Lothar-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
Elli 1970
Alkuperäinen kirjoittaja Olen mukana:
Alkuperäinen kirjoittaja Peukut pystyyn!:
Taitaa olla Änssi VIHDOINKIN bannattu täältä pariksi viikoksi, kun ei kuulu mitään? Jippiaijee!!

Nyt tytöt annetaan vihdoinkin tämän paskaketjun tippua tuonne alas, alas ja alas!!!!!
Näin tehdään, ja kympillä!
Ehdottomasti, tulen mukaan tähän protestiin!

Kannatetaan täälläkin
Alkuperäinen kirjoittaja Elli 1970:
Taitaa olla Änssi VIHDOINKIN bannattu täältä pariksi viikoksi, kun ei kuulu mitään? Jippiaijee!!

Nyt tytöt annetaan vihdoinkin tämän paskaketjun tippua tuonne alas, alas ja alas!!!!!
Juu tytöt, hyvä idea!

Soffi 66
Alkuperäinen kirjoittaja Kannatetaan täälläkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Elli 1970:

Juu tytöt, hyvä idea!
Minäkin olen mukana.

Toimiston tyttö
Ja tämä todistaa sen, että kaikki faniviestit on kirjoittanut yksi ja sama henkilö, joka on nyt bannattu! Loistavaa! Nythän niillä oikeilla faneilla olisi loistava tilaisuus keskustella oikeasti, eli olkaapa hyvä, fanit, nyt kehiin asiallista keskustelua ihanteestanne!

Kristiina..
L.E.F.V:ssä väitetään just nyt kl 23.59 että Mr. Lothar olisi hipelöinyt ja kourinut jotain Äfveen pimua ihan jopa kahdesti vuonna '86 Savonlinnan elokuvateatterissa. Elokuvat on olleet Space Camp ja Adventures of babysitting.

Kyseessä on ihan sata varmaan sama spammari joka sotki koko Funveen perjantai-iltana kun sen tunnistaa niistä kirjoitusvirheistä ja panetteluista aina. Funvee on kuitenkin nyt taas ihan sata tulilla joten tervetuloa keskusteluun :)

Teresa, Anu, Reija, Riina, Maija, Caroliina
Terve Anssi, oot sitten päässyt bännistä!
Tutulla tapaa keskellä yötä alkaa naisten nimissä kirjoittelu.
Olehan nyt varovainen, ettei heti tule uutta käyttökieltoa edellisen perään.
Sinuun ollaan nimittäin aika kyllästyneitä täällä.

Jaahasta jaa
"Fani" on sitten päässyt pois bannista! Hassua, että "fanin" bannin aikana eivät ne tuhannet ja tuhannet oikeat fanit aloittaneet täällä ollenkaan sitä oikeaa keskustelua - ketjuun ei toisin sanoen kirjoittanut juuri kukaan "fanin" bannin aikana.

Toimiston Tanja
Alkuperäinen kirjoittaja Teresa O:
Antakaa mulle L
Antakaa mulle O
Antakaa mulle T
Antakaa mulle H
Antakaa mulle A
Antakaa mulle R

Mitä siinä seisoo?
Mitä siinä seisoo!?
MITÄ SIINÄ SEISOO!!!1
Siinä seisoo 28cm ykköslaatua. Menikö oikein? Pikkikset meni ainakin pyykkikoriin...

28 centtiä!
Alkuperäinen kirjoittaja Teresa:
Terve Anssi, oot sitten päässyt bännistä!
Tutulla tapaa keskellä yötä alkaa naisten nimissä kirjoittelu.
Olehan nyt varovainen, ettei heti tule uutta käyttökieltoa edellisen perään.
Sinuun ollaan nimittäin aika kyllästyneitä täällä.
Kot kot kot, kana kotkottaa & Lothar rulettaa!

Onpas tylsää
Tiedän, ettei tätä ketjua tarvitse avata (enkä yleensä avaakaan), mutta oli paljon mukavampaa silloin, kun "fani" oli joko matkoilla tai hänet oli bannattu - niin tai näin, mutta kun hän ei kuitenkaan kirjoitellut, oli Julkkisjuorut-palstalle paljon mukavampi tulla, kun tämä ketju mitäänsanomattomine viesteineen ei keikkunut tässä heti sivun alussa.

Sini.
Alkuperäinen kirjoittaja NewbieN00B:
Tota, kenestä te oikein puhutte? Valitan mutta en ole ihan ajantasalla kun en asu siellä suomessa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200807288003078_uu.shtml

Tämä U.R.O.S on meidän palstalaisten salainen päiväuni! Kaikki ei sitä vaan ilkiä myöntää,mutta ne fanittaakin salaa. Ovat niitä kaappifaneja you see..

Yhteistyössä