Lothar-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
dsagaggas
Alkuperäinen kirjoittaja Amylla vissiin pukkaa mallikeikkaa nyyjookkiin:
New Yorkin Amy voisi tosiaan kirjoittaa tuon juttunsa suomeksi, sillä englanti ei tosiaankaan tekstistä päätellen ole hänen äidinkielensä... Tosiaan näyttää joltakin käännöskoneen tekstiltä. Ja sitä paitsi mistä aito nyyjorkitar tietäisi, että minkälaisia suomalaiset miehet yleensä ovat...
onko new york mäntyharjun sivukylä nykyään?

On joo!
Alkuperäinen kirjoittaja dsagaggas:
Alkuperäinen kirjoittaja Amylla vissiin pukkaa mallikeikkaa nyyjookkiin:
New Yorkin Amy voisi tosiaan kirjoittaa tuon juttunsa suomeksi, sillä englanti ei tosiaankaan tekstistä päätellen ole hänen äidinkielensä... Tosiaan näyttää joltakin käännöskoneen tekstiltä. Ja sitä paitsi mistä aito nyyjorkitar tietäisi, että minkälaisia suomalaiset miehet yleensä ovat...
onko new york mäntyharjun sivukylä nykyään?
Kyllä vain, heti siinä Pariisin jälkeen! (Täällä palstalla kerrottiin, että Amy ei kirjoita enää siksi, että hän lähti muotikuvauksiin Pariisiin).

äikänlehtori
Alkuperäinen kirjoittaja fanittajatar.:
Monet Mr Lotharin elokuvat sijoittuvat eksoottisiin ja kauniiniin maisemiin. Joissa hän antaa kyytiä kuin viimeistäpäivää!
jahas, tuo yhdys sanojen käyttöhän on ollut tietylläkäyttäjällä ongelmallista jo aiemminkin ;) ettei vaanois itse pumppu mies asialla?

Laila.
Heido! Haluaisin pyytää teitä asiantuntioita nyt hiukan neuvomaan minua. Olen aloittamassa oikeustieteen opinnot nyt syyskuun alusta ja muutan pois vanhempieni luota uuteen opiskelukaupunkiini ja 22 neliön poikamiestyttö boxiini, jonka vuokrasopimus on jo tehty.

Talossa on yleinen pesutupa ja pari pesukonetta. Minä en haluaisi kuitenkaan pyykätä niillä kaikkien käyttämillä yleisillä laitteilla vaan haluaisin ostaa itselleni pienen ja kompaktin masiinan, jolla hoituu niin alusvaatteet kuin päällysvaatteetkin.

Kriteerini ovat: Pieni ja tehokas kone jonka hinta ei saisi olla kamalan korkea. Mistähän tällaisen löytäisi?

Ä-I
Alkuperäinen kirjoittaja Laila.:
Heido! Haluaisin pyytää teitä asiantuntioita nyt hiukan neuvomaan minua. Olen aloittamassa oikeustieteen opinnot nyt syyskuun alusta ja muutan pois vanhempieni luota uuteen opiskelukaupunkiini ja 22 neliön poikamiestyttö boxiini, jonka vuokrasopimus on jo tehty.

Talossa on yleinen pesutupa ja pari pesukonetta. Minä en haluaisi kuitenkaan pyykätä niillä kaikkien käyttämillä yleisillä laitteilla vaan haluaisin ostaa itselleni pienen ja kompaktin masiinan, jolla hoituu niin alusvaatteet kuin päällysvaatteetkin.

Kriteerini ovat: Pieni ja tehokas kone jonka hinta ei saisi olla kamalan korkea. Mistähän tällaisen löytäisi?
Et tarvitse jatkuvasti pöhöttävää pesukonetta, jos käyt vihdoin lääkärissä tarkistuttamassa alapääsi vaivat. Paha valkovuoto tai inkontinenssi on parannettavissa, rohkeasti vaan lääkäriin!

tee oikea ratkaisu
Alkuperäinen kirjoittaja Laila.:

Jos olet Mr. Lothar fani et takuulla pärjää pienellä koneella. Unohda kaikki jotka pesevät alle 4kiloa kerralla ja hommaa kunnon kone vessaasi.

luin haastattelun
Alkuperäinen kirjoittaja asddatataddas:
Alkuperäinen kirjoittaja taktiikkani:
Miksi pesemään mitään? Vanhat sedät ostaa pesemättömät ja ostan sitten setien rahoilla uusia ;)
onko Lotharilla (=vanha setä) paljonkin rahaa?
tuolta emtiiviin haastattelustahan selvis että lothar on perinyt rahansa ja siksi sen ei tarvitse töitä tehdä. ainakin keikkakalenteri näyttää sen verran tyhjältä ettei niitä keikkoja varmaan pääasilliseksi toimeentulon lähteeksi kannata kutsua... enkä mä tiedä jaksaisko/ehtiskö tuo tällä palstalla kaikki viestit kirjoittva "fani" enempää keikoilla juostakaan kun jonkun täytyy tätä ketjua pitää ylhäällä, ja pestä pyykkiä...

oli koskettava haastattelu, sääliksi käy poikaparkaa, tai eihän nelikymppinen enää poika ole mutta silti.

Brigitte de Paris
Mr. Lothar est, donc, vraiment merveilleux vivre, et n'oubliez pas! Un homme est beau et riche et forte show-homme, et il a une belle voiture, et n'est pas stupide quand il s'agit d'écoles aujourd'hui. J'aime assez bien lui !!!!!

UUHHH
Alkuperäinen kirjoittaja Brigitte de Paris:
Mr. Lothar est, donc, vraiment merveilleux vivre, et n'oubliez pas! Un homme est beau et riche et forte show-homme, et il a une belle voiture, et n'est pas stupide quand il s'agit d'écoles aujourd'hui. J'aime assez bien lui !!!!!
keikka ollut pariisissa?

Vertailua
Alkuperäinen kirjoittaja #''':
Alkuperäinen kirjoittaja Annaliina.:
Mr Lotharko?

<b> *hänhän on Suomen hotein U.R.O.S!!! </b>
[viesti moderoitu]
Minun tietääkseni Hunksien alkuperäisjäsenet ovat hyvinkin samanikäisiä kuin Mr Lothar ja osa Hunkseista on aika paljon huonommassa kunnossa kuin Mr Lothar, ohessa kuva yhdestä Hunksien alkuperäisjäsenestä Samulista.

Yhteistyössä