Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

Noniin huomenna on sitten se toinen yritys tässä pinossa... Saa nähdä miten käy. Luulisin että sulatuksesta ainakin joku selviää kun niitä on siellä 4 odottamassa. Väsyttää kovin nuo hormoonit... kovasti!

Iicalle Onnea plussasta!

Ripperille :hug: ja onnea jatkoon! Älä luovuta!

Kanssapiinailijoille (huomisesta lähtien) tsemppiä ja pitkää pinnaa tulosta odotellessa.

:whistle:
 
Katjuzka - toivotaan nyt kuitenkin että vähäinen oireettomuutes johtaa plussaan!! Niinkuin monella on tehnytkin ;)

SaaraX - Onnea toiseen yritykseen!!!

).( - Mulla oli eilen todella etova olo koko päivän, mutta tänään ei sitten niin mitään! Vähän on rinnat arat mutta sekin ihan vähän vaan. Miksi yhtäkkiä loppui kaikki oireet? Mutta menkkakivut ovat myöskin loppuneet! Eilen olin ihan varma että kohta tulee täti käymään, mutta tänään taas ei mitään tuntemuksia sen puolesta. Ainakaan vielä. Kellohan on vasta 06 että päivähän on vasta aluillaan!!! :LOL:

Tänään on ensimmäinen se todella pelätty päivä. Viime kerralla lopetin luget näihin aikoihin, tai ainakin tuli tuhrua paperille jo aamulla. Olen myös taas alentunut kohdunnapukan tunnusteluun :ashamed: vaikka niin päätin että en sitä enää tee. Viime kerralla tähän aikaan oli se ihan alhaalla ja pehmeä (ns. vuotoasennossa). Nyt kova ja melkein tavoittamattomissa. Tosin ei näihinkään juttuihin tavallisen maantallaajan kannata luottaa..kun en tuosta ihmisen anatomiasta niin kamalasti tiedä :p

Huh.. on tämä taas niin jännää!! Tsemppiä kaikille uudelle päivälle!!
 
Huomenta kaikille :D

Onnea Iicalle plussasta :heart:

Halit neganneille :hug:

Käytättekö te kaikki muut lugeja? Onko niitä vaikea saada pakkauksesta irti? Minulla on progesteronit pähkinäallergian takia, ja voi jessus miten hankalasti ne on pakattu!!! Saksien kanssa joutuu heilumaan aamutuimaan (ei hyvä!) ihme, kun en ole vielä saksinut itseäni silmiin tai johonkin. Onhan siinä muka sellainen alku, että tästä voi repäistä, mutta siinä käy aina samalla tavalla kuin avaisi jotain kaupan lihapakkausta: jää vain se repäisyalku käteen muuta ei tapahdu. :$
 
Onnea plussasta iica!!!! :flower:

SaaraX toivottavasti saat sitkeät kyytiläiset/kyytiläisen huomenna tänään matkaasi!!

Sunflower toivottavasti täti nyt tajuaa pysyä poissa. Puhaltelen jäätävää plussaviimaa täältä :whistle: tämä iskee nyt luihin ja ytimiin. ;)

Minska olehan nyt varovainen niiden saksien kanssa. Onneksi ne eivät ole sentään ruuvanneet niitä lankkuun kiinni. :D
 
ripperi :hug:

Sunflower joko nyt lopetat luget? Mun käskettiin jatkaa aina rv7 asti vai olikos sulla jo niin pitkällä, mulla menee jo laskut sekaisin. Toivottavasti täti kuitenkin pysyy poissa.

Minska otahan varovaisesti niiden saksien kanssa :) Luget irtoavat kyllä tosi helposti pakkauksesta.

SaaraX paljon tsemiä siirtoon ja tuleville piinapäiville!

Ihanan lumista perjantaita kaikille!
Sannis ja huurulainen
 
Heh Viiva Se vielä puuttuisikin, että pitäisi ENSIN käyttää sorkkarautaa ja SITTEN vasta saksia :D Vaikka oishan siinä puolensa: Olisi paljon tekemistä, eikä kerkeisi miettimään omaa oloaan ja tuntemuksiaan :LOL:
 
MinskaMulla on kans progesteroni käytössä pähkinäallergian takia. Ja täysin olen samaa mieltä kanssasi; pakkaus on todella hankala avata. Millään ei meinaa aueta ilman saksia ja huonolla tuurilla se menee vielä poikkikin... argggh....

ON: Tänään aamulla PP 11 testasin selvän negan. Ei edes haamun haamua, vaikka kuinka yritin tiirailla. Kyllä se mun osalta oli taas tässä :headwall: Raskausoireita oli jo vaikka mitä, pahoinvointia, selkä kipeä, väsymys ja listaa vois jatkaa vaikka kuinka. Mutta kun ei niin ei. Kyllä ottaa taas koville. Sitä niiin toivoi, että kesäisen keskenmenon jälkeen olisi vihdoinkin onnistanut. Mieli on todella maassa ja tekisi mieli vaan jäädä sängynpohjalle itkemään ja surkuttelemaan omaa kohtaloaan.
Pakkasessa ei ole enää yhtään mitään ja koko rumba olisi aloitettava ihan alusta. En todellakaan tiedä, että jaksanko enää näitä hoitoja. Lähes 8 vuotta niitä käynyt ja huonoin tuloksin, takki alkaa olla totaalisen tyhjä.

Mukavaa joulun odotusta kaikille !

Firefox
 
Kiitos viimasta Viiva!! :D

Sannis - En käytä lugeja vaan Crinonea. Viime yrityskerralla käytin lugeja ja lopetin ne pp9-10 koska verenvuoto oli sen verran kovaa ja VL:ssa sanottiin että saa lopettaa.. vaikka toiset lääkärit olisivat käskeneet vielä jatkaa. En sitten tiedä olisiko muuttanut tulosta..tuskin :ashamed: . Vannon kyllä loppuelämäni Crinonen nimeen.. lugejen jälkeen siitä taitaa tulla mulle palvottava epäjumala :LOL: .
 
Sunflower niinhän se olikin. Mäkin olisin valmis käyttämään mitä tahansa muuta kuin lugeja...

Firefox :hug: - tässä kohtaan ei varmaan sanat auta, mutta tsemppiä kaikesta huolimatta sekä rauhaisaa joulun odotusta!
 
Voi, että elämä on julmaa!!! Voimia jaksamiseen Firefox :hug: On se vaan kumma nykyaikana, ettei keksitä keinoja raskautumiseen!!! Kyllä niitä vaikka mitä hilavitkuttimia suolletaan, mutta ei sellaista liimaa, että saataisiin pitää pienokaiset masussa!!!
 
Halaukset Firefoxille... Ikävä että näin kävi!

Siirto onnellisesti ohi! Hyvin onnistui sulatus ja pakastimeen jäi vielä 3 huurunenää... Testipäivä joulupäivänä... testailen siis pp 11, 22.12. jo herkällä testillä etukäteen!

Saara ja Huuru-Taneli pp 0
 
Hei!

Tulin vaan kysymää teiltä että monisolusia teille on siirretty? Meille sirrettiin 2 x 3 solunen.. Mietityttää että onko ne hyvinkin huonoja... Oletteko kuullut että onko kenelläkään lähtenyt 3 solunen?

Kiitos teille vaivannäöstä että jaksoitte vastailla =) Onnea kaikille hoitoihin!!

pp2009
 
pitkiä :hug: negoille!odotan itsekkin kauhulla testi pv.pitää vaa toivoa,että kaikki me saatais pika puoliin hyviä uutisia!! TE JOTKA käytätte sitä Progesteron-puikkoa,niin missä vaiheessa teille on tullut jotai oireita siitä puikosta ja mitä oireita jos on??itse joudun 3krt/pv laittamaan sitä,eikä vielä ainakaan mitää tullu(2pv menossa).välillä nippailee oikealta puolelta,mut liekkö rasituksesta!?ainii..meillä onkin 6palleroa pakkasessa..2 ilmeisesti selvisi jotenki sinne saakka.nyt valmistautumaan saunaan :whistle:
 
Firefox tuo täyttää kyllä jo kaikki epäoikeudenmukaisuuden kriteerit. :hug:

nainen83 mulle ei ainakaan ole noista Lugeista tullut koskaan mitään sivuvaikutuksia.

ON: Täällä pulpahti taas se paukura esiin tuolla alakerrassa ja jos vanhat merkit paikkansa pitää se ei sieltä häviäkään. Eli nyt se on taas tunnettavissa noita Lugeja laittaessa joka kerta. En ymmärrä mikä se sitten voi olla, jos ei se napukka?! :/ Voiko nuo proget aiheutaa sen, kun niitä aikansa käyttää? Vai onko mulla taas todellakin voinut napata kiinni? Epätoivoisen kuvittelua kai. :ashamed:
 
No nii tytöt...nyt se masis sitten iskee :( pp9 vasta menossa ja aamulla alkoi ruskeaa tuhrua tulla, tosin niin vähän tuossa pitkin päivää, että olis voinu vielä pitää toiveita yllä... Mutta iltaa kohden nyt näyttää punaiseksi muuttuvan, eli eiköhän se täti sit tullu kylään...p....le!!!!
Ja lugeista huolimatta aika lyhyeksi jäi siis taas luteaalivaihe.... :(

Vaikka toiveet ei korkealla ollutkaan sen rupualkion kanssa, nii silti ajatteli et jospa kuitenkin....

Jos ei nyt ihmeitä tapahdu, niin tammikuulla siis sitten 2. icsi... Palaillaan silloin!!Nyt ajattelin ihan ominpäin alkavaan kiertoon käyttää nuo clomit tuolta ettei ne vanhene + pregnylin...Joku lohtu sekin. ;)

Ihanaa joulun aikaa kaikille! Toivottavasti mahdollisimman moni saa sen toivotun joululahjan :heart: :heart:
 
pp2009 - Meille ei edes kerrottu kuinka monta solua tässä alkiossa oli ja ihan hyvä niin. En pääse analysoimaan että onko toivoa vai ei. Kaipa he olisivat kertoneet jos oltais älytty kysyä. Kyllä mä ainakin olen lukenut monta kertaa että vähäsoluisestakin on lapsi tullut! Tsemppiä!

Viiva - Kyllä se varmaan se kohdunnapukka on koska ei nyt mulla ainakaan tuu mieleen mitään muutakaan "palluraa" siellä mikä tuntuis. Mutta tuleeko se alas jos on plussa? Mä oon luullu että se pysyy ylhäällä..apua.. mulla oli tänään vielä ihan ulottumattomissa.. :eek: Tsemppiä HURJASTI sullekkin!!

Katjuzka - VOI EI!!!! :snotty: . On se taas vaan niin väärin!! Oliko tämä teidän eka hoito? En huomannut tuolta listasta katsoa. Parempaa onnea nyt kuitenkin siihen seuraavaan, toivotaan että onnistuu! Vai onko tosiaan toivo jo heitetty menemään??! :hug: ja tsemppiä vielä!!

).( - Mä olin eilen aivan kauhuissani koska tosiaan viime yrityskerralla ruskea vuoto alkoi pp9. Tällä kertaa ei mitään. Tänäänkään ei vielä merkkiäkään vuodosta. Uskomatonta! MUTTA... Kaikki raskausoireet kadonneet..rinnat on normaalit, olo on normaali. Ei mitään. Olisko kuitenkaan mitään raskausoireita voinut ollakkaan vai johtuiko ne kaikki tuntemukset Crinonesta. EI VOI TIETÄÄ.. PELKÄÄN edelleen keskiviikon testausta ja en haluaisi sitä tehdä ollenkaan.. hassua, mutta helpompaa olis vaan lopettaa Crinone ja katsoa alkaako menkat vai ei. Ääh.
 
AKH
Firefoxille oisin todella toivonut ja suonut plussaa noin pitkän yrityksen jälkeen! :hug:

Sunflower: mulla ainakin raskausoireet on tullut AINA vasta pp14, kaikki sitä ennen olevat tuntemukset ovat olleet lugeoireita tai pms-oireita tai vain toivoa raskautumisesta...

pp2009: Eihän se kolmesoluinen alkio mikään mahdottoman hyvä ole, munasoluhan jakaantuu normaalisti ensin kahteen, sitten neljään jne. Meille on siirretty 2 ja 6 soluiset, joista raskaus lähti mutta riippuu myös lukuhetkestä onko ehtinyt jakaantua siihen mennessä esim toi meidän 6 soluinen oli vielä ed päivänä ja siirtoaamuna 4 soluinen mutta sitten juuri ennen siirtoa katsottua olikin jakaantunut kuuteen. Parempi on, jos soluja on parillinen määrä (näin mulle sanottiin) mutta yhtä terveitä lapsia tulee vaikka soluja on pariton määrä:) Se, että teille siirrettiin kaksi nostaa mahdollisuuksia onnistua! Tällä kierroksella meille siirrettiin yksi 8 soluinen top alkio.

Viiva: kohdunnapukka on pyöreä jossa tuntuu "reikä" keskellä ;) On puolen kierron aikaan alempana ja avoimempi ottamaan vastaan siittiöitä mutta nousee sitten ylemmäs kunnes kun vuoto alkaa tulee taas alas ja avautuu. Jos raskaus alkaa on todella ylhäällä ja kiinteän, suorastaan kovan tuntuinen. Eli kun tässä kierrossa aloitin luget se oli alhaalla mutta nyt se on noussut ylemmäs, mut esim siinä kierrossa kun olin raskaana niin se oli kuitenkin alhaalla kun vuodin joskus näihin aikoihin ihan kirkasta verta mutta sitten vuoto loppui ja loppuviimein olin kuitenkin raskaana eli ei sen tunnustelu kerro oikein mitään :LOL: Ja mulla se tuntuu kun laitan luget vessanpöntöllä mutta jos laitan makuullaan niin en tunne että missä se on. (en siis harrasta mitään tunnustelua vaan koska se tuntuu joka kerta kun laitan luget niin on tätä kokemusta jo viiden siirron verran niin on vähän vertailupohjaa;) Onnistuneista ja epäonnistuneista hoidoista...

Katjuskan tavoin (.) pp12 ja tuhruttaa ja menkkakipuilee ajoittain. Raskaustesti on vielä ostamatta, saapa nähdä hakeeko mies sen mulle tän tuppukylän apteekista vai ootetaanko ens viikkoon testailua. Lugeja on vissiin maanantaille asti, jos oon raskaana mulla on tarkoitus jatkaa lugeja ainakin alkuraskauden ultraan asti joten pakko kai se on testata ja hakea sit lisää lääkkeitä jos oonkin raskaana. Merkit kyllä ei viittaa siihen. Täytynee lähteä laskemaan pallerot...
 
Siirrynpä minäkin nyt tuolta syksyn porukasta tänne, alkoi olla jo niin hiljaista. ;)
Täällä on osa jo tuttuja, mutta uusille vähän taustaa; kome vuotta yritystä, selittämättömiä olemme (ei lähde jakautumaan niinkuin pitäisi), viikko sitten tehty 1. IVF:n 1. PAS (nyt pp8) ja pakkaseen ei jäänyt mitään. Onneksi oli tämä sitkeä yksinäinen kompakti morula, eli hyvä mahdollisuus sen puolesta onnistua... Testipäivä on vasta 23. kuluvaa kuukautta, koska keltarauhastukena lugejen sijasta Pregnyl, joka aiheuttaa plussan testiin. Eli viimeisestä pistospäivästä täytyy kulua viikko ennenkuin tulos on luotettava.

Se minusta. Nyt syvennyn teidän kuulumisiin, että vähän tiedän missä mennään... =)
 
Voi ¤%&%%¤#¤#!!!!! Alkoi sitten tuhrut ja ihan oikeaa vertakin tuli vähän. Ihan niinkuin viimeksikin!! Voi että ottaa päähän!!! No.. elämä jatkuu ja nokka kohti ensi vuotta ja PASsia!! Ihanaa että tällä kertaa siellä pakkasessakin on jotain eikä tarvitse punktiota käydä uudelleen läpi! Nyt ostamaan testiä ja jos on selvä nega niin ei muuta ku hauskanpitoon!
 
Katjuzka ja Sunflower voi harmi, harmi, HARMI !!! Kovasti haleja ja jaksamista teille!!! :hug:

Nainen ei mulle oo proget aiheuttanut mitään tuntemuksia. No, ehkä rintojen kipeyttä, mutta en ole muuta huomannut.

Tuosta kohdunnapukasta: Silloin ensimmäisiä puikkoja laittaessa se oli kyllä alempana kuin mitä nyt viime aikoina on ollut. Mutta luulempa että meille tulee täti kohta. On niin menkkamainen olotila kuin olla ja voi. Mahakin on tosi turvoksissa vielä. Ei kai se enää voi punktioturvotusta olla... Itse olen ajatellut testata vasta ensi viikon perjantaina mikäli tämä ei toivottu henkilö ole sitä ennen kylään saapunut.
 
Sunflover kyllä tää pahasti vaikuttais normi kk-vuodolta, plaah :/ Teen nyt kuitenkin vielä varmuudeksi testin ennen kuin alan nakata clomeja naamaan...
Uskoin niiiiin eilen, et jos mulla alkoi vuoto, niin sulla täytyy mennä siellä paremmin!! voihan "&%%#¤%#&!!!!!!
ja joo, tämä oli meidän eka icsi. muuten tähän yritykseen menny 1,5 vuotta..
Minska sää oot seuraavana, ota nyt sä se plussa kotiin!!! :whistle: Plussapuhallus sinne! Samaten Doris!
 

Yhteistyössä