tää on hyvä(sairaanhoitajista ja...paperityöläisistä)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On muuten sillee meillä arka paikka, että mun isä on paperimies (jo yli 35v) ja mie hoitoalalla pätkätyöläinen... asioista vaietaan koska ei todella voida keskustella asiasta ilman pahaa mieltä :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:33 JabbaTheHut kirjoitti:
On muuten sillee meillä arka paikka, että mun isä on paperimies (jo yli 35v) ja mie hoitoalalla pätkätyöläinen... asioista vaietaan koska ei todella voida keskustella asiasta ilman pahaa mieltä :ashamed:

minun mies on paperityöläinen ja itse olen hoitoalalla.
 

Yhteistyössä