Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

Hihii, ihanaa Sunflower! Sait ny kyllä mutkin itkemään..se oli niin oikein et sä sait sen plussan!! :heart: Tuon viiden vuoden jälkeen oot kyllä plussaa ansainnu :hug: Ihan mahtavaa että nyt vihdoin meni näin!
Pahoittelut neganneille :hug: Palaillaan teidän kanssa siis ensi vuonna ja jatketaan plussapuhuria, eikös :) mun mielestä tuo Sunfowerin 5 vuotta antaa kyllä meille kaikille toivoa..
 
Onnea Sunflower!!!

Täällä on kaivo jo niin täynnä kirveitä, että ei sinne vettä/jäätä enää mahdukaan. :snotty:
Nega testattu myöhään eilen, kun en saanut unta. Tausta oli valkeampi, kuin Lapin lumi. Lappiin tästä pitäisi jouluksi lähteäkin, joten taidan heti istahtaa siellä sitten hankeen, kun vuodot alkaa. Näkee edes jotakin punaista valkoisella pinnalla joskus. Joulun väreissä h***etti. :kieh: :headwall:
Tapanina hyppään pää edellä boolimaljaan.

Parempaa onnea teille kanssapiinistejijät! Muille negoille :hug:
 
Huh näitä joulu kiireitä, ei ehdi täälläkään kaydä kuin lukemassa..

Pahoittelut negasta viivalle :hug: ..

Ja paljon onnea Sunflowerille, tulen jossain vaiheessa perässä odottajiin.. Niin vaikea uskoa vielä, että meillä on oikeasti käynyt näin suuri onni, että ekasta IVF yrityksestä heti natsasi.. Ja jäi vielä 9 kaveria pakkaseenkin.. Taustailen täällä vielä hetken!!

Oikein hyvää joulua kaikille, ja rutkasti onnea sekä piinaajille, että ensi vuonna yritystä jatkaville, näillä hoidoilla oikeasti voi raskautua!!! :xmas:

-Doris
 
viiva Olen todella pahoillani! :hug: Otahan kunnon pulikoinnin boolimaljassa ja unohda kaikki hetkeksi... ;)

Ja oma ).( Edelleenkään ei tätiä. Pp16 menossa ja vielä kolme täyttä päivää ennen testiä. Paniikissa kuuntelen kroppaani. Jokainen ilmavaivakin on heti menkkaoire, helpottaa kun pieraasee... :LOL:
Herään joka aamu ennen kukonlaulua vessaan kyttäilemään. Nännit on niin kipeät, ettei pystyis paitaa pitään, mutta ilman tulee niin pirskatin kylmä! Hikoilu ja pieni nippailu viittaa kyllä siihen, ettei tämä taaskaan onnistunu. Pregnyl vain vielä vaikuttaa sen verran ettei ole vuoto alkanu... tai sitten... MÄ SEKOAN! :headwall:
 
Elenia kyllä nuo oireet on musta aika lupaavia. :) Luulen, että plussa voi hyvinkin paukahtaa. :) Koitahan nyt pysyä järjissäsi. ;)

Mä teen vielä huomenna yhden testin aamupissasta, ehkä jo klo.5 aamulla (oudot rakon toiminta-ajat täällä). |O Katson loppuun saakka kuitenkin, vaikka kirveet on jo jotakuinkin kaivossa. Viimeksi tuoresiirrosta itkin pp10 negaa, joka olikin pp11 haalea haamu. Eli pienen pienen pieni hippunen on toivoa roikkumassa. :/ Menkatkaan ei ole alkaneet, eikä edes tuhruja (luget kai pitää niitä vex). Tässä sitä kuitenkin vielä jossittelee. :headwall: Kyllä ihminen voi sitten olla tyhmä.
 
Kokeillaan onnistuisiko päivitys... Kommentoikaa jos tuli mokia,

2009 loppuvuoden toiveikkaat yrittäjät~~~~ :D


Sunnuntaina 20.12.2009 VKO 51


Elenia 1.IVF 1.PAS PP16

Viiva 1.IVF 1.PAS, siirto 7.12. PP13

nainen83 IVF, punktio 7.12., siirto 9.12. PP11

SaaraX 2.IVF:n 2. PAS, siirto 11.12. PP9

Rosetta 1.ICSI 1.PAS, siirto 15.12. PP5

Kifa 1. ICSI 1.PAS, siirto 16.12. PP4

Sarma 2.ICSI

Pirppa75 2. IVF

PP2009

StellaR



:heart: ~~~ :heart: ~~~ PLUSSAT~~~ :heart: ~~~ :heart:



Kristiina76 5.IVF, siirto 4.11.

pirpana74 1.IVF:n 2.PAS, siirto 10.11.

dreamer78 2. ICSI, siirto 13.11.

Sebu08 3. IVF, punktio 11.11., siirto 16.11.

Memma77 PAS, siirto 18.11.

lillimyy, 1.IVF, siirto 19.11.

Haalistunut , 1. IVF 1. PAS, siirto 20.11.

Sannis-75 1. IVF 1.PAS, siirto 23.11.

ripperi77 1. IVF, punktio 24.11., siirto 26.11.

Linda76 3.IVF, puktio 23.11., siirto 26.11.

Katriina77: 2.IVF/ICSI, siirto 25.11.

iica83 1.IVF, puktio 24.11., siirto 26.11.

Doris-79 siirto 3.12.

Sartsa83 siirto 23.11

Sunflower79 2. ICSI, punktio 30.11, siirto 2.12



:hug: Uusi PAS/IVF/ICSI 2009-2010 :hug:

Amelie80 2.ICSI vko 48, siirto 6.11.

Pelkkää kriisiä 1. IVF, siirto 2.11.

Heni 2. IVF siirto 6.11.

Äititär1.IVF, siirto 12.11.

Helmiina78 1. IVF 2.PAS, siirto 13.11.

Piiuli-74 1.ICSI, punktio 16.11., siirto 18.11.

turilainen 2.IVF marraskuussa

Toivorikas 2. IVF, punktio 24.11.,siirto 27.11.

nehma ICSI, siirto 25.11.

Eevi-Antero 2. IVF, punktio 25.11., siirto 27.11.

Carex39 IVF PAS, siirto 27.11.

Firefox 2.IVF 3.PAS, siirto 30.11.

AKH 2. IVF, punktio 27.11., siirto 30.11.

katjuzka 1. IVF/ICSI, punktio 30.11., siirto 2.12.

Minska 2.ICSI, vko49, punktio 2.12, siirto 4.12.

Puskatäti 1.IVF 1.PAS


 
:D Kiitos vielä onnitteluista! Mä tyhmä luulin, että piinailu loppuu plussaan.. mutta ei. Nyt se vasta piinaa onkin! Edelleen jokaisella vessareissulla pitää tarkistaa näkyykö punaista jos nyt sattumalta Crinonetöhnässä pari vaaleanpunaista pistettä näkyy niin päivä on pilalla. Hirvittävän pitkä aika ultraan että saan varmuuden koko asiasta!

Tsemppiä edelleen teille piinailijoille ja haleja neganneille! Elenia - kyllä tuo plussalta kuulostaa :heart: . Tietenkään en ole mikään selvännäkijä että aina on hyvä olla vähän skeptinen;)
 
Hei! Ajattelin tulla vähän kuokkimaan tähän ketjuun, ku nyt en oikein tiä mitä pitäs aatella.. Elikkästä nyt mulla olis menosa pp13, jota ennen tehtiin PAS ilm. 4 soluisela alkiola. ( Oli sulatettu samana aamuna eikä sitten tietty lähteekö jatkamaan kasvua, noh, ei ainakkaan ollu taantunu aamun aikana. ) Mulla siirto tehtiin lääkkeellisseen kiertoon ja lääkkeinä on Merimono ja Lugestron. Hoitajan mukkaan lääkitys on niin vahava, että vuoto ei pitäs alakaa niin kauan ku lääkkeitä käyttää, eikä aikasemmin ole alakanukkaan. Nyt on kuitenki niin, että mulla alako tuhuru pe iltana eli sillon oli pp11 ja eilen ja tännään on vessasa käyesä tullu hyytynyttä verta pönttöön, housuihin asti ei ole tullu. Ainakkaan vielä.. Raskaustestin ( apteekin oma ) tein tännään ku en halua syä lääkkeitä turhaan. Nyt sitten kuitenki mietittää monista ja taas monista vuosien aikana tehyistä testeistä huolimatta, että pitäskö siinä näkyä joka tappauksesa testiviivan paikka vaikka testi oliski negatiivinen? Minun muistin mukkaan negatiivisesa testisä ei näy mittään muuta ku kontrolliviivan väri. Nyt kuitenki olin havaittevinani ERITTÄIN hailakan viivan testiviivanki kohala.. Ja minun pää hajoaa ku en tiä mitä pitäs aatella, ku en ole omista muistikuvista nyt niin varma! Elikkästä kaikiela tällä sekavala sepustuksela yritän kysyä, että pitäskö siinä testisä negatiivisenaki näkyä se testiviivan paikka ja testi on luettavisa negatiiviseksi vaiko mitä?!?!?!? Ja nyt ku vielä on sunnuntai, niin ei asiaa voi lääkäristäkkään kysästä, prkl..

Toivottavasti joku sai jotaki selekoa ja ossais ehkä jottain vastatakki..
 
Heippa Nippe!!

Testiviivan kohdalla ei pitäisi olla yhtään mitään eli kyllä sulla jossain vaiheessa on hcg noussut kun on sen saanut aikaiseksi. Koska sulla on virallinen testipäivä? Meinaatko mennä veritestiin? Sun tapauksessa menisin ehdottomasti:) Hurjasti tsemppiä!!
 
Voisivatko PAS-konkarit auttaa? Voidaanko lääkkeellisen PASn negatuloksen ja lääkityksen lopettamisen jälkeen alkavasta vuodosta/kierrosta aloittaa heti uusi lääkkeellinen PAS? Vai onko lepokierron paikka? Ensimmäinen PASni alkoi juuri, eikä tämä kysymys tullut vielä mieleeni lääkärikäynnillä....
 
Kiitoksia vastauksesta Sunflower79 =)

Virallinen testipäivä olis vasta tiistaina enkä olis vielä testannukkaan iliman tuota vuotoa. Veritestistä ei ole mittään puhetta ollu. Viimeksi sen sain heti ku ilimotin lääkärile plussasta, mitä iloa ei sitten ikävä kyllä kauaa kestäny. Pitänee vissiin jatkaa lääkitystä ainaki huomiseen ja kysästä sitten lääkäriltä mitä tehä. Ja varmuueksi jos kävis ostamasa tännään vielä uuen testin.. Kyllä näin vuosien yrittämisen jäläkeen toivos, ettei testin tulosta tarvitte ennää arpoa ku sitä stressiä on muutenki ollu ihan riittämmiin..

Onnea sulle raskaaksi tulosta!! Muistan sen positiivisen testin tuoman onnen tunteen ja toisaalta pelottavan epävarmuuen jatkosta.. Piän peukkuja pystysä, että sinun onni vie loppuun asti!
 
Heikosti positiivinen: Voidaan tehdä peräkkäisiin kiertoihin. Mulla kans nyt eka Pas kierto ja jos ei onnistu aloitan taas kun vuoto alkaa kp 2 Zumenonit =). En tiedä onko sillä vaikutusta mikä lääkitys on, mutta ainakin noilla zumenoneilla voi tehdä peräkkäisiin kiertoihin.

Nippe: Jatka vaan lääkkeitä ja huomenna uutta testiä. Hyvvältä kuulostaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sunflower79:
mutta jos tämä johtuu raskaudesta, niin lääkärit kyllä varoittivatkin mua että luultavasti poden todella pahaa raskausajan huonovointisuutta
Onnittelut sinulle taustalta
:heart:
Kiinnostaa kovasti tämä kommenttisi, mistä lääkärit ovat tämmöisen päätelleet? Voiko sen jotenkin ennustaa? Missä vaiheessa sinulla alkoi ällötys nyt siirron jälkeen?

Kun itselläni myös ku:sta oli tosi huono-olo koko sen viikon, mitä raskaus kesti, olo oli ihan hirveä. Ja edellisestä ivf:stä sain kemiallisen ja siinäkin ympärivuorokautinen huono-olo alkoi jo n.pp11. Vaikka hcg nousi vaan 89:ään.
Nyt sitten mietityttää, että mitä onkaan edessä jos raskaus onnistuisikin, kuin siinä kunnossa pystyy töihin :snotty:
 
Kirma - Kiitos:)

Lääkärit päättelivät siis asian siitä koska kärsin todella huonosta olosta lugejen aikana. Siis ilta- ja yöpahoinvoinnista. En koskaan saanut kohtauksia aamuisin tai päivisin vaan aina tarkalleen illalla alkoi. Lääkärit sanoivat että lugethan aiheuttavat raskausoireita ja kaikesta päätellen tulen LUULTAVASTI kärsimään pahoinvoinnista myös raskauden aikana.

Ja niinhän siinä kävikin:) Ilta- ja yöpahoinvoinneista yritetään selvitä (Lääkkeenä lugen sijaan Crinone joka on miedompaa) mutta aamulla vain etoo. Päivällä ainoastaan väsyttää kovasti. Ja olen vasta 5. viikolla joten sitä huippua ei ole vielä saavutettu!! Mutta jos yhtään lohduttaa.. pahoinvoinnin pitäis helpottaa 3. kuukauden jälkeen;) Älä kuitenkaan vielä murehdi, toivotaan nyt vaan että sinäkin pääset KUNNOLLA plussaamaan (ei mitään kemiallisia) ja saat vietyä raskauden loppuun hyvillä mielin! Tsemppiä kovasti!
 
Anteeksi tunkeutumiseni tähän pinoon, mutta Sartsa83 kirjoittelee tuolla pitkään esikoista yrittävien pinossa ja plussasi inssistä, joten kyseessä ei varmaakaan ole sama Sartsa kuin tässä pinossa kirjoitellut.
 
Kiitoksia tsempityksistä! Veritestisä käyty ja hcg arvo 48 eli ei toelakkaan mitenkään hyvä jatkoa ajatellen.. Hoitaja käski vielä kuiten jatkaa lääkitystä pari päivää ja tehä sitten uuen testin. Turhauttaa, harmittaa, on ontto olo. En tiä mitä täsä pitäis oikein ajatella ja mistä saan nyt voimat keskittyä joulunviettoon?
 
nippe :hug: Odottelehan nyt kuitenkin vielä...

Mä en olis ikinä uskonu, että oon näin maltillinen. Pp17, enkä ole vieläkään sortunu liian aikaisiin testailuihin. No okei okei, tänään yritin puhua miestä ympäri, että testataan... mutta ei sen hirveästi tarvinnu takoa järkeä... :LOL:
Jostakin keskusteluista luin, että pistetyn Pregnylin määrä veressä puolittuu joka päivä. Eli, kun oon pistäny viime torstaina 1660 yksikköä, sitä ei enää olis mun elimistössä. En siltikään uskalla. :/ Näin pitkälle ilman tätin vierailua en ole siltikään koskaan päässy! Yleensä melkein kellosta voinu kattoa, koska vuoto alkaa! Jännäks käy kanssa, millanen joulu on edessä.
 
2009 loppuvuoden toiveikkaat yrittäjät~~~~ :D


Maanantaina 21.12.2009 VKO 51


Elenia 1.IVF 1.PAS PP17

Viiva 1.IVF 1.PAS, siirto 7.12. PP14

nainen83 IVF, punktio 7.12., siirto 9.12. PP12

SaaraX 2.IVF:n 2. PAS, siirto 11.12. PP10

Rosetta 1.ICSI 1.PAS, siirto 15.12. PP6

Kifa 1. ICSI 1.PAS, siirto 16.12. PP5

Sarma 2.ICSI

Pirppa75 2. IVF

PP2009

StellaR



:heart: ~~~ :heart: ~~~ PLUSSAT~~~ :heart: ~~~ :heart:



Kristiina76 5.IVF, siirto 4.11.

pirpana74 1.IVF:n 2.PAS, siirto 10.11.

dreamer78 2. ICSI, siirto 13.11.

Sebu08 3. IVF, punktio 11.11., siirto 16.11.

Memma77 PAS, siirto 18.11.

lillimyy, 1.IVF, siirto 19.11.

Haalistunut , 1. IVF 1. PAS, siirto 20.11.

Sannis-75 1. IVF 1.PAS, siirto 23.11.

ripperi77 1. IVF, punktio 24.11., siirto 26.11.

Linda76 3.IVF, puktio 23.11., siirto 26.11.

Katriina77: 2.IVF/ICSI, siirto 25.11.

iica83 1.IVF, puktio 24.11., siirto 26.11.

Doris-79 siirto 3.12.

Sunflower79 2. ICSI, punktio 30.11, siirto 2.12



:hug: Uusi PAS/IVF/ICSI 2009-2010 :hug:

Amelie80 2.ICSI vko 48, siirto 6.11.

Pelkkää kriisiä 1. IVF, siirto 2.11.

Heni 2. IVF siirto 6.11.

Äititär1.IVF, siirto 12.11.

Helmiina78 1. IVF 2.PAS, siirto 13.11.

Piiuli-74 1.ICSI, punktio 16.11., siirto 18.11.

turilainen 2.IVF marraskuussa

Toivorikas 2. IVF, punktio 24.11.,siirto 27.11.

nehma ICSI, siirto 25.11.

Eevi-Antero 2. IVF, punktio 25.11., siirto 27.11.

Carex39 IVF PAS, siirto 27.11.

Firefox 2.IVF 3.PAS, siirto 30.11.

AKH 2. IVF, punktio 27.11., siirto 30.11.

katjuzka 1. IVF/ICSI, punktio 30.11., siirto 2.12.

Minska 2.ICSI, vko49, punktio 2.12, siirto 4.12.

Puskatäti 1.IVF 1.PAS


[/quote]

 
Niin vaan taas kävi, etten ehtinyt edes testailla. Mä oon just yövuorossa ja NIIIIN rikki. Onneks ehdin kaikki hommat saada jo valmiiksi niin voi taas keskittyä rääkymiseen ja itsensä säälimiseen. Voi #!%&¤ mä en ymmärrä, mitä pahaa mä oon tehny, että ansaitsen tämän?!!! Nyt ku olis tupakkaa, niin vetäisin koko askin. Miksi hemmetissä mä pitäisin tästä kropasta huolta, ku ei se anna muuta kuin ongelmia takasin! :(
Mä uskon, että lopetan tämän homman tähän. Mä haluan pelastaa mun parisuhteen. Meillä täytyy olla muuta yhteistä kuin tämä yksi asia.... Meillä oli hauskaa yhdessä sillon ennen tätä kaikkea. :/

Sori nyt tämä oma napa...
Parempaa joulua kaikille ja tuloksellista vuotta 2010! Kiitos tuestanne! :heart:
 
Ennen kuin lähden joululomille ja netin ulottumattomiin niin ajattelin kertoa, että pp11 testaus oli nega, herkällä testillä testasin... Taitaa mennä uusi vuosikin näissä hoidoissa. Varsinainen testipäivä on joulupäivänä ja veritesti sitten välipäivinä. Palaan asiaan kertomaan tuliko noistakin se yhtä hyytävä vastaus...

Kiitos seurasta tämän pinon väelle... kaksi negaa samassa pinossa, hohhoijaa! Siirryn sitten tuohon talvihoitopinoon pikkuhiljaa...
 
Kaikille neganneille iso :hug:

Plussanneille paljon onnea ja tarraliimaa matkaan mukaan! :heart:

Halusin täältä taustalta tulla vielä toivottamaan kaikille oikein rauhallista ja hyvää joulua sekä kaikkea hyvää vuodelle 2010! :xmas:

Itse siirryn (toivottavasti) ensi viikon tiistain jälkeen tuonne odottavien puolelle, mutta pidän teille jokaiselle peukkuja onnistumisen puolesta!

Sannis ja huurulainen (rv 6+1)
 

Yhteistyössä