Lothar-ketju. Kaikki Lothar jutut tänne!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
asdfasdfasdf
Alkuperäinen kirjoittaja janina2007:
SAMAA MIELTÄ JOKAISELLA OMAT UNELMAT JA NOSTAN HATTUA ANSILLE ET OSAA
OLLA SITÄ MISTÄ PITÄÄ!!!!!!!!Näin on. Lohtar on mies joka kulkee omia polkujaan eikä välitä kateellisten paskanjauhannmasta. Monet häntä mollaavat eivät itse uskalla toteuttaa omia unelmiaan ja tämä purkautuu sitten suunnattomana kateutena. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee...

Ronjuska
Joo taas näitä kateelliset miehet ja niitäkin naisiakin? joka panettelevat Lotharia, voisivat mennä omaan nurkkaan miettimään mitä Lothar on teille tehnyt... EI MITÄÄN!!

Lothar osaa elää sellasta elämää mitä monet miehet haluaisivat elää.

Ne naiset jotka puhuvat pahaa Lotharista, taisi olla kateellisia niille naisille jotka ovat kokenneet Lotharin kans sänkykamarissa ??

Täällähän löytyy aikamoisia tiukempia tiukkapipoisia miehiä sekä naisia!

No, panettelua vaan, kyllä niitä on todella hauska lukea!

Lothar, jatka vaan ja tsemppiä, ystäväseni =)

^TinkerBell^
No niin no..... Ihan hyvän shownhan mies vetää, ja jaksaa vielä keikan jälkeen olla asiallinen ja mukava faneilleen :)

Ja....... Osaa kyllä hommansa ihan kiitettävästi privaatissa ;)

tyttönen86
Hitto näille saa nauraa :DD Hirveetä kiukkuumisti ihmisestä jota ei edes tunne. Musta ainakin täysin mukava, komia ja näin.. ja tienaa parhailla kyvyillään ;D Monet kerrat olen jutellut..kiva immeinen.. ja kiva ääni ;)

eräs fani
Anssi on varsin mukava tapaus,olen itsekin hänen seurassaan viettänyt viikonlopun hänen huvilallaan.Erittäin vieraanvarainen herrasmies,minulla ei ainakaan ole mitään valittamista.
No,kukin tekee mitä tykkää,ja miten tykkää.

ystävä ja fani
Alkuperäinen kirjoittaja eräs fani:
Anssi on varsin mukava tapaus,olen itsekin hänen seurassaan viettänyt viikonlopun hänen huvilallaan.Erittäin vieraanvarainen herrasmies,minulla ei ainakaan ole mitään valittamista.
No,kukin tekee mitä tykkää,ja miten tykkää.
Anssi "Mr Lothar" Viskari on eräs mukavimmista ja hienoimmista ihmisistä joita olen koskaan tavannut.

Omakohtaisena kokemuksena voin kertoa kun autoni hajosi Mäntyharjulla eräänä syyskuisena iltana vuonna 2004. Olin jo ihan epätoivoinen seisoessani syrjätiellä kaukana keskustasta ja toivoessani tiepalvelun apua. Silloin näin kirkkaat ksenonvalot ja Mr. Lothar pysähtyi viereeni. Muistan vieläkin miten hän ystävällisen lempeästi sanoi " hei mies, onko sinulla jotain ongelmia mazdasi kanssa?"

Kerroin hänelle, että moottori otti ja leikkasi kiini ja Mr. lothar sanoi välittömästi että hyppää kyytiin. Se tuntui ihan uskomattomalle, että ihan ventovieras ihminen toivotti minut lämpimästi tervetulleeksi juuri silloin kun onni oli minut hylännyt ja olin kaukana kotoa vieraalla paikkakunnalla.

Menimme Mr. Lotharin asunnolle ja hän tarjosi minulle täyttävän iltapalan ja sen jälkeen kahvit ja konjakit ja majoitti minut vierashuoneeseensa. Aamulla, ennenkuin heräsin hän oli jo soittanut korjaamolle joka hinasi ja laittoi moottorini kuntoon ja pääsin jo iltapäivällä jatkamaan matkaani.

Teille kaikille jotka puhutte Mr. Lotharista roskaa niin sanon vain että ette tiedä mistä puhutte. Hän on todella hieno ja toisista välittävä ihminen.

mahata
lotharilla ei ole 30 cm varustus..kuten joku aiemmin sanoi täällä. itse mies on aika lyhyt ja peniskään ei ollut kovin kummoinen. pienellä miehellä se vaan näytti isommalta. Pöh, turhasta kiihkoatte.

Kirsti.
Alkuperäinen kirjoittaja mahata:
lotharilla ei ole 30 cm varustus..kuten joku aiemmin sanoi täällä. itse mies on aika lyhyt ja peniskään ei ollut kovin kummoinen. pienellä miehellä se vaan näytti isommalta. Pöh, turhasta kiihkoatte.
Aika valtava se kyllä on että turha valehdella.

niin..hmph
Alkuperäinen kirjoittaja hmm....:
Jepulis. Vai on Plöde erityisen ystävällinen ollut noin monelle MIEHELLE, hmmmm.. :) Mitäköhän on ollut mielessä hällä ;-)
Mutta eihän se jos mies on ystävällinen toiselle miehelle tarkoita automaattisesti sitä että taka-ajatuksena olisi päästä ns. hoonaamaan loosteria. Uskon että Plötsis on vaan luonteeltaan sellainen avulias aatu kaikkia kohtaan.

HerkkuP
Alkuperäinen kirjoittaja hmm....:
Jepulis. Vai on Plöde erityisen ystävällinen ollut noin monelle MIEHELLE, hmmmm.. :) Mitäköhän on ollut mielessä hällä ;-)
Joskus omaksi huvituksekseni käyn tässä lötkö-ketjussa naureskelemassa. Tämä mikälienee anniina86, kristiin75 jne. jne. useat muut multipersoonat kirjoittavat tänne hämmästyttävän samalla tyylillä, kuin lötkö tuossa linkitetyssä stoorissaan. Kirjoitusvirheet ja sanonnat ovat täysin lötkö-mallia.

Ei taida juuri päänsahaamiskeikkoja olla, jos täällä ehtii kirjoittelemaan.

1000 kaatoa? Hyi hitto, mikä sanontakin, varsinaista amistyyliä, mutta lötkö rassukka ei ole kouluja käynyt ja sen kyllä huomaa. Hienotunteinen, fiksu ja ihan oikeasti naisten kanssa paljon kokenut mies ei tuollaisia typeryyksiä kirjoittaisi.

Sanni.
Alkuperäinen kirjoittaja pumping:
Mr Lothar pystyy tulemaan kuudesti yön aikana. Ja ne eivät ole mitään pieniä ruikkaisuja...
Mr Lotharilla on siis kuudesti laukeava. Taitaa Lotharia täällä mollaavilla olla ongelmia saada edes elin ylös!!

Yhteistyössä