P Poujou Jäsen 07.03.2007 403 0 16 18.11.2007 #1 Kävin tänään hiihtämässä eka kertaa tänä talvena. Oli ihana valkea joulumaisema. Onkos muut kaivelleet jo sukset varastoista?
Kävin tänään hiihtämässä eka kertaa tänä talvena. Oli ihana valkea joulumaisema. Onkos muut kaivelleet jo sukset varastoista?
L Lasisilmä Aktiivinen jäsen 04.01.2005 4 619 0 36 18.11.2007 #4 :wave: En tosin täällä kotomaisemissa, vaan lapissa hiiheltiin viimeviikko.