Löytyykö muita jotka ei käy ns. viihteellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pinjiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika monelle tarkoittaa. Mutta kukin tyylillään tässäkin asiassa. Tärkeintähän on että tekee omasta elämästään sellaisen että itse viihtyy siinä. Ei mulla ole mitään kenenkään baarireissuja vastaan, tai niitä teilläpäin vietettäviä "illan istujaisiakaan".

Toki jokainen tekee mita haluaa, kiinnitin vain huomiota tassa ketjussakin esiintyneeseen ajatukseen etta perheellisen tai yli 30 v:n ei edes kannattaisi kayda baareissa, tai ainakaan se ei ole mitenkaan suotavaa.

Missaan muualla (ja olen asunut useissa maissa) en ole tormannyt tallaiseen ajatukseen, vaan taalla ajatellaan etta nimenomaan perheellinen kaipaa sita rentoutumista baareissa yms. illanvietoissa :).

tassa ketjussakin esiintyneeseen ajatukseen etta perheellisen tai yli 30 v:n ei edes kannattaisi kayda baareissa, tai ainakaan se ei ole mitenkaan suotavaa.

Tulkitsit ehkä vähän miten halusit, en usko että kukaan noin ajattelee. Jos nyt ehkä joku yksittäinen henkilö, niin ei ainakaan ole mikään yleinen tapa ajatella.

Toki jokainen tekee mita haluaa, kiinnitin vain huomiota tassa ketjussakin esiintyneeseen ajatukseen etta perheellisen tai yli 30 v:n ei edes kannattaisi kayda baareissa, tai ainakaan se ei ole mitenkaan suotavaa.

Missaan muualla (ja olen asunut useissa maissa) en ole tormannyt tallaiseen ajatukseen, vaan taalla ajatellaan etta nimenomaan perheellinen kaipaa sita rentoutumista baareissa yms. illanvietoissa :).

Kaikissa ketjuissa ole aina niitä jotka hyväksyvät vain yhden tomintamallin. Mun mielestä se on kovin suppea tapa ajatella, eikä siis sellaisten mielipiteiden esittäjien argumentteja oikeastaan edes kannata noteerata, jo senkin puolesta, ettei keskustelu tyyli ole yleensä rakentavaa.

Itse syyllistyin joskus samaan lasten subjektiivisesta päivähoito-oikeudesta puhuttaessa, ja myönnän että oli typerää :ashamed:.

Mä en mielelläni valvo klo 23 jälkeen. Jos baarissa voisi käydä parilla ja tanssimassa klo 19-21, niin voisin käydäkin. Mutta valvominen ei kiinnosta yhtään.

En käy, ei kiinosta ja mie viihdyn kotona miehen seurassa. =)

Yhteistyössä