Lothar-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
girlygirl.
Alkuperäinen kirjoittaja sexyfani91:
Alkuperäinen kirjoittaja siniraparei:
^Väärin.

Heti oltiin eilenkin kovasti takajaloillaan, kun sanoin, ettei ole mikään meriitti jos on huhujen mukaan kaatanut lähes 10000 naista. Se on oman kehon ja älyn aliarvioimista jakaa jokaiselle ilmaiseksi ja /tai rahasta, olipa kyse vapaa-ajasta tai työn puolesta.

Mitään täysin varmaa keinoa suojautua seksitaudeilta ei ole, ja mitä enemmän seksikumppaneita, sitä suuremmaksi riskit kasvavat. Tämä oli siis myös yleisellä tasolla sanottu ja aivan relevanttia siinä yhteydessä. Sama koskee muitakin seksityöläisiä sekä niitä taviksiakin, jotka eivät ole tavarastaan niin kovin tarkkoja.

Ja joo, kun nyt Lotharista pitäis jotain sanoa, niin onhan sillä hyvä kroppa.
Misterillä on adonismaisen upea kroppa!

Lothar pitää hyvää huolta omasta terveydestään, käy kuulemma joka kuukausi sukupuolitautitesteissä.

Jumalauta mikä ilme, mikä ILME, mikä I.L.M.E. Mies on niin muikeana ja ihan syystä. 4 nuorta nättiä tyttöä hivelemässä Lotharia ja Lothar tietää että hän saa pian kaikki 4!! Mäntyharjun ori pääsee kohta vauhtiin ja rakkauden ammattilainen tuskin jättää ketään kylmäksi.

Hubbart
Hieno meriitti, että käy sukupuolitesteissä alvariinsa. Jos joskus onnistuu saamaan ihan oikean tyttöystävän, on tuo meriitti varmaan kiva kertoa appiehdokasvanhemmille vaikka noin sunnuntailounaalla.

[viestiä moderoitu]

Hugh Hefner
No makusa kullaki, sano koira ku pallejaan nuoli. Mielipiteeni kuitenki kyseisistä neitokaisista on se ettei ainakaan mua sytytä kauniiksi kehumaan, mutta kuten sanoin makuja on monia. Osaako mr Lothar muuten sitä kertoa, et miksi Ville Valo on vuodesta toiseen naisten mielestä seksikkäin mies, ja se miks mr lotharia ei mikään lehti noteeraa kun kyseisiä juttuja tehdään. Voihan se toki olla et muusikot sytyttää enemmän ku strippaava tulenpuhaltaja. Mut kaikkee hyvää mr Lohtarille jatkoon, tyrkkyjulkkisena jos meinaat jatkaa, ni varaudu siihen että sitä leimaa kannat lopun elämääsi.

asian sivusta
Alkuperäinen kirjoittaja Å.Åke:
Alkuperäinen kirjoittaja asian sivusta:
Niin se vain on, että kieli kehittyy ja possessiivisuffiksin käyttö on vähentynyt ja luultavasti tulee jossakin vaiheessa häviämään kokonaan.
Niin tai näin sinun mielestäsi, niin lapselliselta ja typerältä se joka tapauksessa kuulostaa.
Ja kuulet vielä kerran, sillä asia ei ole näin vain minun mielestäni, vaan ihan Kielitoimiston. Tämä ei siis ole makuasia, josta voisi kiistellä, vaan silkkaa faktaa. Luen työni vuoksi säännöllisesti äidinkielen julkaisuja ja kielioppaita.

Ja en siis todellakaan ole eri mieltä siitä, etteikö tämän fani - tai Anssin itsensä, jos hän ihan oikeasti nämä "fanitusviestit" kirjoittaa - kielitaidossa olisi paljonkin toivomisen varaa, mutta kommentoin vain, että tämä possessiivisuffiksi, eli omistusliite (minun blogi, minun blogiNI) on niistä monista tälläkin palstalla esiintyneistä virheistä kenties se pienin ja tulkinnanvaraisin.

Terveystarkastaja
Alkuperäinen kirjoittaja Hubbart:
Hieno meriitti, että käy sukupuolitesteissä alvariinsa. Jos joskus onnistuu saamaan ihan oikean tyttöystävän, on tuo meriitti varmaan kiva kertoa appiehdokasvanhemmille vaikka noin sunnuntailounaalla.

[viestiä moderoitu]
Useimmat miehet käyvät aivan liian harvoin sukupuolitautitesteissä!

säälitys
Alkuperäinen kirjoittaja Terveystarkastaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Hubbart:

[viestiä moderoitu]
Useimmat miehet käyvät aivan liian harvoin sukupuolitautitesteissä!
Joo, ehkä, mutta että 4 viikon välein :D

Keskustelua, keskustelua!
Keskusteltaisko nyt siitä pyökistä? Tai Lottarin tontin ympärillä olevasta uudesta aidasta? Tai tulevista ja menneistä geakeistä? Tai siitä miksi joku newyorkilainen ämmä lukee tätä suomenkielistä palstaa ja kirjoittaa "englantia" josta ei saa kukaan selvää? Tai siitä minne Amy89 ja Amy87 hävisivät?

Onks Ansikka bannattu täältä...

=09
Alkuperäinen kirjoittaja Keskustelua:
Keskusteltaisko nyt siitä pyökistä? Tai Lottarin tontin ympärillä olevasta uudesta aidasta? Tai tulevista ja menneistä geakeistä? Tai siitä miksi joku newyorkilainen ämmä lukee tätä suomenkielistä palstaa ja kirjoittaa "englantia" josta ei saa kukaan selvää? Tai siitä minne Amy89 ja Amy87 hävisivät?

Onks Ansikka bannattu täältä...
Tuskin. Yhtä tondea kiinnostaa vaan selviöt, jotka on googlettanut ja löytänyt kielitoimiston sivuilta. Ihme jankkaaja, selvää asiaa vääntää. Luetun ymmärtäminen hakusessa hällä?

Taitaa olla Ans... Amy bannattu ja jo oli aikakin!

Dolls rocks!
Miksi tätä Lötky-ketjua ei suljeta vaikka paljon laadukkaammat Glamour-Dolls ketjut suljettaan heti kun muutama tuhat viestiä on kasassa??

Joku voi saada väärän kuvan, Dolls-ketju on suomen suosituin vaikka mode yrittää kaikkensa estääkseen sitä kasvamasta. Tämä yhden showpellen itsensä boostaama ketju on säälittävä. Fanit Dolls-ketjuun!

Jos ne kaikki...
...Fun Wordiläiset (ne kolme muuta) ovat menneet Amyn kanssa New Yorkiin lomalle tai sitten koko Amy-kööri on aidanpystytystalkoissa tai pyökkiä puunamassa siellä peräkammarin suunnalla? Tai jos kaikilla on pyykkikoneet sanoneet työsopimuksensa irti ylirasituksen vuoksi (eihän mikään sähkölaite kestä aivan jatkuvaa käyttöä loputtomiin) ja nyt he kaikki epätoivoissaan pyykkäävät pikkareitaan nyrkkipyykissä?!

Tarkoititko minua?
Tuskin. Yhtä tondea kiinnostaa vaan selviöt, jotka on googlettanut ja löytänyt kielitoimiston sivuilta. Ihme jankkaaja, selvää asiaa vääntää. Luetun ymmärtäminen hakusessa hällä?

Taitaa olla Ans... Amy bannattu ja jo oli aikakin![/quote]

Tarkoititko mahdollisesti minua, joka kirjoitin tuosta "minun blogi/minun blogini" -aiheesta? Jos tarkoitit, niin tonde saatan olla - ja mitä luultavammin olenkin, kun edes viitsin näin hölmöä ketjua lukea ja vieläpä täällä olevia mitä älyttömimpiä "pikkarit pyykkiin" ja "urospanokone" -viestejä ylipäätään kommentoida - ja minua kiinnostaa kyllä äidinkieli ja sen oikeellisuus, siinä olet myös oikeassa!

Ja jos minun ensimmäisen viestini jälkeen - eli sen, että tuo on tämän palstan fanin/Anssin virheistä pienin, ette te muut olisi jankanneet, että olen väärässä, en olisi ko. asiaan enää puuttunut - eli kyllä sen jankkauksen aloitti joku ihan muu kuin minä : )

Ja jos et tarkoittanut minua, niin sitten on luetun ymmärtämisessä minulla ehkä vikaa, mutta työni vuoksi sopii toivoa, ettei ainakaan kovin paljon...

Tarkoititko minua?
ATK-käyttötaidoissani näyttää ainakin olevan vikaa, eli lainaus meni metsään - kaksi ensimmäistä kappaletta ovat nimimerkin =09 kirjoittamia ja siitä eteen päin sitten minun!

Onneksi en sitä edellisessä viestissäni lainannut mitään, niin siinä ei ainakaan ole väärinkäsityksille sijaa.

Tottahan tuo on!
Alkuperäinen kirjoittaja =09:
Oikeassahan se "jankkaaja" on siinä, että teet, "Anssi", paljon virheitä ihan kaikilla kielelillä, mitäs siitä hermostumaan? Ja itse olet pahin jankkaaja, kun lähes tuhat viestiä olet saanut aikaiseksi silti sanomatta mitään muuta kuin nämä iänikuiset pikkaripyykeistä kertomiset ja muut vastaavat...

Homo-Henrik
Nyt lähti lastit. Oli sen verran seksikäs uroo tossa ylhäällä. Tota kun pääsis takaapäin puikottaa, ihan selvät homo sapiens reidet. Kalsonkipyykkiä tuli, voi hitsi vitsi!!

hämmästelevä
Alkuperäinen kirjoittaja Homo-Henrik:
Nyt lähti lastit. Oli sen verran seksikäs uroo tossa ylhäällä. Tota kun pääsis takaapäin puikottaa, ihan selvät homo sapiens reidet. Kalsonkipyykkiä tuli, voi hitsi vitsi!!
onko siitä gay-leffasta tullut vieläkään enempää tietoa??

varmaa tietoa
Alkuperäinen kirjoittaja hämmästelevä:
Mr Lothar on hetero

.............
Alkuperäinen kirjoittaja Dolls rocks!:
Miksi tätä Lötky-ketjua ei suljeta vaikka paljon laadukkaammat Glamour-Dolls ketjut suljettaan heti kun muutama tuhat viestiä on kasassa??

Joku voi saada väärän kuvan, Dolls-ketju on suomen suosituin vaikka mode yrittää kaikkensa estääkseen sitä kasvamasta.
Hei, toi on väärinkäsitys. Vanhojen D-ketjujen sulkeminen ja uusien aloittaminen on tehty yhteisymmärryksessä moden kanssa. Jotkut ketjut on tullee raskaiksi selata ja sivujen latautuminen kestänyt ja joihinkin taas on tullut bugi ja sitten on vaan aloitettu uusi. Joku ketju oli niin riitaisa, että aloitettiin uus jne. Ei tää nyt mikään ketjujen viestimääräkilpailu kai sentään ole tyyliin viis vee, eikä korkealla viestimäärällä mitään itseisarvoa sentään ole =)

Houmou
No se yks kundi täällä siitä kertoi, että oli pyydetty mukaan, mutta kun kysyttiin työtehtävien laatua ja palkkausta, hän hävisi...

Varmaa tietoa
Alkuperäinen kirjoittaja Houmou:
No se yks kundi täällä siitä kertoi, että oli pyydetty mukaan, mutta kun kysyttiin työtehtävien laatua ja palkkausta, hän hävisi...
No täällä nyt voi kirjoitella mitä vaan. Minulla on kaikki Mr Lotharin tekemät videot, eikä yhdessäkään niistä ei ole mitään homostelua.

Kohvi
Joo kyl se täällä on moneen kertaan tulu selväks että miesten mies toi on. Sekin yks kuva joka tänne linkattiin jossa kundi nuoli noita äijiä. Ei saa naista muuta kun tollaisia yksinkertasia rumahkoja mitä tossa ylemmäs kuvas. Ja niillekki joutuu maksamaan.

Peukut pystyyn!
Taitaa olla Änssi VIHDOINKIN bannattu täältä pariksi viikoksi, kun ei kuulu mitään? Jippiaijee!!

Nyt tytöt annetaan vihdoinkin tämän paskaketjun tippua tuonne alas, alas ja alas!!!!!

Olen mukana
Alkuperäinen kirjoittaja Peukut pystyyn!:
Taitaa olla Änssi VIHDOINKIN bannattu täältä pariksi viikoksi, kun ei kuulu mitään? Jippiaijee!!

Nyt tytöt annetaan vihdoinkin tämän paskaketjun tippua tuonne alas, alas ja alas!!!!!
Näin tehdään, ja kympillä!

Yhteistyössä