Alkuperäinen kirjoittaja klaaras:
Tuota... tietäähän se missä me asutaan eikä kukaan voi noin vaan muuttaa poiskaan.
Ilmeisesti teistä sisaruksista omillaan asuvat ette ole pahimmalla vaara-vyöhykkeellä? Seuraavan kerran kun muutto tulee, osoite salaiseksi.
Äidillesi ja hänen luonaan asuville lapsille voi oikeasti ainoa turvallinen vaihtoehto olla muutto, jopa paikkakunnan vaihto. Tiedän, ettei ole niin yksinkertaista, mutta tuolta turvakodista ja/tai sosiaalitoimistosta auttavat kyllä asiassa eteenpäin.
Turvallisuus on nyt kuitenkin kaikkein tärkeintä, eikö? Ja turvallisin paikka tällä hetkellä äidillesi ja siellä asuville sisaruksillesi nykyinen koti ei todellakaan ole. [/quote]
No kauimmainen asuu 1,5h ajomatkan päässä, lähin on ihan 5 minuutin ajomatkan päässä. Mutta tässä on meitä iso joukko pistämässä vastaan...
Äitini onkin harkinnut muuttoa toiselle paikkakunnalle, mutta ei tiedä onko sekään hyvä vaihtoehto lasten kannalta, koska jatkuva koulun vaihto on rasittavaa. Sitä on nimittäin tapahtunut tiuhaan, viimeisin tämän miehen takia.
Tuntuu että kaikki vaihtoehdot on käyty läpi, mies löytää kaikesta porsaan reiän. Hän on niin manipuloiva ja läpeensä kiero, kun vaan voi ihminen olla.
Tuntemattomille esittää hyvin mukavaa ja asiallista, tietysti, mutta kuoren alla kaikki on läpimätää.