H
harmaana
Vieras
On tainnut aika yleistäkin olla tollainen nolostelu vanhempien taholta. Meilläkään ei äiti kuukautisista puhunut. Muistan, kun terkka koulussa kysyi milloin äidin kuukautiset alkoivat, enkä tiennyt. Valehtelin, etten muista. Enkä tietenkään kehdannut sitten kertoa, kun menkat alkoivat. Huomasi tietysti jonkun ajan kuluttua. Tamponeita meillä molemmat käytti ja äiti toi kaupasta kun pyysin.
Rintaliivit äiti osti mulle joskus, kun olin yläasteella jo. Toi kaupasta sovittamatta, joten väärää kokoahan ne oli. Toppeja käytin kunnes kehtasin ekat liivit itse ostaa
Kerran äiti yritti kai ottaa puheeksi seksiasiat. Tää tapahtui silloin, kun postista lähetettiin kaikille 16v. täyttäneillä kondomi. Äiti siitä rupesi kyselemään, miksi ne sellaisia lähettää. Juttu loppu siihen, kun totesin, ettei se mikään kortonki ole, kuten äiti kutsui.
No juu, aika kultaa muistot.
Rintaliivit äiti osti mulle joskus, kun olin yläasteella jo. Toi kaupasta sovittamatta, joten väärää kokoahan ne oli. Toppeja käytin kunnes kehtasin ekat liivit itse ostaa
Kerran äiti yritti kai ottaa puheeksi seksiasiat. Tää tapahtui silloin, kun postista lähetettiin kaikille 16v. täyttäneillä kondomi. Äiti siitä rupesi kyselemään, miksi ne sellaisia lähettää. Juttu loppu siihen, kun totesin, ettei se mikään kortonki ole, kuten äiti kutsui.
No juu, aika kultaa muistot.