L
Luistelija
Vieras
Olen harrastanut nuorena taitoluistelua.Nyt en ollut 4vuoteen luistellut,mutta kun pääsin jäälle tunsin eläväni.Jää on yhtä kanssani ja luotan itseeni todella paljon jäällä.Taidot olivat tallessa ja rakastan luistelua.
Olisiko tyhmää aloittaa harrastamaan taas taitoluistelua 24vuotiaana tai onko se ylipäätänsä mahdollista?Kilpailutasolle olen jo liian vanha mutta harraste mielessä,haluaisin kehittää itseäni ja taitojani.
Olisiko tyhmää aloittaa harrastamaan taas taitoluistelua 24vuotiaana tai onko se ylipäätänsä mahdollista?Kilpailutasolle olen jo liian vanha mutta harraste mielessä,haluaisin kehittää itseäni ja taitojani.