Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:33 JabbaTheHut kirjoitti:On muuten sillee meillä arka paikka, että mun isä on paperimies (jo yli 35v) ja mie hoitoalalla pätkätyöläinen... asioista vaietaan koska ei todella voida keskustella asiasta ilman pahaa mieltä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:35 justiinsa kirjoitti:no ei hän se paperityöläisten vika ole, jos sairaanhoitajilla on muka huono palkkaen ymmärrä ollenkaan tätä vertailua näiden ammattien välillä.