Firefoxille oisin todella toivonut ja suonut plussaa noin pitkän yrityksen jälkeen! :hug:
Sunflower: mulla ainakin raskausoireet on tullut AINA vasta pp14, kaikki sitä ennen olevat tuntemukset ovat olleet lugeoireita tai pms-oireita tai vain toivoa raskautumisesta...
pp2009: Eihän se kolmesoluinen alkio mikään mahdottoman hyvä ole, munasoluhan jakaantuu normaalisti ensin kahteen, sitten neljään jne. Meille on siirretty 2 ja 6 soluiset, joista raskaus lähti mutta riippuu myös lukuhetkestä onko ehtinyt jakaantua siihen mennessä esim toi meidän 6 soluinen oli vielä ed päivänä ja siirtoaamuna 4 soluinen mutta sitten juuri ennen siirtoa katsottua olikin jakaantunut kuuteen. Parempi on, jos soluja on parillinen määrä (näin mulle sanottiin) mutta yhtä terveitä lapsia tulee vaikka soluja on pariton määrä
Se, että teille siirrettiin kaksi nostaa mahdollisuuksia onnistua! Tällä kierroksella meille siirrettiin yksi 8 soluinen top alkio.
Viiva: kohdunnapukka on pyöreä jossa tuntuu "reikä" keskellä
On puolen kierron aikaan alempana ja avoimempi ottamaan vastaan siittiöitä mutta nousee sitten ylemmäs kunnes kun vuoto alkaa tulee taas alas ja avautuu. Jos raskaus alkaa on todella ylhäällä ja kiinteän, suorastaan kovan tuntuinen. Eli kun tässä kierrossa aloitin luget se oli alhaalla mutta nyt se on noussut ylemmäs, mut esim siinä kierrossa kun olin raskaana niin se oli kuitenkin alhaalla kun vuodin joskus näihin aikoihin ihan kirkasta verta mutta sitten vuoto loppui ja loppuviimein olin kuitenkin raskaana eli ei sen tunnustelu kerro oikein mitään
Ja mulla se tuntuu kun laitan luget vessanpöntöllä mutta jos laitan makuullaan niin en tunne että missä se on. (en siis harrasta mitään tunnustelua vaan koska se tuntuu joka kerta kun laitan luget niin on tätä kokemusta jo viiden siirron verran niin on vähän vertailupohjaa
Onnistuneista ja epäonnistuneista hoidoista...
Katjuskan tavoin (.) pp12 ja tuhruttaa ja menkkakipuilee ajoittain. Raskaustesti on vielä ostamatta, saapa nähdä hakeeko mies sen mulle tän tuppukylän apteekista vai ootetaanko ens viikkoon testailua. Lugeja on vissiin maanantaille asti, jos oon raskaana mulla on tarkoitus jatkaa lugeja ainakin alkuraskauden ultraan asti joten pakko kai se on testata ja hakea sit lisää lääkkeitä jos oonkin raskaana. Merkit kyllä ei viittaa siihen. Täytynee lähteä laskemaan pallerot...