LTO:t! Mitä toivotte joulumuistamiseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilmuka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Wilmuka

Vieras
Lapsemme on hoidossa aivan ihanassa pk:ssa, jossa on ns omahoitajat. Tahtoisin keksiä jotain kivaa noille omahoitajille jouluksi, mutten keksi mitään.. Kynttilät, kukat ja suklaa on aika loppuunkaluttuja ideoita mielestäni. Mitä siis toivotte joulumuistamisena, oi päiväkodin hoitajat?

monelleko hoitajalle lahjaa olet ostamassa ja paljonko niihin voit arhaa laittaa...?
ostakaa kimpassa joku lahjakortti jalkahoitoon tai kasvohoitoon tms.
Kosmetologikouluilla edullisimmat hoidot.
Tai hierontakoulussa edukkaat hieronnat.

mutta ajattelin muistaa tänä vuonna koko ryhmää esim uudella kirjalla tms. On kuulemma hoitajilla ja LTO:lla kaapit täynnä kaikenlaista pientä muistojutskaa

Riippuu paljonko saa maksaa?
Pidettyjä lahjoja olleet mitä olen nähnyt hoitajien saaneen
- jalkahoito lahjakortti
-kori missä kahvia, teetä, glögiä, suklaata.....
-torkkupeitto
-villasukat
-muumimuki

onhan niitä =)

Mä järjestin viime vuonna keräyksen, että kaikki ryhmän 20 lasta (tai siis vanhemmat) toivat 3 euroa ja tällä summalla ostettiin ltolle lahjakortti hemmotteluhoitolaan, tykkäsi kovin ja oli muittenkin vanhempien mielestä hyvä idea.

Mä ajattelin kans muistaa päiväkodin tätejä jollain kivalla, kun kuopus jää sit joulusta mun kans kotiin odottelemaan vauvaa... On ollut niin loistavat hoitajat sen ryhmässä, että ihan surettaa ottaa poika sieltä pois ja mahdollisesti menettää niin loistava hoitopaikka! Töihin olis tarkotus palata vasta 2010 aikasintaan, niin tiedä sitten pääseekö samaan paikkaan takasin ja onko siellä vielä ne tädit töissä. Uhkasin kyllä soitella ja kysellä, missä ne tädit sitten aikanansa on, että vien lapseni sitten sinne hoitoon...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä järjestin viime vuonna keräyksen, että kaikki ryhmän 20 lasta (tai siis vanhemmat) toivat 3 euroa ja tällä summalla ostettiin ltolle lahjakortti hemmotteluhoitolaan, tykkäsi kovin ja oli muittenkin vanhempien mielestä hyvä idea.

Apua! Siis todellakinko vain sen ryhmän ltolle ?!!? Hiukka törkeetä lipomista.

Oma lapsi on vielä kotona mutta ihmettelen silti, miksi pitäisi muistaa. Pv-kodin työntekijät saavat palkkaa siitä, että hoitavat lapset. Tuskin hoitavat huonommin, vaikka eivät juhlakonvehteja saakaan.

no joo....meilläkin kun se lto oli jatkuvasti aivan muualla kuin ryhmässä.....

Kyllä minun mielestä ns. tavis hoitajatkin ansaitsee kiitoksen eikä vaan lto....kyllä ne samaa työtä tekee, joskus jopa enemmän.

vein viime vuonna koko päiväkodin henkilökunnalle tarkoitetun herkkukorin; kahvia, teetä, suklaakonvehteja, pipareita, pähkinöitä, rusinoita yms jouluisia herkkuja. Tykkäsivät kovasti kun oli pitkäksi aikaa kahvihetkiin herkkuja. Itse kun omat taukokahvinsa/teensä/herkkunsa joutuvat kuitenkin ostamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Oma lapsi on vielä kotona mutta ihmettelen silti, miksi pitäisi muistaa. Pv-kodin työntekijät saavat palkkaa siitä, että hoitavat lapset. Tuskin hoitavat huonommin, vaikka eivät juhlakonvehteja saakaan.

No miksi ei saisi muistaa???
Omat lapseni kun olivat pk:ssa muistettiin aina jotenkin, samoin nyt koulussa, kyllä opettaja saa lahjan jouluisin.

kauhistus! ihan oikeastiko joku haluaa muistaa vain lapsensa ryhmän opea, ei lastenhoitajia tai avustajia ollenkaan?? toivottavasti ymmärsin tämän väärin... :ashamed: mulle tulisi ihan kaamea olo jos minua muistettaisi mutta työkavereitani samassa ryhmässä ei mitenkään...

Yhteistyössä