Takaisin jäälle 24vuotiaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luistelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Luistelija

Vieras
Olen harrastanut nuorena taitoluistelua.Nyt en ollut 4vuoteen luistellut,mutta kun pääsin jäälle tunsin eläväni.Jää on yhtä kanssani ja luotan itseeni todella paljon jäällä.Taidot olivat tallessa ja rakastan luistelua.
Olisiko tyhmää aloittaa harrastamaan taas taitoluistelua 24vuotiaana tai onko se ylipäätänsä mahdollista?Kilpailutasolle olen jo liian vanha mutta harraste mielessä,haluaisin kehittää itseäni ja taitojani.

Tiedän tunteesi, Itsekkin 15v luistellut ja nyt se on jäänyt.Aina jäälle mennessä...se tunne on mahtava. :heart:
Täällä päin ei ole aikuisille kun muodostelmaryhmä ja se ei oikein minua kiinnosta. Haluaisin oppi kehittämään itseäni ja oppia myös joitain uusiakin juttuja,mitä ei enää tarkalleen muista.

koitan kovasti etsiä aikuisille suunnattua yksinluistelua mutta ainoastaan löytyy aikuisille muodostelmaluistelua ja sitä en tahdo.Minulla sama kuin KEIJU että tahdon kehittää itseäni ja virkistää muistiani:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
koitan kovasti etsiä aikuisille suunnattua yksinluistelua mutta ainoastaan löytyy aikuisille muodostelmaluistelua ja sitä en tahdo.Minulla sama kuin KEIJU että tahdon kehittää itseäni ja virkistää muistiani:)

Voittehan te silti mennä tasonne mukaiseen kilparyhmään vaikka ette osallistuisi kilpailuihin, jolloin saatte yksinluisteluun sitä mitä itse kaipaatte.

Näin ainakin Raumalla onnistuu.

Yhteistyössä