P
Perhoinen84
Vieras
Aika ihanaa,en ole 4vuoteen luistellut ja tänään pääsen sitten
Onkos muut jo käyneet luistelemassa tänä talvena?
Onkos muut jo käyneet luistelemassa tänä talvena?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Toissatalvena kokeilin melkein 10v tauon jälkeen...ei oo mun laji :x :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Toissatalvena kokeilin melkein 10v tauon jälkeen...ei oo mun laji :x :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Miksi ette luistele?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Miksi ette luistele?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Miksi ette luistele?
Talvi on syvältä, talviurheilulajit myös. Kylmä. Jäätä. Paleltaa. Hrrrr :|