Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

Onnittelut Rosetta ja Kifa! :heart: :heart:

SaaraX iso :hug: ja voimia!

).( Ultrassa näkyi ainoastaan tyhjä sikiöpussi eli siirryn nyt hetkeksi taustalle keräämään voimia uuteen yritykseen. Odottelen ensin, että vuoto alkaa eikä tarvitse mennä hoitamaan loppuja lääkkeellisesti / kaapien.

Onnea kaikille plussanneille ja paljon tarraliimaa matkaan mukaan!

Sannis
 
Toivottavasti saan liittyä joukkoonne?
Mulla on kolme inssiä takana, joista ensimmäinen päättyi keskenmenoon.
Kaksi seuraavaa: nega ja vuoto.

Nyt pistin eilen ensimmäisen Puregonin, ja ihan eka IVF tulossa.

Jännittää, mutta mukavalla tavalla. Luin hieman juttuja, onnittelut kaikille plussanneille!!

:)
 
Pistänemme tämän pinon tästä kiinni ja toivotamme kaikille plusanneille paljon onnea & tarraliimaa sekä kaikille uusille & uudelleen yrittäville kaikkea hyvää tulevalle vuodelle 2010!
Tapaamme kympin talvihoidot pinossa!

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2010!
 
Ehdin vielä ennen joulutaukoja aloittaa elämäni ensimmäisen hoitoruljanssin (ICSI) ja kun vähän varastin testaamisessa, niin ehdin saada sen toivotun plussankin vuodelle 2009! :heart:

Olo on aika hämmentynyt ja toki onnellinen, mutta silleen varovasti, kun kaikkea voi vielä tapahtua.

Yleensä aina pelkään ja odotan pahinta ja nytkin olin jo valmiiksi ajatellut, ettei ekasta hoidosta ainakaan voi tärpätä... Munasolusaaliskaan ei ollut kovin ihmeellinen, joten olin jo henkisesti valmistautunut yhteen ja ainoaan pas:iin ja sitten uuteen piikityskierrokseen. Mutta nyt kävi näin. Aika nöyrä olo. Ja kiitollinen.

Hyvää, onnellista ja ennenkaikkea toivontäyteistä uutta vuotta 2010 kaikille!
 
nainen83:tule tonne ketjuun "kympin talvihoidot" - siellä on pitkää ja lyhyttä kaavaa ja passaajia ja vaikka ketä ;) Tervetuloa! Sen on aikomus olla kympin lista siinä mielessä, että sieltä sitten siirrytään kympin äiteihin ja saadaan kympin vauvat :) Näin me se on aateltu! :LOL:
 

Yhteistyössä