Lukekaa tämä ja kommentoikaa (narsismista)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000299&posting=22000000036998458

Tuon on kirjoittanut 18v siskoni. Itse olen täällä kirjoittanut tuosta samasta tyypistä jotakin kertoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Eli sinä olet sitten aika nuori jos siskosi on sinua vanhempi..

No missäs minä sanoin, että tuon on kirjoittanut isosiskoni? En missään kai.... Itse en ole luojankiitos päivääkään asunut saman katon alla tuon loisen kanssa. Olen 29 vuotias kolmen lapsen äiti enkä ole asunut äitini luona siis kun tuo tyyppi on sinne pesiytynyt. Nuo muut neljä sisarusta joista siskoni tekstissä puhuu niin on nuorempia ja asuvat edelleen siellä sen hullun kanssa. Meitä lapsia on yhteensä kahdeksan ja neljä meistä asuu siis jo omillaan, nykyisin myös tuo tekstin kirjoittanut siskoni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Minä taidan tietää kenestä puhut. Ikävä kyllä :/

Kerro mistä tiedät? Minä olen kerran aiemminkin törmännyt netissä ihmiseen, joka tiesi kenestä puhun. Oletko tuolta aiemmalta paikkakunnalta vai mistä tiedät tapauksen? Ilmeisesti tuo työpaikalla sattunut juttu paljastaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Minä taidan tietää kenestä puhut. Ikävä kyllä :/

Kerro mistä tiedät? Minä olen kerran aiemminkin törmännyt netissä ihmiseen, joka tiesi kenestä puhun. Oletko tuolta aiemmalta paikkakunnalta vai mistä tiedät tapauksen? Ilmeisesti tuo työpaikalla sattunut juttu paljastaa?

Olen soittanut hänelle ambulanssin, kun oli vetänyt vahingossa veitsellä käteensä. Oli silloinkin remppahommissa. Siitä on nyt muutama vuosi aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Minä taidan tietää kenestä puhut. Ikävä kyllä :/

Kerro mistä tiedät? Minä olen kerran aiemminkin törmännyt netissä ihmiseen, joka tiesi kenestä puhun. Oletko tuolta aiemmalta paikkakunnalta vai mistä tiedät tapauksen? Ilmeisesti tuo työpaikalla sattunut juttu paljastaa?

Olen soittanut hänelle ambulanssin, kun oli vetänyt vahingossa veitsellä käteensä. Oli silloinkin remppahommissa. Siitä on nyt muutama vuosi aikaa.

Joo mä taidan muistaa ton tapauksen kun vetäsi sen kätensä auki... hämärästi. Kuulin siis siitä.

Siis miksi sinä sen ambulanssin soitit? Mitä ihmettä tiedät tapauksesta, jos osasit yhdistää tyypin? Kerro pliis jos tiedät jotain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Minä taidan tietää kenestä puhut. Ikävä kyllä :/

Kerro mistä tiedät? Minä olen kerran aiemminkin törmännyt netissä ihmiseen, joka tiesi kenestä puhun. Oletko tuolta aiemmalta paikkakunnalta vai mistä tiedät tapauksen? Ilmeisesti tuo työpaikalla sattunut juttu paljastaa?

Olen soittanut hänelle ambulanssin, kun oli vetänyt vahingossa veitsellä käteensä. Oli silloinkin remppahommissa. Siitä on nyt muutama vuosi aikaa.

Joo mä taidan muistaa ton tapauksen kun vetäsi sen kätensä auki... hämärästi. Kuulin siis siitä.

Siis miksi sinä sen ambulanssin soitit? Mitä ihmettä tiedät tapauksesta, jos osasit yhdistää tyypin? Kerro pliis jos tiedät jotain.

Tuli pyytämään multa apua, että soitan sen. Mä en viitsi tässä sen enempää, laita vaikka yv:tä. En mä siitä kyllä mitään tuon enempää tiedä, kun tuolla Suomi24:lla oli juttua.
 
Mullakin tuli olo että tiedän tämän miehen. Oliko se tappo seksuaalirikos tai ainakin sen yritys myös?
Toivon että äitisi pääsee turvaan.
Tollasta hirviötä ei voi parantaa, niin kauheaa kuin onkin niin toivoisi tuollaisen pahan kuolevan pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja =(:
Mullakin tuli olo että tiedän tämän miehen. Oliko se tappo seksuaalirikos tai ainakin sen yritys myös?
Toivon että äitisi pääsee turvaan.
Tollasta hirviötä ei voi parantaa, niin kauheaa kuin onkin niin toivoisi tuollaisen pahan kuolevan pois.

Ei käsittääkseni mikään seksuaalirikos vaan ampui erästä naista. Mistä sinä epäilet tapauksen tuntevasi ja mitä tiedät tyypistä?

Kaikki apu on tarpeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja klaaras:
ja mahdollisimman pian!!! Tilanne on niin vakava, että ilman ulkopuolista apua tässä tuskin päästään eteenpäin.

Narsistinen ihminen on niin taitava manipuloimaan, että saa uhrinsa uskomaan itse olevan syyllinen kaikkeen! Pahimmillaan uhri alkaa epäilemään jo omaa mielenterveyttään - niin uskomattomia juttuja narsistit sanovat/ tekevät, etteivät ne normaalilla järjellä ajateltuna voi olla edes mahdollisia.

Kaikkien teidän lähipiiriin kuuluvien puhelin ja osoitetiedot salaisiksi, tietenkin kokonaan uudet puhelinnumerot!

Voimia tarvitsette, että saatte äitinne tuon hullun luota pois... :hug:

Tuota... tietäähän se missä me asutaan eikä kukaan voi noin vaan muuttaa poiskaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Minä taidan tietää kenestä puhut. Ikävä kyllä :/

Kerro mistä tiedät? Minä olen kerran aiemminkin törmännyt netissä ihmiseen, joka tiesi kenestä puhun. Oletko tuolta aiemmalta paikkakunnalta vai mistä tiedät tapauksen? Ilmeisesti tuo työpaikalla sattunut juttu paljastaa?

Olen soittanut hänelle ambulanssin, kun oli vetänyt vahingossa veitsellä käteensä. Oli silloinkin remppahommissa. Siitä on nyt muutama vuosi aikaa.

Joo mä taidan muistaa ton tapauksen kun vetäsi sen kätensä auki... hämärästi. Kuulin siis siitä.

Siis miksi sinä sen ambulanssin soitit? Mitä ihmettä tiedät tapauksesta, jos osasit yhdistää tyypin? Kerro pliis jos tiedät jotain.

Tuli pyytämään multa apua, että soitan sen. Mä en viitsi tässä sen enempää, laita vaikka yv:tä. En mä siitä kyllä mitään tuon enempää tiedä, kun tuolla Suomi24:lla oli juttua.

Oliko tekemässä teillä remonttia vai oletko täysin ulkopuolinen koko asiassa ja sattui vain kävelemään sun luo pyytämään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja =(:
Mullakin tuli olo että tiedän tämän miehen. Oliko se tappo seksuaalirikos tai ainakin sen yritys myös?
Toivon että äitisi pääsee turvaan.
Tollasta hirviötä ei voi parantaa, niin kauheaa kuin onkin niin toivoisi tuollaisen pahan kuolevan pois.

toisen kuoleman toivominen on tosiaan todella kamalan kuuloista mutta jos niin tapahtuisi se olisi tässä tapauksessa helpotus.

tosin miehellä on kavereita, linnakavereita, joten kostoa voi mahdollisesti odottaa myös heidän taholtaan...

 
Alkuperäinen kirjoittaja klaaras:
Tuota... tietäähän se missä me asutaan eikä kukaan voi noin vaan muuttaa poiskaan.

Ilmeisesti teistä sisaruksista omillaan asuvat ette ole pahimmalla vaara-vyöhykkeellä? Seuraavan kerran kun muutto tulee, osoite salaiseksi.

Äidillesi ja hänen luonaan asuville lapsille voi oikeasti ainoa turvallinen vaihtoehto olla muutto, jopa paikkakunnan vaihto. Tiedän, ettei ole niin yksinkertaista, mutta tuolta turvakodista ja/tai sosiaalitoimistosta auttavat kyllä asiassa eteenpäin.

Turvallisuus on nyt kuitenkin kaikkein tärkeintä, eikö? Ja turvallisin paikka tällä hetkellä äidillesi ja siellä asuville sisaruksillesi nykyinen koti ei todellakaan ole. [/quote]

No kauimmainen asuu 1,5h ajomatkan päässä, lähin on ihan 5 minuutin ajomatkan päässä. Mutta tässä on meitä iso joukko pistämässä vastaan...

Äitini onkin harkinnut muuttoa toiselle paikkakunnalle, mutta ei tiedä onko sekään hyvä vaihtoehto lasten kannalta, koska jatkuva koulun vaihto on rasittavaa. Sitä on nimittäin tapahtunut tiuhaan, viimeisin tämän miehen takia.

Tuntuu että kaikki vaihtoehdot on käyty läpi, mies löytää kaikesta porsaan reiän. Hän on niin manipuloiva ja läpeensä kiero, kun vaan voi ihminen olla.
Tuntemattomille esittää hyvin mukavaa ja asiallista, tietysti, mutta kuoren alla kaikki on läpimätää.
 

Yhteistyössä