin juo niin on arvioinu määrän vähän väärin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäinen se mies on? Jotenkin parikymppiseltä tuollainen sekoilu olisi vielä ymmärrettävämpää, mutta nelikymppisen pitäisi jo tietää omat rajansa. Noin niinku kärjistetysti sanottuna. Mutta mutta, virheitä tekee kaikki, se on elämää. Ei oma puoliso minua hylkäisi tuollaisen sekoilun jälkeen, enkä itsekään niin tekisi, vaikka olisin kyllä varmasti "vähän" kiukkuinen... Tosin eiköhän siinä oksennuksesta heräämisessä olisi jo opetusta tarpeeksi, harmittaa varmasti miestä itseäänkin tilanne.
Eikö siellä kämpässä vaan löyhkää oksennus? Itse en voi sietää oksennuksen hajua, siis se on mulle kaikista pahoista hajuista jotenkin se kuvottavin... alkaa itseäkin oksettaa kun haistaa jossain oksennuksen! Miten pystyt olemaan siellä?
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi elämä mikä ukko ap:lla... Mun mies saisi oksentaa sänkyyn vain ja ainoastaan todella pahassa mahataudissa, mutta mikään itseaiheutettu yrjöily pitkin sänkyä ei tulisi kuuloonkaan. No, mun mies ei onneksi edes käytä alkoholia. Jotenkin tosi noloa ja keskenkasvuista juoda itsensä tuollaiseen kuntoon ettei yhtään hallitse itseään ja herättelee lapsetkin kesken yöunien kakomisillaan. Aikuinen mies ja perheenisä...käsittämätöntä...
Vahinko on vahinko, eipä toi munkaan mies yleensä paljoo käytä alkoa. Nyt oli pitkästä aikaa kavereittesa kanssa ulkona, tietysti innostunu sit ottaa vähän enempi ja sitkun harvoin juo niin on arvioinu määrän vähän väärin.
Kun kerran kyseessä on oikeasti vahinko niin miksi ihmeessä et voinut sen vertaa tehdä, että olisit napannut ne yrjölakanat pois? Vaan annat petarinkin mennä pilalle ja myhäilet vaan, että ukko saa maksaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Rapates roiskuu, ja silleen, ei tuohon maailma kaadu. Ja uusia petareita saa kaupasta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi elämä mikä ukko ap:lla... Mun mies saisi oksentaa sänkyyn vain ja ainoastaan todella pahassa mahataudissa, mutta mikään itseaiheutettu yrjöily pitkin sänkyä ei tulisi kuuloonkaan. No, mun mies ei onneksi edes käytä alkoholia. Jotenkin tosi noloa ja keskenkasvuista juoda itsensä tuollaiseen kuntoon ettei yhtään hallitse itseään ja herättelee lapsetkin kesken yöunien kakomisillaan. Aikuinen mies ja perheenisä...käsittämätöntä...
Mä kyllä haluaisin tietää kuinka sä estäisit miestä oksentamasta.
toki juurikin sinulla se ei juo, mutta jos jois, ja jois salassa kännit, niin miten sä voisit estää sen oksennuksen?
Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Rapates roiskuu, ja silleen, ei tuohon maailma kaadu. Ja uusia petareita saa kaupasta.
Totta =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No sattuu sitä yhtä jos toista paremmissakin piireissä, ei tuohon voi kenenkään maailma kaatua jos kerran käy noin, että oksentaa sänkyyn. Ihme nipottajia täällä.
Kyllä jos muuten kunnon mies, miten se nyt sitten edes määritellään on niin tuo siitä pahempaa ihmistä tee. Harvoin jos käy missään, niin joskus ihminen vaan saattaa överit vetästä ja yrjötä ilman, että vessaan ehtii. Onpahan ainakin ollut kotona yrjöömässä, eikä vieraissa. Ja mieluummin ottaisin kerran yrjöävän miehen kuin jonkun väkivaltaisen paskan. Vituttashan tuo kuin pientä oravaa, mutta joskus jokaisella jotain paskaa sattuu tavalla tai toisella.
Ehkä kantapään kautta oppii miehesikin tästä jotain ja ei varmasti hetkeen juhlat kiinnosta.Patja on kyllä takuulla pilalla...
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Kiva kun teillä muilla on niin täydelliset miehet, ettei ne koskaan mitään erehdyksiä tai virheitä tee. Meillä myös hyvin harvoin juodaan alkoholia eikä tuommoista ole sattunut, mutta tämän ketjun jeesustelu alkaa ottaa päähän. Vastaavassa tilanteessa olisin toiminut kuten ap, ja eiköhän se mieskin läksynsä oppinut kunhan tokenee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Rapates roiskuu, ja silleen, ei tuohon maailma kaadu. Ja uusia petareita saa kaupasta.
Totta =)
Viime viikonloppuna nukuin vessas, kun hieman heikotti..Mutta tällaset hommat on ihan vieraita suurimmalle osalle palstailijoista, jotka on lasillinen viiniä tyyppisiä ratkaisuja, ja joiden miehet on joko absolutisteja, tai rapajuoppoja. Kultainen keskitie, satunnaisilla övereillä, on aivan kartoittamatonta maaperää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Rapates roiskuu, ja silleen, ei tuohon maailma kaadu. Ja uusia petareita saa kaupasta.
Totta =)
Viime viikonloppuna nukuin vessas, kun hieman heikotti..Mutta tällaset hommat on ihan vieraita suurimmalle osalle palstailijoista, jotka on lasillinen viiniä tyyppisiä ratkaisuja, ja joiden miehet on joko absolutisteja, tai rapajuoppoja. Kultainen keskitie, satunnaisilla övereillä, on aivan kartoittamatonta maaperää![]()
Totta =)