Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

Ripperi: mäkin oon väestöliitossa. Multa gyne kyllä kysyi mitä mieltä olen testauksesta; että haluanko veritestiin vai teenkö itse kotona. Hetken mietittyäni ajattelin, että onhan se parempi päästä toteamaan edes mahdollinen kemiallinen, jos homma muuten menisikin puihin.
 
Jotenkin niin arvasin sen tästä olotilasta ja siitä, että verivuotoa edes tihrua ei ole tullut!! Muistan, että ekassa IVF.ssä tuli verituhrua ennen testiä ja silloin tiesin, että negaa tulee.

Olen onnellinen, hämilläni, täpinöissä, innoissani... ja peloissani, sillä edessä on vielä pitkä matka....... Mutta tämä on jo niin lottovoitto ja todennäköisyys on aika hyvä päästä tästä eteenpäin.

Nää oireet... Olen salaa arvannut ja toivonut, että ne enteilisivät tätä.

Sannis, mites sinun tulos...???
 
Hurjasti onnea plussanneille :flower: :heart: :heart:

tervehdys sinulle Viiva Taidettiin olla huhti-toukokuun pinossa yhtä aikaa?

Linda mitä oireita sinulla oli?

O.N: Piinistelyt alkuvaiheessa. Jostain ihme syystä on toiveikas olo. Kaikki 6 munista hedelmöittyi, tosin yksi raakattiin pois. Saatiin jopa 3 yhteen olkeen pakkaseen!! Kaksi siirrettiin. Ihan hullua mutta mielessäni juttelen näille kahdelle ihan niin kuin oikeasti olisin raskaana. No vähän aikaa ainakin naatiskelen, ennen kuin tipahdan korkealta alas :ashamed:
 
Anteeksi, anteeksi, anteeksi omanapaisuus! HCG 134 eli vahva PLUSSA!!!!!
En tiedä itkisinkö vaiko nauraisinko. Alkuraskauden ultra 29.12. joten siihen asti olen tässä pinossa. Tulen myöhemmin kertomaan lisää ja kuullostelemaan kuulumisia!
Ai niin, palelua on ollut täälläkin ihan valtavasti ja mulla oli siis selvä oire :D
Linda ONNEA, ONNEA, ONNEA!
 
Ensiksi paljon, paljon onnea plussanneille!! :flower:
Taisin valita oikean pinon :)

Minska muistan sut kyllä joo! :) Täällä sitä taas ollaan.

nehmalle pahoittelut. Tuo on niiiin syvältä tiedän sen. :hug:

ON: Meille laitettiin kaksi priimalaatuista huurunenää matkaan. Ne olikin meidän ainokaiset, joten pakkanen on nyt tyhjä. Tuplajännitys, piinojen piina alkakoon.
Mies on jo "hädissään" kaksosista, joten pitää hieman toppuutella. Kyllä meille rehellisesti sanottua ihan yksikin riittäisi, mutta toki kaikki otetaan avosylin vastaan mitä tulee.
Keskenmenoa tässä pelkään eniten, kun on vielä niin tuoreessa muistissa.
:( Toivottavasti nyt käy jo paremmin.
 
AKH
Hienoa! Lämpimät onnittelut Sannis, ripperi ja Linda!!! Plussajuna senkun kasvaa. Mä tuskin sitä kasvatan, todennäköisyyksien valossa jonkun täytyy negatakin välillä ;) Oma olo on ok, tänään pääsi vihdoin töihin ja sai muuta ajateltavaa...
 
Wau, plussajuna sen kun kasvaa... =)
Onnea Ripperi, Linda ja Sannis!
Halauksia piinaajille tai neganeille tai muuten sitä tarvitseville.

ON: Myös minä hain Lugesteronia vain testiin asti ja testin jälkeen loput. Minäkö taikkauskoinen? Suurempia oireita ei ole toistaiseksi tullut, jonkin verran närästystä ja väsymystä pukkaa välillä. Näillä tuntemuksilla mennään alkuraskauden ultraan, joka on onnekseni ennen joulua.

Mitenkäs muut plussanneet tai piinailijat, jos/kun plussa tulee - aiotteko ottaa possupiikin? Raskaana olevat ovat riskiryhmää. Itsellä tiukka pohdinta menossa.
 
Lämpimät onnentoivotukset täältäkin Sannis:heart: Linda :heart: ja Ripperi :heart:!!!! Muutaman päivän kun on poissa koneelta, niin täällä on kaynyt ihan valtava plussapuhuri!!Ihan mahtavia uutisia. Ja ootte ollu näinä päivinä mielessä ja jännännyt oon teidän uutisia!

Itsellä ei mitään uutta, lievää hyperiä oli ilmassa punktion jälkeen siis, torstaina alkoi helpottaa olo. nestettä oli ultran mukaan vatsaontelossa, joten ei ihme että olo oli aika kurja. no nyt taas normi.

Enemmän masentaa nyt pp5 oireettomuus, kun ei niin mitään tuntemuksia...Ei edes lugeista!!Ja niistä on kyl tullut jos jonkinlaista aiemmin..nyt ei niiiiiin mitään. ei niiin mitään!! :ashamed:

Ei kai tässä tarvi paljo toiveita elätelläkään sen rupuisen ruppanan kaksisoluisen takia :/ Eihän kaapissa oo edes yhtään testiä odottamassa.

Ja pah, kai se on vaan maksettava tuo laskukin pois ennenku se tulos varmistuu, ettei sit negan jälkeen v.....ta niin paljoa sitä maksella. |O
 
Valtavasti Onnea minunkin puolestani plussanneille!! Oikeaan pinoon tuli kirjoitettua, hope so..
:)
Mulla siis menossa eka hoito ja nyt PP4, sellaista piti kysyä että kauan teillä on kestänyt munasarjojen palautuminen punktion jälkeen, varsinkin jos rakkuloita on ollut paljon (itselläni 57..)?
Kävin eilen päivystyksessä hengenahdistuksen takia, jossa ultrasivat vatsan päältä, ja lääkäri sanoi ettei ihme jos henkeä vähän ahdistaa, sun munasarjat ylettyy napaan asti.. On vähän ahtaalla sitten muut kamat vatsassa. Ei jaksais enää näitä kipuja ja valvottuja öitä, kun pelkää tukehtuvansa..

Doris
 
Onnea kaikille plussanneille!!! :flower:

Ja :hug: heille jotka ovat joutuneet kokemaan elämän epäoikeudenmukaisuuden :snotty:

Katjuzka - Mulle on sitten taas tullut näiden kuukausien aikana sellainen olo, että oireettomuus on se hyvä asia. Itselläni taas on kaiken maailman oireet ja olen ihan varma että pieleen meni taas. Eihän periaatteessa ensimmäisen viikon aikana mitään raskausoireita kuuluisikaan tuntea. Mä tässä odottelen joka vessareissulla koska alkaa kunnon vuoto. Munasarjat särkee, yökötystä ja muutenkin huonoa olo on mutta kaikki johtuvat Crinonesta aivan varmasti.

Doris -Tosiaan mulla on munasarjat vielä kipeet ja turvoksissa. Ei ole ultrattu mutta ei silti ole epäilystäkään. Tsemppiä sulle paranemiseen ja loppupiinailuun!!!

Äääh.. Ei vaan enää jaksais odottaa että saa tähänkin vastauksen!!
 
Oi, Linda ja Sannis, ihan hirmuisesti onnea plussista!!! :flower: :flower: :flower: Teillä kyllä kuulostikin niin hyvältä, etten edes yllättynyt!

(.) Nyt tekee kyllä jo minunkin mieli päästä tuohon verikokeeseen! Luottamus kotitesteihin on nimittäin hiipumassa. Tänä aamunakin tihrasin pitkään ja hartaasti, että onko se nyt haaleampi vai yhtä vahva kuin eilen. Siis plussa tuli edelleen (jei!), mutta nuo Clearbluet ovat siitä inhottavia, että se viiva muuttuu aika paljon sen 10 minuutin määräajan jälkeen - aiemmin leveästä mutta vaaleansinisestä viivasta tulee aivan ohut ja tummansininen. Eli nyt en sitten voinut enää oikein verrata sitä tämänaamuista eiliseen, kun olivat näin pitkän ajan jälkeen ihan eriparia!

Mielestäni se oli tänään kuitenkin 2 min jälkeen aika samanlainen viiva kuin eilenkin, mutta muistiin on paha luottaa... :headwall: Tämä on se aikaisin testaamisen varjopuoli, ja ihan itteään vaan saa syyttää, kun ei malttanut odottaa!

Tietääkö kukaan, voiko kemiallinen näkyä näin kauan? Siis plussaa näyttänyt nyt PP10 - PP12, joista eka tosi haamuileva haamu, kaksi jälkimmäistä vahvempia. Eli voiko se vaikka huomenna olla jo poissa?

Yritän nyt ottaa päivä kerrallaan. Eli tänään olen raskaana :)
 
Ripperi - Just ton takia en halua enää tällä tokalla kerralla testata ennen sitä h-hetkeä. Muistan elävästi nuo fiilikset! Mulla siis näytti todella haaleaa plussa pp10 ja vahveni mielestäni joka päivä kunnes näytti jo selkeää plussaa pp14. Jokaisessa testissä (tein 4 erilaista). Vuoto kuitenkin osoitti että asiat eivät voi olla ok ja sekin että viiva ei ollut VAHVA vaikka selkeä olikin. No siitä 4 päivän päästä sain hcg:n ja oli 16:(

Mutta eihän sulla ole vuotoa, eihän? KAIKKI on vielä mahdollista! Joillakin se hcg vain nousee hitaammin kuin toisilla. Puhallan sen plussatrombin nyt sinne :D

Mulla menkkafiilikset tulee ja menee..samaa kyytiä saa aivot. Välillä olen varma että nyt onnistui ja välillä varma ettei onnistunut. Nyt pp6 ja rinnat edelleen todella arat. Viime kerralla kaikki tuntemukset loppui pp5. Tänään myös etomista ja hillitöntä väsymystä.. mutta kun SE CRINONE...
:kieh:
 
Täällähän on käynyt mieletön PLUSSApuhuri =) Onnea kaikille ja tervetuloa uusille myös.

Tämä on ollut kyllä sellainen plussanneiden pino, että oksat pois. Toivottavasti itsekin tulisi perässä ens viikolla.

Voisko joku päivittää tuon meidän listan tämän hetkisen tilanteen. Yritin sitä muutamaan kertaan, mutta harakoille meni joka kerta. En saanut näkymään nyt noita hienoja kuvioita. Joskus onnistuu ja joskus ei.
 
Hulluus täällä meinaa iskeä!!!!! Edelleen siis piinaillaan mutta ihan loppusuoralla.

Ainainen turhruvuoto ei ole alkanut ja olenkin jollain lailla toiveikas kun aina on tuhru alkanut pp11. Nyt siis jo pp13 ja huomenna se suuri päivä koittaa. Kävin eilen apteekista ostaan testin ja taitaa kotonakin olla jemmassa yksi testi. Pettymys tulee olemaan kauhea jos taas nega paukahtaa mutta silti uskon enemmän negaan kuin plussaan, en tiedä miksi. Palelu on kaameeta ja masu nippailee niin kuin olis just menkat alkamassa. Kuitenkaan ei ainakaan edellisellä vessareissulla tullut vielä mitään tuhruja. Voi että kun meinaa harmoilu vielä voiton. Miten helkkarissa selviän huomisesta!!!!! :x
 
2009 loppuvuoden toiveikkaat yrittäjät~~~~


Tiistaina 8.12.2009 VKO 50


sartsa-70 ICSI, siirto 23.11. PP15 - TESTI???

nehma ICSI, siirto 25.11. PP13

Katriina77: 2.IVF/ICSI, siirto 25.11. PP13

ripperi77 1. IVF, punktio 24.11., siirto 26.11. PP12 (plussa)

iica83 1.IVF, puktio 24.11., siirto 26.11. PP12

Toivorikas 2. IVF, punktio 24.11.,siirto 27.11. PP11

Eevi-Antero 2. IVF, punktio 25.11., siirto 27.11. PP11

Carex39 IVF PAS, siirto 27.11. PP11

Firefox 2.IVF 3.PAS, siirto 30.11. PP9

AKH 2. IVF, punktio 27.11., siirto 30.11. PP9

Sunflower79 2. ICSI, punktio 30.11. siirto 2.12 PP9

katjuzka 1. IVF/ICSI, punktio 30.11., siirto 2.12. PP9

Doris-79 siirto 3.12. PP5

Minska 2.ICSI, vko49, punktio 2.12, siirto 4.12. PP4

Sarma 2.ICSI

Pirppa75 2. IVF

SaaraX 2.IVF:n 2. PAS

nainen83 IVF, punktio 7.12.






~~~~~~~~ PLUSSAT ~~~~~~~~



:heart: Kristiina76 5.IVF, siirto 4.11.

:heart: pirpana74 1.IVF:n 2.PAS, siirto 10.11.

:heart: dreamer78 2. ICSI, siirto 13.11.

:heart: Sebu08 3. IVF, punktio 11.11., siirto 16.11.

:heart: Memma77 PAS, siirto 18.11.

:heart: lillimyy, 1.IVF, siirto 19.11.

:heart: Haalistunut , 1. IVF 1. PAS, siirto 20.11.

:heart: Sannis-75 1. IVF 1.PAS, siirto 23.11.

:heart: Linda76 3.IVF, puktio 23.11., siirto 26.11.


:flower: Uusi PAS/IVF/ICSI 2009-2010 :flower:

Amelie80 2.ICSI vko 48, siirto 6.11.

Pelkkää kriisiä 1. IVF, siirto 2.11.

Heni 2. IVF siirto 6.11.

SaaraX2.IVF:n PAS, siirto 10.11.

Äititär1.IVF, siirto 12.11.

Kifa 1. ICSI, punktio 11.11., siirto 13.11.

Helmiina78 1. IVF 2.PAS, siirto 13.11.

Piiuli-74 1.ICSI, punktio 16.11., siirto 18.11.

turilainen 2.IVF marraskuussa
 

Yhteistyössä