söin aivan kaiken.. jaiks.. monennellakohan viikolla jo oon..Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Vain jos se oli mehukas ja NIELIT mehun!!
nielasin paketillisen kortsuja (olivat viellä näitä mansikänmakusia) ovatko haitaksi sikiölle??Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Olet. Ja äkkiä HIV-testiin, tai nielase kortsu perään. Just nuo munansyönnit on niitä pahimpia raskauttajia. :/
Alkuperäinen kirjoittaja jos:...et, mutta jos olisit syönyt munan päällä leivän niin ehkä sitten...
häh!!?? oonko mä tosi pahasti jälkeenjääny ku en ymmärrä vitsiä?Alkuperäinen kirjoittaja smeagol2:söin leivän päällä munan. oonko nyt raskaana??
sehän on sillon suojattu kaikelta se sikiö siellä vatsassa..Alkuperäinen kirjoittaja smeagol2:nielasin paketillisen kortsuja (olivat viellä näitä mansikänmakusia) ovatko haitaksi sikiölle??Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Olet. Ja äkkiä HIV-testiin, tai nielase kortsu perään. Just nuo munansyönnit on niitä pahimpia raskauttajia. :/
siis jos niitä kortonkeja oot nielly!Alkuperäinen kirjoittaja känkkis:sehän on sillon suojattu kaikelta se sikiö siellä vatsassa..Alkuperäinen kirjoittaja smeagol2:nielasin paketillisen kortsuja (olivat viellä näitä mansikänmakusia) ovatko haitaksi sikiölle??Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Olet. Ja äkkiä HIV-testiin, tai nielase kortsu perään. Just nuo munansyönnit on niitä pahimpia raskauttajia. :/
just tälläsen söin.. tyhmä minä.. *hakkaa päätä seinään* pahin kaikista OLEN JOSTAIN KUULLUTAlkuperäinen kirjoittaja känkkis:munasta tuli just mieleeni että se on just hyvää kun se on ihan pirun kova ja keskellä on märkä tipla... ;P
no niin, ihan selvästi olet raskaana! se tipla siinä keskellä..se on syy kaikkeen!! ;DAlkuperäinen kirjoittaja smeagol2:just tälläsen söin.. tyhmä minä.. *hakkaa päätä seinään* pahin kaikista OLEN JOSTAIN KUULLUTAlkuperäinen kirjoittaja känkkis:munasta tuli just mieleeni että se on just hyvää kun se on ihan pirun kova ja keskellä on märkä tipla... ;P
ei oo tainnut sun äitis syödä ihan tuoretta munaa aikoinaanAlkuperäinen kirjoittaja hamppu:häh!!?? oonko mä tosi pahasti jälkeenjääny ku en ymmärrä vitsiä?Alkuperäinen kirjoittaja smeagol2:söin leivän päällä munan. oonko nyt raskaana??
nyt vaihdat sen nimimerkin, ku kaikki luulee et mä oon yhtä kaheli ku sä!Alkuperäinen kirjoittaja smeagol2:just tälläsen söin.. tyhmä minä.. *hakkaa päätä seinään* pahin kaikista OLEN JOSTAIN KUULLUTAlkuperäinen kirjoittaja känkkis:munasta tuli just mieleeni että se on just hyvää kun se on ihan pirun kova ja keskellä on märkä tipla... ;P
ken tietää.. jääköön se arvotukseksi kuka ma olen..Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:nyt vaihdat sen nimimerkin, ku kaikki luulee et mä oon yhtä kaheli ku sä!Alkuperäinen kirjoittaja smeagol2:just tälläsen söin.. tyhmä minä.. *hakkaa päätä seinään* pahin kaikista OLEN JOSTAIN KUULLUTAlkuperäinen kirjoittaja känkkis:munasta tuli just mieleeni että se on just hyvää kun se on ihan pirun kova ja keskellä on märkä tipla... ;P
niin ja torttu ja piirakka on mys samalla listalla kun pipariAlkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Älä vaan syö piparia jälkkäriks.. Kamalaa ois ku oisit sit hiv positiivinen, raskaana oleva lesbo :xmas:
no ei kyllä..syö yleensä ylikypsiä tai vähän vanhentuneita ja sitten päästelee kananmuna pieruja ja paukkuja..usko pois haju on kamala!Alkuperäinen kirjoittaja smeagol2:ei oo tainnut sun äitis syödä ihan tuoretta munaa aikoinaanAlkuperäinen kirjoittaja hamppu:häh!!?? oonko mä tosi pahasti jälkeenjääny ku en ymmärrä vitsiä?Alkuperäinen kirjoittaja smeagol2:söin leivän päällä munan. oonko nyt raskaana??
ei ei ei.. ei tarvviii..mie nyt kirjauduin..kyl tää kato perjantai illan piikkiin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja siiiiiigoooll:ken tietää.. jääköön se arvotukseksi kuka ma olen..Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:nyt vaihdat sen nimimerkin, ku kaikki luulee et mä oon yhtä kaheli ku sä!Alkuperäinen kirjoittaja smeagol2:just tälläsen söin.. tyhmä minä.. *hakkaa päätä seinään* pahin kaikista OLEN JOSTAIN KUULLUTAlkuperäinen kirjoittaja känkkis:munasta tuli just mieleeni että se on just hyvää kun se on ihan pirun kova ja keskellä on märkä tipla... ;P
Alkuperäinen kirjoittaja hamppu:no ei kyllä..syö yleensä ylikypsiä tai vähän vanhentuneita ja sitten päästelee kananmuna pieruja ja paukkuja..usko pois haju on kamala!Alkuperäinen kirjoittaja smeagol2:ei oo tainnut sun äitis syödä ihan tuoretta munaa aikoinaanAlkuperäinen kirjoittaja hamppu:häh!!?? oonko mä tosi pahasti jälkeenjääny ku en ymmärrä vitsiä?Alkuperäinen kirjoittaja smeagol2:söin leivän päällä munan. oonko nyt raskaana??