Luistelemaan tänään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Toissatalvena kokeilin melkein 10v tauon jälkeen...ei oo mun laji :x :xmas: :laugh:

Sä oot rohkee. Mä jänistin lauantaina kun olis pitänyt kiskoa luistimet jalkaan...ööö...15 vuoden tauon jälkeen :ashamed: . Lapset luisteli, äiti ei :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Miksi ette luistele?

Mä en oo koskaan siitä tykännyt. Luistelu peruskoulun liikkatunneilla oli ihan hirveetä (luisteltiin heti kun kalenteriin tuli talvikuukausi ja luisteltiin joka liikkatunti huhtikuuhun asti. Oli sitten puoli metriä vettä jään päällä tai ei :kieh: )

Eilen käytin poikia mutten itse luistellut kun käytiin luonnonjäällä ja aurattu ala ei ollut iso. Jos vaikka huomisiltana mentäs koulun kaukaloon luistelemaan niin että itsekin laittaisin luistimet jalkaan. Viime talvena kokeilin ja ai kun kävi jalkoihin. Kouluaikoina luistelin ja pelasin sählyäkin iltaisin kaveriporukalla.

mä rakastan luistelua.Olen harrastanut sitä nuorempana.Nyt kun lapsia tuli jotenkin jäänyt kokonaan.Aina ollut talvet raskaana ettei ole uskaltanut tai muuten jäänyt.Nyt odotan oikein innolla onko vanhat taidot tallella vai onko sitä heti persuuksilleen siellä jäällä :D