Hyvä ketju, kiitos kun linkitit.
Mulla alkaa tuo kolmenkymppiä lähestyä ja välillä on tullut mietittyä että pitäisikö mun alkaa näyttää aikuiselta. Ei ilmeisesti tarvi. Jatkan teinilinjaa. :saint:
Mä oikeasti käytän saman tyylisiä vaatteita kuin mun kymmenenvuotias pikkusisko. :ashamed: