Luistimet kokoa 23 tai 24

Huomenna olis tarkoitus lähteä metsästämään.

Huutonetin oon jo kattonu ja pari muutakin paikkaa. Myös kuukkeloinu, enkä ole löytänyt.

Olisko vinkkiä antaa mistä kaupasta voisin noinkin pientä kokoa löytää?

Olisin oikein kiitollinen :)
 
"Äiti"
Minkä ikäselle etitte noin pientä kokoa? Mulla on reilu parivuotias ja kokeili luistella koon 25 luistimilla, mutta on kyllä vielä liian pieni.. Ei vielä nilkat kestä.
 
Mulla on semmoset harjotusluistimet, semmoset muoviset missä on ne nilkkakiinnikkeet samanlaiset kun rulliksissa. Koko on 23-24, merkki niistä on kulunut, ovat siis kirpparilta. Mutta lohdukkeeksi että on niitä.
 
"minä"
citymarket ja prisma. heillä ainakin myynnissä harjoitus luistimia tai paremminkin kolmen koon luistimet (tosin tyttö mallisia) eli niitä saa säädettyä. Jos muistan oikein niin koot alko numerosta 23.

ja tälle ihmettelijälle meidän poika on 3.5v ja kengän koko 24 et voi niitä pien jalkaisiakin olla vaikka ikää olisi
 
"Vieras"
Meillä oli Intersportista ostetut muoviset luistimet kokoa 21,5 jo esikoisella joka nyt 11. Luisteli jo 2-vuotiaana ja nilkat kestivät sekä kävelyn että luistelun ;). Lötkövartisia perintöluistimia en suosittele, mutta eipä niitä noin pieniä taitaisi ollakaan.
 
Kiitos kaunis :)

Joo, tyttö on nyt 2v8k ja on motorisesti todella taitava niin aattelin, et jos löytyis kunnolla nilkkaa tukevat luistimet, niin voisi isänsä kanssa vähän käydä kokeilemassa.

Ja mulla itelläkin on jalka kengästä riippuen 35-37, et eipä mun lapsellakaan voi niin kovin isoa jalkaa olla... :D
 
iso vai pieni jalka???
Meillä tyttöllä oli pitkään kengän koko 23-25 riippuen mallista tai valmistaja maasta iässä 4-5.v kunnes jalka venähti kaksikin numeroa kerralla nyt neiti on 6.v ja kengän koko 27 pienijalkasia todellakin on, vai onko muilla iso jalka!;) Tsemppii sulle luistimien hakuun.=)
 

Yhteistyössä