Lothar-ketju. Kaikki Lothar jutut tänne!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
kivat sulle
Alkuperäinen kirjoittaja valkolakkityttö2007:
Haluan vaan sanoa että Mr. Lothar on ihanin ja ihanin yliopilaslahja minkä sain tuli isolta siskoltani ja se oli 3 kappaletta eräitä teinikoulu elokuvia.
Onneksi olkoon vaan molemmista asioista. Tuo Lotharhan ei käsittääkseni ole ylioppilas vaan ammattikoulupohjalta itsekouluttautunut.

Jenni20
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias Elli:
näkyykö niissä vehkeet kunnolla??
Kyllä näkyy vehkeet. Mr New York esittelee törkeän pitkää elintään ja Mr Micillä on paksu ja tukeva. Mr Lotharilla on kolmikosta pienin mutta ei se mikään pieni ole, ei! ;-)

Ruusutar
Näin ne livenä joskus puoltoistvuotta sitten. Suomen show ei vastaa sitä mitä olen nähnyt esim. Las vegasissa mutta saavat minulta arvosanan 8/10

Joo hyvät oli vehkeet munkin mielestä mutta oikeasti pidin eniten Mr Lotharin "rakkauden sauvasta" Täydellinen muoto, väri, pituus ja paksuus ja MIES peniksen juuressa. Jengin upein.

Mäntyharjun agentti
Harrastan Lotharin bongausta siinä missä toistakin intohimoani eli lintu bongausta ja kerron teille tämän uutisen nyt yksinoikeudella:

Lothar oli jonkin tuntemattoman naisen seurassa maanantain ja tiistain ajan täällä Mäntyharjulla. Heillä oli hauskaa yhdessä ja kumpikin näyttivät nauttivan toistensa seurasta keskustan terasseilla ja myöhemmin paikallisessa yökerhossa.

uskomatonta!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Mäntyharjun agentti:
Harrastan Lotharin bongausta siinä missä toistakin intohimoani eli lintu bongausta ja kerron teille tämän uutisen nyt yksinoikeudella:

Lothar oli jonkin tuntemattoman naisen seurassa maanantain ja tiistain ajan täällä Mäntyharjulla. Heillä oli hauskaa yhdessä ja kumpikin näyttivät nauttivan toistensa seurasta keskustan terasseilla ja myöhemmin paikallisessa yökerhossa.
No anna Mr. Lotharin nauttia elämästään! Mikä säkin olet kun änget nokkaasi jokapaikkaan ja kyttäät sen tekemisiä! Get a life loser!!

KaunisMaisterisNainen
Että oikein ammattikoulun käynyt? No hui!

Klikkasin tuota linkkiä lötsön sivuille ja kyllä ihmetyttää, jos on käynyt edes peruskoulun loppuun; ulosanti erittäin tökeröä ja kuten aiemminkin todettu, kummallisesti tämä päätään sahaileva (muahahahhhaa...) säälittävä tyyppi tekee samat koirjoitusvirheet, kuin tälle palstalle jatkuvasti postaileva Minna88, Tyttö-89 jne. muut "kumppanit".

Harmi, ettei kyseisellä kaljulla vanhuksella ole edes duunia, kun täällä ehtii alvariinsa notkumaan. Toki tuolta jo aiemmin kerrotulta amispohjalta ymmärrän tuon jatkuvan kateellisuuden ja katkeruuden, mitä ko. hahmo tuntee ihan oikeita naisia saavia miehiä kohtaan. Voin noin offtopic kertoa, että noilla jutuilla ei naissaanti ala. Oikein jo säälittää ja säälittää myös tämä yksi hlö, jonka unelma tuollainen surkimus on.

UGH olen puhunut.

joupoi

mä taiosin nahrä saman naine oli mun äiteen ikäne boutt 55 vee eks joo samaa ikäne

Mäntyharjun agentti
Alkuperäinen kirjoittaja joupoi:

mä taiosin nahrä saman naine oli mun äiteen ikäne boutt 55 vee eks joo samaa ikäne
Tyttö näytti lähinnä Jaana Pelkoselta, mutta nassu oli hiukka nätimpi ja vartalo vähän timmimpi. 50/60 oliko edes suomalainen ja ikähaarukka 22-26v

assholesL:rfucks
Alkuperäinen kirjoittaja joupoi:

Tyttö näytti lähinnä Jaana Pelkoselta, mutta nassu oli hiukka nätimpi ja vartalo vähän timmimpi. 50/60 oliko edes suomalainen ja ikähaarukka 22-26v

TsirpaLE
Alkuperäinen kirjoittaja Anniina.:
Juopot menkää muualle ja opetelkaa kans kirjoittamaan! Tää ei ole mikään kadejen kännisten rellestys paikka. Lothar rulaa 4eva!!
Mitähän Lothar-maailmassa mahtanee tarkoittaa "kadejen". Opettele Lothar ihan itse kirjoittamaan. Vai oletko niin juovuksissa, kuten kerroit, ettei edes kirjoitus suju?

PS. rellestyspaikka on yhdyssana.

PS. II tästä se alkaa, voin ohjeistaa sinua, etteivät sentään ihan kaikki tunnistaisi sinua samaksi monilla niceillä juttujaan kirjoittavaksi tomppeliksi.

PS. III jatka vaan harjoittelua, listaan virheesi, ota siis opiksesi.

Voe elämän kävyt!
Alkuperäinen kirjoittaja TsirpaLE:
Juopot menkää muualle ja opetelkaa kans kirjoittamaan! Tää ei ole mikään kadejen kännisten rellestys paikka. Lothar rulaa 4eva!!
Mitähän Lothar-maailmassa mahtanee tarkoittaa "kadejen". Opettele Lothar ihan itse kirjoittamaan. Vai oletko niin juovuksissa, kuten kerroit, ettei edes kirjoitus suju?

PS. II tästä se alkaa, voin ohjeistaa sinua, etteivät sentään ihan kaikki tunnistaisi sinua samaksi monilla niceillä juttujaan kirjoittavaksi tomppeliksi.

Se liikuntavammainen pappa sitten jaksaa päivästä toiseen mainostaa itseään täällä? Varsinainen duracell pupu tuo loötsis. Syöksyisi sementtiin koko kuvottava äijän kuppana!

käpykalulle
Alkuperäinen kirjoittaja Voe elämän kävyt!:
Alkuperäinen kirjoittaja TsirpaLE:

Se liikuntavammainen pappa sitten jaksaa päivästä toiseen mainostaa itseään täällä? Varsinainen duracell pupu tuo loötsis. Syöksyisi sementtiin koko kuvottava äijän kuppana!

Mr. Lotharilla on kuitenkin 1000 tilastoitua kaatoa mittarissa ja kohta paukkuu 1500 (kuulemani mukaan tämä on totta!)

Montakohan naista arvoisalla herra peräkammarin käpykalulla on ollut. Ei varmaan montaa. Olet oikeasti aika säälittävä ja varmaan myös tuhkamuna.

mari23.
Onko Lothar siis pahemman luokan lunttu? Hyi helvetti, en koskisi pitkällä tikullakaan äijään, ketä on jyystänyt yli tuhatta naista (voi vaan kuvitella, minkälaista harakkaa tuohonkins saldoon sisältyy, hyh! Ihan kuin se sitäpaitsi olisi joku ihmisarvon mitta.

NoBuddy
Joo, niinhän äijät keskenään jutustaa varksinkin parin saunakaljan jälkeen. Kaverikin sano, että on ainaki sataa muijaa painanu, hyvä kun on muijansa v...n nähny, kyllä sille sit selän takana neuretaan, mut hei, onhan se kiva, et kaveripiiris on hubaa...

Jamppa the pussyman
Alkuperäinen kirjoittaja NoBuddy:
Joo, niinhän äijät keskenään jutustaa varksinkin parin saunakaljan jälkeen. Kaverikin sano, että on ainaki sataa muijaa painanu, hyvä kun on muijansa v...n nähny, kyllä sille sit selän takana neuretaan, mut hei, onhan se kiva, et kaveripiiris on hubaa...
Mä muuten olen oikeasti polkassu kaheksaakymmentäkuutta muijaa. Varmaan kun ehin tuonne Lotharin ikään niin ollaan senkaa aikalailla tasoissa. Tietty sillä on varmaan sillon jo viistuhatta mut mä haluan päästä ainakin tonniin. Ei ämmät muutakun hametta korviin kun Jampan näätte! :)

wjdwqi
Alkuperäinen kirjoittaja Jamppa the pussyman:
Mä muuten olen oikeasti polkassu kaheksaakymmentäkuutta muijaa. Varmaan kun ehin tuonne Lotharin ikään niin ollaan senkaa aikalailla tasoissa. Tietty sillä on varmaan sillon jo viistuhatta mut mä haluan päästä ainakin tonniin. Ei ämmät muutakun hametta korviin kun Jampan näätte! :)
Ja pysyvää kaunista rakentava parisuhdetta et löydä? Vai miksi kerrot mukaelämästäsi jollain ellit-palstalla? Outpa...

Jamppa the pussyman
Alkuperäinen kirjoittaja wjdwqi:
Alkuperäinen kirjoittaja Jamppa the pussyman:
Ja pysyvää kaunista rakentava parisuhdetta et löydä? Vai miksi kerrot mukaelämästäsi jollain ellit-palstalla? Outpa...

Löytäsin kyllä parisuhteen jos haluisin mutten todellakaan halua. Sellanen mies kun mä olen ei ole tarkoitettu sitoutumaan yhteen kimuliin. Voisin kait olla jonkin kanssa mut tsiittaisin takuulla sitä. Samaan tussuun kuiteskin kyllästyy alta ajanyksikön ja mä olen onnellinen lentäessäni kukasta kukkaan. Oon varmaan vähän kuin Lothar asenteeltani.

Nyt kutsuu kuuman kiihkea perjantaiilta joka on mahdollisuuksia täynä ja tämä playeri lähtee liikenteeseen tekemään valloituksia!

IltaSanomat
Löytyyhän näitä häiriintyneitä huoripukkeja:

Jopa 130 nuorta naista on saattanut joutua Ruotsia kauhistuttavan hiv-miehen uhriksi. Hiv-tartuntaa kantanut mies etsi nuoria tyttöjä internetin keskustelupalstoilta salanimellä HotBoy.

- Tällä hetkellä tutkinnan piiriin kuuluu 130 nuorta naista. Heistä ainakin kaksi on saanut tartunnan, Tukholman poliisin tiedottaja Diana Sundin sanoi ruotsalaislehti Aftonbldetille.

Tukholmassa asuva 32-vuotias mies jäi kiinni sattumalta. Mies kuvasi seksiaktit ja hänen ystävänsä löysivät kuvat sekä miehen hiv-lääkkeet käydessään tämän asunnolla.

Ystävät ottivat löytönsä jälkeen yhteyttä poliisin ja ilmoittivat epäilyistään. Mies vangittiin eilen epäiltynä törkeästä pahoinpitelystä ja törkeän pahoinpitelyn yrityksestä.

- Hän myöntää yhden törkeän pahoinpitelyn ja yhden törkeän pahoinpitelyn yrityksen, miehen asianajaja sanoi.

Mies haki kontaktia naisiin vuosien 2003-2006 aikana ainakin netin keskustelupalstoilla Lunarstorm ja Snuttis. Tapaukseen liittyvät naiset ovat syntyneet vuosien 1986 ja 1990 välillä.

Mies sai ruotsalaislehtien mukaan itse hiv-tartunnan hyvin nuorella iällä.

- Voin ymmärtää, että hän on katkera, eräs miehen perheen lähipiiriin kuuluva sanoi Aftonbladetille.

Mies on asunut Ruotsissa, lähinnä Tukholmassa, koko elämänsä, mutta on Britannian kansalainen.

Yhteistyössä