Lothar-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
non profit keskustelijatar.
Alkuperäinen kirjoittaja Ellien moderaattori:
Tämä aihe on varattu vain Lotharista olevaan keskusteluun. Muut aiheet tullaan poistamaan.
Eli tämäkin tiedoksi teille, jotka ette pysy pikkareissanne tai yritätte linkittää omille AdWords sun muille mainosbanneri sivustoillenne, käyttämällä törkeästi hyväksi Mr Lotharin kuuluisuutta.

Uuh, ooh, aah
Ai tuo Samu on Hukseissa? Onpas todella namun näköinen, vähän ujon oloinen, aivan upea. Ottaisin 1000000000000000 kertaa mielummin, kun jonkun elähtäneen muovihousuitsensäpumppaajapellen!!!!!!!!! Kiitos kuvista, tämä tyttö juoksee heti Hunksien keikalla, kun tänne päin osuvat. Hunkseilla nimittäin on keikkoja, toisin kuin... ::::))))

Mitäh?
Alkuperäinen kirjoittaja uskon väitteeseen:
Kyse ei kuitenkaan taida olla keiloista vaan vosuista. Antartiksella on käsittääkseni eskimottaria.
Vosuista? Antarktiksella eskimottaria? Antarktiksella on kuulepas pingviinejä ja muita eläimiä. Vakituista asutusta siellä ei ole tutkimusmatkailijoita/eri maiden tutkimusasemien tiedemiehiä lukuun ottamatta lainkaan.

Meinasin jo sanoa...
Alkuperäinen kirjoittaja Vertailua:
Minun tietääkseni Hunksien alkuperäisjäsenet ovat hyvinkin samanikäisiä kuin Mr Lothar ja osa Hunkseista on aika paljon huonommassa kunnossa kuin Mr Lothar, ohessa kuva yhdestä Hunksien alkuperäisjäsenestä Samulista.
...että nyt minun on pakko pyörtää pyhät puheeni ja myöntää, että kyllä siitä Lotharista sittenkin saa komean kuvan, mutta tämä komistus ei sitten ollutkaan tuo Lothari, vaan joku Samuli. Jos tapanani olisi käydä strippareita katsomassa, niin tätä kaveria voisin ajatellakin meneväni katsomaan!

Kas kun...
Alkuperäinen kirjoittaja itkeäkö vai nauraa:
[viesti moderoitu]
...Amylla keikkaa pukkaa (geakia) Pariisissa ja Nyyjookissa, joten hän ei taida ehtiä tänne kovin usein kirjoittelemaan. Nyt vain kiinnostaisi, että kuka Amy tämä niistä neljästä "fun wordiin" kuuluvasta Amysta mahtaa olla.

Hihittelijä
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000004&conference=670&posting=22000000036790809&view_mode=flat

"letkunvemputtaja" "ihan normaalin kokoinen vehje tolla on. strippariksi pieni. sitä en tajua, kuinka tää pakarisen esan näköinen kaveri kehtaa tollaista nakkia julkisesti vemputtaa, mutta suomessahan ei tunnetusti tällä alalla ole kilpailua." Buohahhhaaa, kaksnelosella osataan!

Ja sitten aikamiespoika peräkammarista yrittää vielä säälittävästi selittää, miten jäi kiinni valheesta, miten noloa!

Panppa
Alkuperäinen kirjoittaja Hihittelijä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000004&conference=670&posting=22000000036790809&view_mode=flat

"letkunvemputtaja" "ihan normaalin kokoinen vehje tolla on. strippariksi pieni. sitä en tajua, kuinka tää pakarisen esan näköinen kaveri kehtaa tollaista nakkia julkisesti vemputtaa, mutta suomessahan ei tunnetusti tällä alalla ole kilpailua." Buohahhhaaa, kaksnelosella osataan!

Ja sitten aikamiespoika peräkammarista yrittää vielä säälittävästi selittää, miten jäi kiinni valheesta, miten noloa!
Amy on tuolla "prinsessa simmu". Jooh, se simmu on sulkeutunut jo kauan sitten...

juuui
Alkuperäinen kirjoittaja Hihittelijä:

pumpataan taas!

_sjs
Sen kyllä tunnistaa aina, mm. "minun blogi", jonka peruskoulun täyden oppimäärän suorittanut kirjoittaisi "blogini". Minun pyörä... Minun talo... Minun sitä ja tätä, voi, miten alkeellista...

asian sivusta
Alkuperäinen kirjoittaja _sjs:
Sen kyllä tunnistaa aina, mm. "minun blogi", jonka peruskoulun täyden oppimäärän suorittanut kirjoittaisi "blogini".
Possessiivisuffiksin käyttö on kyllä suomen kielessä vähentynyt viime aikoina, etenkin puhekielessä ja tällaisessa "vapaamuotoisessa" kirjoittelussa, joten tuo ei ole mikään paha virhe enää nykyään.

asian sivusta
Niin se vain on, että kieli kehittyy ja possessiivisuffiksin käyttö on vähentynyt ja luultavasti tulee jossakin vaiheessa häviämään kokonaan. Itse käytän - erityisesti asiateksteissä - muotoja "autoni" tai "minun autoni", mutta kuten sanottu, tämä on nykyään "katoavaa kansanperinnettä". Eli tuo virhe on yksi pienimmistä virheistä tässä ketjussa, tämä ketju kun on täynnä toinen toistaan hauskempia ja selkeitä virheitä.

Å.Åke
Alkuperäinen kirjoittaja asian sivusta:
Niin se vain on, että kieli kehittyy ja possessiivisuffiksin käyttö on vähentynyt ja luultavasti tulee jossakin vaiheessa häviämään kokonaan. Itse käytän - erityisesti asiateksteissä - muotoja "autoni" tai "minun autoni", mutta kuten sanottu, tämä on nykyään "katoavaa kansanperinnettä". Eli tuo virhe on yksi pienimmistä virheistä tässä ketjussa, tämä ketju kun on täynnä toinen toistaan hauskempia ja selkeitä virheitä.
Niin tai näin sinun mielestäsi, niin lapselliselta ja typerältä se joka tapauksessa kuulostaa.

ihquuuuuuu
Alkuperäinen kirjoittaja Å.Åke:
Alkuperäinen kirjoittaja asian sivusta:
Niin tai näin sinun mielestäsi, niin lapselliselta ja typerältä se joka tapauksessa kuulostaa.
on hankoossa giikkii, peräkammarissa pyökki ja nyt myös possessiivisuffiksii!

big brotha
Alkuperäinen kirjoittaja Paljastat jatkuvasti itsesi Anssi:
Kuka muu oikeasti voisi tietää, että äijä käy sukupuolitautitesteissä 4 viikon välein, muuten kuin Lötjäke itse :D
eihän sitä tiedä, suuret julkimot on koko ajan suurennuslasin alla! voihan se olla vaikka joku hoitohenkillökunnastakin!?!

Yhteistyössä