Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

Sunflower: Ei ole näkynyt vuotoa - *koputtaa puuta* - ei ainakaan vielä! Luin juuri noita sinun vaiheitasi viime kierroksella ja aikamoisen jännitysnäytelmän todella jouduit kokemaan! Toivotaan, että tällä kertaa selviät vähemmällä ja lopetuskin on onnellisempi :heart:

Minullakin oli runsaasti noita menkkatuntemuksia heti Lugejen aloittamisen jälkeen, mutta ovat tässä sitten kadonneet jo oikeastaan kokonaan. Muistan kun silloin PP3 - PP5 ajattelin etten millään voi kestää sitä menkkaoloa koko kahta viikkoa! Mutta onneksi se sitten helpottikin jo PP6 jälkeen ja ne vatsatuntemukset muuttuivat vain satunnaisiksi viilloiksi. Nyt ei ole juuri niitäkään.

Ainoa, mikä minua todella huolettaa, on tuo hikoilu. Koska se yöllinen hikoilu alkoi jo samoihin aikoihin niiden pahimpien menkkatuntemusten kanssa, mutta ei ole mennyt pois niiden mukana. Viime yönäkin heräsin taas aivan läpimärkänä - ja heti perään iskee tajuton horkka. Tätä se on ollut koko ajan, joko palelua tai hikoilua, eikä milloinkaan ole hyvä! :headwall:

Kunpa tulisi jotain oireita, jotka voisi ihan vilpittömästi tulkita raskaus- eikä menkkaoireiksi. Kai nyt PP12 jo jotain voisi olla? Mutta ei, ei mitään, pelko kemiallisesta vain kasvaa. Edes nuo perhanan rinnat eivät arista, eivät sitten yhtään. Eikä ole kuppikoko kasvanut, vaikka jo Luget sitä niin lupailivat! :LOL:
 
ripperi huoli pois ja veritestiin :) Mulla ei myöskään juuri minkäänlaisia oireita ja niin vaan vahva plussa pamahti. Iltaisin paleltaa ja aamuisin herään hiestä märkänä. Rinnat eivät ole kipeytyneet missään vaiheessa ja vatsan nippailutkin olemattoman pienet, tuskin edes huomaa. Oikeita oireita odotellessa :LOL:
Listalta en siirtänyt vielä plussanneisiin, mutta laitoin sulkuihin maininnan ;)

nehma :hug: - pidin sinut kuitenkin edelleen listalla, kun tuhruista huolimatta voi plussa tulla. Tietääkseni vuotoja voi tulla aina viikoille 12 asti...

Sartsaa - missä olet ja mitä kuuluu? Mentiin ihan samoilla piinapäivillä.

).( Ihmeellinen olo, tieto lisää tuskaa - nyt sitten pitää odottaa monen monituista viikkoa lisää ja toivoa, että kyytiläinen pysyy matkassa mukana loppuun asti. Tietoisuus neljästä odottavasta pakkasukosta kuitenkin vähän helpottaa, jos tämä ei kannakkaan loppuun saakka.
Ja niin kuin sanoin, oireita ei ole, joten vaikea uskoa raskauttakaan todeksi. Ehkä menen sitten kuitenkin vielä jossain vaiheessa sen tikkutestin ostamaan :D

Paljon, paljon plussatuulia piinailijoille :whistle: sekä hurjasti tsemiä uudelleen yrittäville!

Sannis ja huurulainen
 
Sannis-75 Kiitos päivityksestä. Korjaisitko noita piinapäiviä vähän:

Firefox 2.IVF 3.PAS, siirto 30.11. PP8

AKH 2. IVF, punktio 27.11., siirto 30.11. PP8

Sunflower79 2. ICSI, punktio 30.11. siirto 2.12 PP6

katjuzka 1. IVF/ICSI, punktio 30.11., siirto 2.12. PP6

Ei sillä, että mua haittais, vaikka piinapäivät olis jo pidemmällä =)
 
2009 loppuvuoden toiveikkaat yrittäjät~~~~


Tiistaina 8.12.2009 VKO 50


sartsa-70 ICSI, siirto 23.11. PP15 - TESTI???

nehma ICSI, siirto 25.11. PP13

Katriina77: 2.IVF/ICSI, siirto 25.11. PP13

ripperi77 1. IVF, punktio 24.11., siirto 26.11. PP12 (plussa)

iica83 1.IVF, puktio 24.11., siirto 26.11. PP12

Eevi-Antero 2. IVF, punktio 25.11., siirto 27.11. PP11

Carex39 IVF PAS, siirto 27.11. PP11

Firefox 2.IVF 3.PAS, siirto 30.11. PP8

AKH 2. IVF, punktio 27.11., siirto 30.11. PP8

Sunflower79 2. ICSI, punktio 30.11. siirto 2.12 PP6

katjuzka 1. IVF/ICSI, punktio 30.11., siirto 2.12. PP6

Doris-79 siirto 3.12. PP5

Minska 2.ICSI, vko49, punktio 2.12, siirto 4.12. PP4

Sarma 2.ICSI

Pirppa75 2. IVF

SaaraX 2.IVF:n 2. PAS

nainen83 IVF, punktio 7.12.



~~~~~~~~ PLUSSAT ~~~~~~~~



:heart: Kristiina76 5.IVF, siirto 4.11.

:heart: pirpana74 1.IVF:n 2.PAS, siirto 10.11.

:heart: dreamer78 2. ICSI, siirto 13.11.

:heart: Sebu08 3. IVF, punktio 11.11., siirto 16.11.

:heart: Memma77 PAS, siirto 18.11.

:heart: lillimyy, 1.IVF, siirto 19.11.

:heart: Haalistunut , 1. IVF 1. PAS, siirto 20.11.

:heart: Sannis-75 1. IVF 1.PAS, siirto 23.11.

:heart: Linda76 3.IVF, puktio 23.11., siirto 26.11.



:flower: Uusi PAS/IVF/ICSI 2009-2010 :flower:

Amelie80 2.ICSI vko 48, siirto 6.11.

Pelkkää kriisiä 1. IVF, siirto 2.11.

Heni 2. IVF siirto 6.11.

SaaraX2.IVF:n PAS, siirto 10.11.

Äititär1.IVF, siirto 12.11.

Kifa 1. ICSI, punktio 11.11., siirto 13.11.

Helmiina78 1. IVF 2.PAS, siirto 13.11.

Piiuli-74 1.ICSI, punktio 16.11., siirto 18.11.

turilainen 2.IVF marraskuussa

Toivorikas 2. IVF, punktio 24.11.,siirto 27.11.

 
kiitos Sannis positiivisuudesta, mutta kyllä täällä tulee kaikki ulos :(
Soittelin jo väestöliittoon tilanteesta ja joskus helmikuulla uudestaan. On tää masentavaa, keskustelu yhteys miehen kanssa iha hukassa, mutta jospa se vain vaatii vähän aikaa... mites muitten miehet ottanu nega uutiset?
 
toivorikas: en ole nyt ehtinyt lukea aiempia tekstejäsi, joten kysyn että tehtiinkö sulle siis veritesti? Meillä on ollut sama siirtopäivä ja mua testaillaan vasta perjantaina. Aikatauluthan menee tietty ovulaation mukaan mut silti vähän ihmettelen näitä testauspäiviemme eroja.

nehma: musta tuntuu, että olen kaikkinensa aika yksin tässä projektissa. Mies vaan mietiskelee todennäköisyyksiä ja yrittää koko ajan saada minuakin ajattelemaan asiaa järjen ja olemassaolevan tiedon kautta. Hän ei tunnu käsittävän, että sellainen ei tässä tilanteessa ole mitenkään mahdollista, ainakaan mulle. Nämä viimeiset piinapäivät ovat kertakaikkista vuoristorataa. Nytkin itken täällä työhuoneessani (äsken tuli kylläkin viesti,että ystäväni oli saanut tyttären....). :'(
 
Onnea plussanneille ja pahoittelut negoista! :hug:
Näköjään se Pregnyl ei sitten vaikuta kuin muutaman päivän vaan.

ON: Mulle iski tänään ihan järkky väsymys. Silmät ei tahdo pysyä auki. Mulla on alkuraskauden ultra 29.12. siihen asti ollaan siis jännässä, millaista elämää tuolla vatsassa on.

Joko muut plussanneet ovat kertoneet muille? Itse rohkaistuin eilen kertomaan äidille ja äiti sanoi, että oli nähnyt sen jo muutaman päivän ajan. Ihme noita! :eek:
Äiti oli isälle ja siskollenikin mainonnut asiasta jo ennen kuin kerroin. :snotty:
Sanoin kyllä, että sitten ei kovin monelle vielä kerrota, kun km-uhka on niin älyttömän suuri.

Haalistunut
 
Alkuperäinen kirjoittaja Haalistunut:
Joko muut plussanneet ovat kertoneet muille? Itse rohkaistuin eilen kertomaan äidille ja äiti sanoi, että oli nähnyt sen jo muutaman päivän ajan. Ihme noita! :eek:
heh, mun täti kans sanoi mulle lauantaina, että sä oot kyllä raskaana... :eek: että naamasta näkee. ja mun täti kyllä on semmoinen haukka ja enneuniennäkijä. eipä siinä sittne oikein voinut kieltää, vaikka kuinka yritin... hahhah
 
onnea plussille ja halauksia negoille!! punktiosta selvittii maanantaina ja saaliiksi tuli 10palleroa :) tänää sain tietää että 7 niistä hedelmöttyi :heart: ! nyt pitää jännää huomiseen että miten on alkanut jakautumaan.en tiedä uskaltaako 23.12 testata ettei jouluaatto menisi iha piparix sitten?!onko täällä muita kenellä testi pv 23.12?
 
Hienoa nainen83, että punktio meni hyvin!

Halauksia kaikille neganeille! Äy!

Meillä siirto perjantaina ja testipäivä joulupäivän aamuna... todennäköisesti kyllä aion testata jo pp11 sillä herkällä testillä niin ei tarvitse sukulaisten nähden nyyhkiä.
 
Jaksuja neganneille :hug:

nainen83 ihan kiva saalis sulla. Kyllä on tulossa jännä joulu. Mulla on nyt pp2 menossa, joten ei se virallinen testi päivä mullakaan kaukana aatosta oo. Ehdin mä muutaman päivän itkeä ennen, jos tarvis.

Mulle tuli eilen noita Lugeja tunkiessa (yöks) mieleen, kun viimeksi tuosta tuoresiirrosta raskauduin, niin tunsin sen kohdunnapukan aivan selkeästi noina loppupiinispäivinä. Siis noiden Lugejen laiton yhteydessä, en muuten tee itselleni noita "sisätutkimuksia" :LOL:

Onko täällä muuten monia muita, joille on siirretty enemmän kuin yksi alkio?
 
PP13 ja alkoi tiputella :'( Testi näytti vielä eilen plussaa, tänä aamuna en pystynyt enää tekemään. Verta ei vielä ole näkynyt, mutta juuri tuolla ruskealla tuhrulla ne menkat minulla aina alkavat. Kunnon vuoto tulee sitten 3 pv:n päästä. :'(

Koetan päästä veritestiin huomenna, sittenhän sen näkee, että onko siellä mitään. Nyt ei jaksa oikein muuta kuin itkeä. Kolme päivää ehdin olla "raskaana". Onhan sekin sentään 300% enemmän kuin koskaan ennen...
 
Toivotaan nainen, että saat huippu alkioita. Tunnustaa että noista määristä riittää pakkaseenkin. Ei tarvii heti uudelleen tehdä ikävää punktiota =)
Mulla taitaa olla piinispäivä 5 menossa. Ei oo kerrottu virallista testipäivää, mutta enköhän ala testailemaan ensi viikon lopuilla. Saa itkeä itkut ennen joulua.... :snotty:

Viiva mulle laitettiin kans kaksi alkiota, kun olivat rupusia. Vähän jänskättää, jos molemmat kiinnittyy ja tulee kaksoset. Mutta parempi kaksi kuin nolla.
 
Tulin taas kurkistamaan kuinka täällä plussaillaan ja näköjään todella onnistuneesti. Onnea plussanneille ja onnea muille piinailuun ja uusiin yrityksiin.
Itsellä seuraava siirto vasta ens vuonna mutta hengessä mukana ollaan. harmittaa kun ei itse enään ehtinyt tänävuonna toiseen siirtoon.

hyvää loppuvuotta kaikille
 
Voi ei Ripperi ja Carex!!!!! Mutta vielä teillä on toivoa!! Kun mulla alkoi vuoto pp10 viime kerralla, niin kävin paljon netissä etsimässä tietoa onko mahdollista olla raskaana vaikka verta tulee. Ja sehän on tosiaan älyttömän yleistä että tuhrua tulee vaikka raskaana onkin!! ÄLKÄÄ VIELÄ LUOVUTTAKO.. Ahdistaa nyt itseäkin kun tiedän todellakin miltä tuo tuntuu. Toivottavasti teidän käy lopulta kuitenkin hyvin! Lähetän uuden plussatrombin liikkeelle :whistle: .

ON: pp7 ja pelkään pahoin että mulla ei taas natsannut. Kaikki nippailut on kadonneet ym. tuntemukset. Ainostaan rinnat vielä kipeät mutta en usko sen olevan raskausoire koska alkoivat kipeytymään pari päivää crinonen käytön jälkeen. Kokoajan sellainen olo että tulee vuotoa ja täytyy rampata vessassa. Kauhulla odotan pp9-10 jolloin mulla oli viimeksi se kohtalon hetki. Äh, ON TÄMÄ KIDUTUSTA!! Miksi niin moni saa lapsen pelkästään jo ajattelemalla ja me joudutaan käymään tällaista helvettiä läpi. EPÄREILUA!! Olisivat he lapsettomia jotka VAHINGOSSA tulevat raskaaksi tai eivät muuten vain osaa pitää lapsistaan huolta. Prkl :kieh:

Haleja Ripperille ja Carexille.. ja tsemppiä tietenkin muillekin piinailijoille!!

Minska - miksi sulle ei kerrottu virallista testipäivää? Luulin että klinikat ovat erittäin tarkkoja siinä asiassa :eek: Tsemppiä sullekkin!
 
:heart: :heart: Plussa tuli testiin aamulla :heart: :heart:

Olen ihan mykistynyt ja haltioissani :) Useamman vuoden yritys palkittiin vihdoin!!!! Emme olleet aamusella uskoa silmiämme, olin kuitenkin paljon varmempi negatiivisesta. Mutta vahva plussa se oli. Tein vielä toisenkin testin jos vaikka joku virhe mutta niin komeili sielläkin plussa.

Olen niin niin onnellinen!!!! Olin jo varautunut siihen että toisten ilouutisia täältä saa kerrasta toiseen lukea mutta omalle kohdalle sitä ei koskaan suotaisi.

Soitin samantien omalle lapsettomuuspolille ja sieltä varattiin samantien varhaisraskauden ultra joka on 28.12!!!! Huh huh, kun asioihin tuli muutos kerta heitolla. Samantien laittoivat myös lähetteen labraan että varmistetaan raskaus ja käväisin sielläkin heti elikäs äsken. Ihan olen pyörällä päästäni, asiat etenevät niin nopeasti.
Pää ei pysy mukana :whistle: Äsken jopa mietin olenko hereilläkään vai uneksinko kaiken ja herään kohta taas yöuniltani piinailemaan....

Meillä oli hoidoissa niin että saatiin 10 munasolua joista 9 hedelmöittyi ja vain 2 jakautui. Meille tuli diagnoosiksi hedelmöityshäiriö koska alkiot eivät normaalisti jakautuneet. Olivat ihmeissään miksi näin kun kaikki molemmilla kunnossa!!! Meillä siis molemmat kohtuu hyvät mutta ei huippualkiot siirrettiin ja nyt en siis tiedä onko 1 vai 2 alkiota kiinnittynyt. Voihan veljet jos molemmat olisi masussa ;)

Iltapäivällä voin soittaa varmistuksen testiini mutta nyt siis vahvasti raskaana.

En voi sanoin kuvailla olotilaani mutta olen vaan niin onnellinen :heart: :heart:
 
Isot onnittelut Katriinalle!!

Mä jäin nyt viikoksi sairikselle. Tämä kaikki on nyt niin raskasta (+ että en saa nukutuksi), että pakko levätä ja hengähtää. Päivät menee itkiessä ja yöt valvoessa / huonosti nukkuessa.

Ja taas tuli tuhrua.... :'(
 
Onnea Katriina! :flower:

Voi Carex, ihan on samat tunnot. Tosin töissä istun yhä, vaikka valtaosa ajasta meneekin vessassa itkemässä. :'( Nyt se tuhru ei enää ole edes ruskeaa vaan ihan selvästi punertavaa, juuri sellaista vaaleanpunaista kuin just ennen menkkoja. Että eiköhän se kunnon vuoto ala heti kun huomenna lopetan Luget.

Huomenna sitten se verikoe, toivottavasti se näyttäisi selvästi ja varmasti, että kemiallisestahan tässä on ollut kyse. Koska tätä odottelua ja epävarmuutta en kyllä jaksa enää hetkeäkään. Tunnen kyllä, että vuoto on tulollaan, mutta niin kauan kuin testit näyttävät plussaa, siitä toivosta on vaikea päästää irti. Mutta ehkä sitten huomenna. Tänään ei voi muuta kuin itkeä tuskaansa. :'(
 

Yhteistyössä