lukekaa tää!!!!

• Viestiketjun aloittaja smeagol2
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hamppu:
Alkuperäinen kirjoittaja smeagol2:
Alkuperäinen kirjoittaja hamppu:
söin leivän päällä munan. oonko nyt raskaana??
häh!!?? oonko mä tosi pahasti jälkeenjääny ku en ymmärrä vitsiä? :eek: :D
ei oo tainnut sun äitis syödä ihan tuoretta munaa aikoinaan
no ei kyllä..syö yleensä ylikypsiä tai vähän vanhentuneita ja sitten päästelee kananmuna pieruja ja paukkuja..usko pois haju on kamala!
mut sun nyt kandee mennä ja korjata tilanne ja ottaa sitä munaa leivälle ja NIELLÄ ne ihan antaamuksella.. :D kyl se siitä tasottuu.. meillä on myös suvussa havaittavissa vanhoja munan nielleitä hajupommeja :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja siiiiiigoooll:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja känkkis:
munasta tuli just mieleeni että se on just hyvää kun se on ihan pirun kova ja keskellä on märkä tipla... ;P
just tälläsen söin.. tyhmä minä.. *hakkaa päätä seinään* pahin kaikista OLEN JOSTAIN KUULLUT
nyt vaihdat sen nimimerkin, ku kaikki luulee et mä oon yhtä kaheli ku sä! :D
ken tietää.. :D :D :D jääköön se arvotukseksi kuka ma olen.. :D :D :D
ei ei ei.. ei tarvviii..mie nyt kirjauduin..kyl tää kato perjantai illan piikkiin :hug: :D
kiusanhenki! :D |O

[

huh huh. haisee kyllä tänne asti. osan ottoni. <3
tein äsken testin. näytti plussaa ja miinusta? mitähän mahtaa tarkoittaa? onko sisälläni plus ja miinus asteita??
[/quote]

katoithan päiväyksen.. voi johtua siitä.. tai liian yli kovettunut voi tehdä sen! :eek: :LOL:

smeagol2
Alkuperäinen kirjoittaja siiiiiigoooll:
Alkuperäinen kirjoittaja känkkis:
munasta tuli just mieleeni että se on just hyvää kun se on ihan pirun kova ja keskellä on märkä tipla... ;P
just tälläsen söin.. tyhmä minä.. *hakkaa päätä seinään* pahin kaikista OLEN JOSTAIN KUULLUT
nyt vaihdat sen nimimerkin, ku kaikki luulee et mä oon yhtä kaheli ku sä! :D
ken tietää.. :D :D :D jääköön se arvotukseksi kuka ma olen.. :D :D :D
ei ei ei.. ei tarvviii..mie nyt kirjauduin..kyl tää kato perjantai illan piikkiin :hug: :D
kiusanhenki! :D |O

pitäsköhän kirjautua ja paljastautua.. :D :D :D mut en kyl varmaan uskalla saatan saada keskenmenon liian kovasta näppäilystä

smeagol2
Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Voi helvata...mä söin pyttipannua ja 2 paistettua munaa saanko nyt sitten kaksoset :eek:
joo tai neloset..johtuu sit siitä perunasta ja muusta sipuli hässäköistä.. sori mut ne lapsukaiset voi sit haista iän myötä vanhalle munalle.. :p
juu ja se haju on kaaaameee.
nimimerk. yksi niistä nelosista joka haisee vanhalle spydelle ja mädntyneelle munalle!!

pitäsköhän kirjautua ja paljastautua.. :D :D :D mut en kyl varmaan uskalla saatan saada keskenmenon liian kovasta näppäilystä
[/quote]

hmm.. voi olla mahdollista... mut ainahan sitä uutta munaa on saatavilla? jäihän sulle varalle pari?
:D

smeagol2
hmm.. voi olla mahdollista... mut ainahan sitä uutta munaa on saatavilla? jäihän sulle varalle pari?
:D
[/quote]

tartteis käydä kanalasta hakee, sit hakee puut, sytytää hella, sit viellä laittaa kattilaan vesi, kiehauttaa se, ja laittaa munat ja sit viellä oottaa. nou tänks liian rankkaa kotiäidille.. perse on jo kasvanut penkkiin kiinni.

Yhteistyössä