Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

Hei vaan ja Tervetuloa uudet piinailijat!
Sunflower, miten siellä...?

Täällä vuotaa ja lujaa, ei tunnu loppua näkyvän. Ei oo tällasta vuotoa täällä ennen nähty :( Oikeesti, yleensä vuotaa pari päivää suht siedettävästi ja sit enää hiljalleen 1- max2 päivää. Mutta NYT, alkoi siis perjantai-aamuna ruskealla limaisella ja klönttisellä tuhrulla...sellastakaan ei oo aiemmin tullut. Seuraavana päivänä tummaa verta ja nyt jo kaks päivää kirkkaan punaista ja paljon...ja hyytymää ja klönttiä. Eikä koko aikana niin minkäänlaisia menkkatuntemuksia oo ollu, eikä niiiiin mitään oloja. Ihan hämärä olo.
Kävin siellä veritestissä kuitenkin aamulla, että voin sit aloittaa ne clomit. No, huomenna asia varmistuu.
 
Katjuzka - Mulla oli myös viime kerralla täysin sama juttu ku sulla nyt! Mä olin ihan järkyttynyt mitä kaikkea (ja miten paljon!) mun sisältä tulee. Mut ei mitään menkkatuntemuksia ollut ja siksi se tuntuikin oudolta. Mun hcg oli silloin 16...
Syötkö vielä lugeja ja silti vuotaa noin paljon? Mä lopetin niiden syömisen ja siitä n. päivän jälkeen alkoi kunnon vuoto. Tosin tuli kyllä tosi paljon läpikin..

Mulla ei oo kunnon vuotoa alkanut ja kertaakaan ei oo tullu niin paljoa että olisin mitään suojaa tarvinnut. Ainoastaan pyyhkiessa tulee verta mutta sitäkään ei oo esim. tänään tullut! Outoa..uskon kyllä vahvasti että Crinone pitää menkat loitolla. Testauspäivä keskiviikkona niin sittenhän sen näkee.
Selvää punaista verta ei oo tullu ku varmaan millin verran..muuten sellaista tuhrua. En kuitenkaan usko enää mahdolliseen raskauteen. Kaikki lääkkeistä johtuneet raskausoireet loppuivat kuin seinään tuossa pp9 aikaan.. nyt taas rinnat ovat todella arat. Äh...toiveajattelua..lääkkeiden sivuvaikutukset on taas palanneet!! Sitten kun tämä saa päätöksensä niin pidän kunnon tauon. Meinaatteko te Katjuzka mennä suoraan uuteen hoitoon jos tämä ei onnistunut?
 
katjuzka Kuulostaa tutulta toi sun vuoto! Mulla ensimmäisen IVF:n jälkeen oli kanssa sellaiset vuodot, että ajattelin kuivuvani kasaan ja muutenkin ne tuli aivan puskista ilman mitään oireita sekä kesti iäisyyden! Ajattelin sen johtuvan siitä, että kohdun limakalvo kaikkien lääkkeiden seurauksena niin paksu. Jaksamista jatkoon!!!

ON: Mä täällä ihan hermona lasken, kuinka mulla ensimmäisen siirron jälkeen alkoikaan vuodot. Huomenna siis pitäis alkaa. Eilen mittasin lämpöä, kun pakko jotain saada tehdä kun testailla ei kerran voi vielä piiiitkäään aikaan! Ja olihan sitä lämpöä... mutta en mä silti siitä mitään hyötynyt, voihan se illalla olla muutenkin korkeampi! Tyhmä nainen! :kieh:
Ajatus, että olisin raskaana, tuntuu niin kaukaiselta ja epätodelliselta... mutta silti jaksan toivoa. Ja huomenna tiputaan taas korkealta ja kovaa, vaikka kuinka yritän psyykata itteäni kestämään! Tämä on niin hirveää taas!!! :headwall:
 
Apua, apua! Mielessä vain: se joka kuuseen kurkottaa, niin katajaan kapsahtaa!! Tuntemukset olivat liian hyvät. Tänään plörähti ylösnoustessa ruskeaa. Maha on ihan sellainen, että kohta alkaa menkat. Voi itkun, itku.
 
StellaR ja pp2009: Tuosta kohdunkaulan/emättimen omituisesta anatomiasta kärsin minäkin. Hoitojen myötä on ilmeisesti nuo emättimen nesterauhaset turvonneet niin että aikamoista mutkittelua on tuo katetrin laitto. Minä sain Litalgin-lääkettä, jossa on lihasrelaksantti ja kipulääke estämään kohdun supistelua. Syön sitä ennalta ehkäisevästi kun viime siirrossa tuli supisteluja. Alkion siirtopäivänä oli vähän supistelun tuntua, mutta ei sen jälkeen. Yksityisellä minusta homma hanskataan hyvin!

Oma napa: pp 4 ja näinä päivinä pitäisi kiinnittymisen tapahtua... Pitäkää peukkuja! Onneksi töissä vipinää niin ei ehdi murehtia.
 
2009 loppuvuoden toiveikkaat yrittäjät~~~~


Tiistaina 15.12.2009 VKO 51


sartsa-70 ICSI, siirto 23.11. TESTI???

Sunflower79 2. ICSI, punktio 30.11. siirto 2.12 PP13

Doris-79 siirto 3.12. PP12

Puskatäti 1.IVF 1.PAS PP12

Minska 2.ICSI, vko49, punktio 2.12, siirto 4.12. PP11

Elenia 1.IVF 1.PAS PP11

Viiva 1.IVF 1.PAS, siirto 7.12. PP8

nainen83 IVF, punktio 7.12., siirto 9.12. PP6

SaaraX 2.IVF:n 2. PAS, siirto 11.12. PP4

Sarma 2.ICSI

Pirppa75 2. IVF

PP2009

StellaR

Rosetta 1.ICSI 1.PAS, siirto 15.12.

Kifa 1. ICSI 1.PAS, siirto 16.12.




~~~~~~~~ PLUSSAT ~~~~~~~~



:heart: Kristiina76 5.IVF, siirto 4.11.

:heart: pirpana74 1.IVF:n 2.PAS, siirto 10.11.

:heart: dreamer78 2. ICSI, siirto 13.11.

:heart: Sebu08 3. IVF, punktio 11.11., siirto 16.11.

:heart: Memma77 PAS, siirto 18.11.

:heart: lillimyy, 1.IVF, siirto 19.11.

:heart: Haalistunut , 1. IVF 1. PAS, siirto 20.11.

:heart: Sannis-75 1. IVF 1.PAS, siirto 23.11.

:heart: ripperi77 1. IVF, punktio 24.11., siirto 26.11.

:heart: Linda76 3.IVF, puktio 23.11., siirto 26.11.

:heart: Katriina77: 2.IVF/ICSI, siirto 25.11.

:heart: iica83 1.IVF, puktio 24.11., siirto 26.11.





:flower: Uusi PAS/IVF/ICSI 2009-2010 :flower:

Amelie80 2.ICSI vko 48, siirto 6.11.

Pelkkää kriisiä 1. IVF, siirto 2.11.

Heni 2. IVF siirto 6.11.

SaaraX2.IVF:n PAS, siirto 10.11.

Äititär1.IVF, siirto 12.11.

Helmiina78 1. IVF 2.PAS, siirto 13.11.

Piiuli-74 1.ICSI, punktio 16.11., siirto 18.11.

turilainen 2.IVF marraskuussa

Toivorikas 2. IVF, punktio 24.11.,siirto 27.11.

nehma ICSI, siirto 25.11.

Eevi-Antero 2. IVF, punktio 25.11., siirto 27.11.

Carex39 IVF PAS, siirto 27.11.

Firefox 2.IVF 3.PAS, siirto 30.11.

AKH 2. IVF, punktio 27.11., siirto 30.11.

katjuzka 1. IVF/ICSI, punktio 30.11., siirto 2.12.
 
sunflower ootko pystyny olemaan testailematta..? :) Mä en olisi varmaan sun kertomilla oireilla..vaan joka pissistä olis pitäny tikuttaa. No joo hullun hommaa :LOL: Mutta ei sulla velä oo toivo menetetty! Uusi hoito tammikuula, kun on klinikalla on se joulutauko..ja taitaa ovikset osua jouluaatolle tai ainakin lähelle joten ei olisi muutenkaan onnistunu. mulle olis kyllä sopinu heti perään uus, en yhtään enäöä kestäisi turhaa odottelua.. Luget lopetin jo lauantaian kun alkoi enemmän vuotaa.
Elenia samanlaisia ajatuksia tuon vuodon suhteen mullakin oli, mut mistäs näistä tietää. verikoe vastaus ei ollu vielä tullu, iltapäivällä saa soittaa uudestaan. Sittennhän on asia varmistunu :| Sulla on tällä kierroksella vielä kaikki toivo jäljellä!Pidetään peukkuja!!!
 
Joo oon pystynyt olee testaamatta niiden viimekertaisten haamujen jälkeen. Nyt tuntuu taas siltä että tulva alkaa kunhan Crinone loppuu. Mutta kyllähän mä sen arvasinkin. Huomenna virallinen testipäivä mutta otan vähän varaslähdön ja testaan jo tänään nyt päivällä. Huomenna aamulla sitten uusiksi. Jos ei ne testit olis niin kalliita, olis niitä menny varmaan ainakin se 5 päivässä.. oon jotenkin riippuvainen raskaustesteistä nykyään. Vaikka näkymä ei olekkaan aina niin kiva!! Outoa...

Ilmoitteleppas sitten Katjuzka mikä verikokeen tulos oli...!! Kifa - tsemppiä piiniksiin!! Aika kultaa muistot (luget);D.
 
No niin...mut voi virallisesti siirtää neganneisiin :/ Tiesinhän mä tän, mutta nyt kun tulos varmistu labrasta niin p..&%¤%¤&/&/ !!! Hgc oli alle 3...

Eli tänään menos toinen päivä clomia ( viime yönä jo tuskaiset hikikohtaukset alkoi...) ja omatoimisesti yritystä joulun aikaan.Mitähän siitäkin tulee kun tupa on täynnä veljeä ja niiden tenavia ja mummia ja pappaa :kieh: Oma saunavuoroko?

Käyn täällä taustailemassa ja lukemassa teidän kuulumisia, mutta tammikuun pinoon sitten ainakin pailailen. Toinen icsi on sitten arviolta viikolla 4. Ja siihenhän on ikuisuus!!
Ellei sitten joulutouhut toisi ylläriä meidän perheeseen :LOL: :LOL: No joo se nyt oliskin kyl ylläri! Ja pukilta paras paketti ikinä :heart:

Paljon, paljon peukutuksia teille jotka vielä piinassa elätte!!!Ja Onnea jatkoon meni sitten syteen tai saveen...
 
Katjuzka täällä pidän peukut pystyssä, että joulupukki ymmärtää tuoda kunnon lahjan! Peiton heiluttelu voi tosin olla aikamoista, kun on tupa täynnä vieraita :) Tsemiä joka tapauksessa yritykseen!

Sunflower peukut pystyssä myös sulle, että huomenna plussatuuli puhaltaa :whistle:

Kifa tsemiä piianailuun ja lugeihin! Mä odotan jo innolla, että pääsen niistä vihdoin eroon joulun jälkeen.

Minska toivotaan, että tuhruttelu menee ohi ja plussatuulta puhaltelen siis sinnekin :whistle:

Lista on päivitetty tiistaina klo 15.15. vaikka originaali kloaika näyttääkin aamua.

Sannis ja huurulainen (rv 5+1)
 
Pahoittelut Katjuzkalle ja onnea joulutouhuihin.. ;)

Ei taidettu mekään saada joululahjaksi sitä parasta, sillä äsken alkoi jo reippaampi
tuhruttelu, kylläkin ruskeaa, mut silti.. Taidan tehdä testin kuitenkin jo huomenna, niin
voi rauhassa lopettaa luget. Onneksi meillä odottaa 9 kpl 8-soluista huurunenää pakkasessa, niin ei tarvitse heti lähteä uutta hoitoa tekemään, oli sellainen kokemus, etten olisi heti valmis..
 
Pikaisesti vaan, että nyt on tonttu kyydissä :D. Yksi sulatettiin ja yksi siirrettiin eli vielä jäi 5 alkiota pakkaseen. Lääkäri, kehui alkiota hyvästä jakaantumisesta blastokysta vaiheessa oli jo menossa. Nyt kun vielä kiinnittyisi niin hyvä ois, mutta onneksi jäi vielä alkioita ja tammikuussa heti pääsen uuteen siirtoon jos ei tärppää =) . Kaiken kaikkiaan positiivinen fiilis tällä hetkellä.
 
Minska :hug: Sulla tosiaan oli kyllä lupaavia oireita. Voisiko tuo tuhruttelusta huolimatta kuitenkin ollakin kiinnittynyt? Edes toinen? :/ Pidän vielä sitkeästi sulle peukkuja!

Hienoa kuitenkin Doris, että pakkasessa on vielä monta siirrettävää. Meillä kun oli nämä siirretyt kaksi ainokaiset, eli jos ei nyt tärppää, niin uusi hoito edessä :( Onnea tuleviin passeihin! :hug:

Katjuzka mahtavat joulusuunnitelmat teillä! Parempaa onnea teillekin jatkossa! Mummoille korvatulpat pukin konttiin :D

Kifa mä oon ainakin jäänyt näihin lugeihin jo ihan koukkuun, joten kysyn lääkäriltä saanko käyttää näitä ihan vakkariin. :D

Onnea tontusta Rosetta ja tsemppiä piinistelyyn!

ON: Alavatsassa on noita "suppareita" ja outo paineen tunne. Välistä ihan puhdasta menkkakipuilua. Sama kova paukura siellä tuntuu edelleen aika syvällä, lugeja laittaessa. Musta se on koko ajan ihan samassa kohdassa. HMPH! Kyllä on itsetutkiskelu mennyt överiksi.
Raivostuttavaa tämä epätietoisuus. Tunteet heittelevät taas toivosta epätoivoon.
 
Katjuzka - :hug: :hug: Kyllä se plussa teillekin vielä tulee, ihan varmasti!! Toivottavasti pettymyksestä huolimatta pystyt nauttimaan joulusta ja saat lisää voimaa seuraavaan hoitoon. Ellei sitten tosiaan sitä plussaa tule jo ennen sitä;)

Kiitos Sannis!!

Doris - Olen ymmärtänyt että ruskea tuhru ei vielä merkitse yhtään mitään..joten tsemppiä vielä sinne!!!

Ja Rosetalle tervetuloa!!

No niin..ja sitten ON:

Tein äsken testin (tai no joitakin tunteja sitten) ja jotain outoa tapahtui. Käskin mieheni hakea 2 testiä apteekista kun tulee töistä. Hätäpäissäni tein jo ensimmäisen heti kun hän tuli kotiin. Olin juuri käynyt vessassa ja väkisin pinnistin sen verran purkkiin että sain testin tehtyä :LOL: . Ajattelin, että on tää taas tyhmää kun tuloksenhan nyt sitten tietää. Virtsanhan pitäis olla rakossa sen verran aikaa edes että hcg imeytyy siihen..tai jotain.

NO. Sekunnin päästä katsoin testiin ja totesin, että SELVÄ NEGA. Jaaha, Crinonet pois jne. Mutta pikkuhiljaa siihen alkoi muodostumaan viiva ja n. parin minuutin päästä siinä oli vahvin haamu mitä ikinä on ollut! Ei melkein enää ollut edes haamu. WTF?!? Nyt jännittää HURJASTI että onko vielä huomenna aamulla haamu vaiko jo vahva plussa. Aamuvirtsastahan sen kuuluu tehdä. Voi apua.. nyt taas toivo kiipesi kattoon ja huomenna tietenkin putoaa sieltä.. :kieh: Miksi on olemassa haamuja?!!? Olis joko nega tai plussa!! No se on näiden hoitojen kirous..
 
Ainiin ja tosiaan sitä ruskeaa tuhrua on tullut oikeestaan joka päivä..välillä tulee, välillä ei. Selvää verta ei oo paljoakaan tullut. Tänä aamuna oli flunssainen olo ja ihan hirvittävä jano koko päivän + yökötyskohtauksia. Olen ennenkin ollut ihan oikeasti raskaana ja täysin samanlainen olo oli tänään! Vaikkakin tämä olisi kemiallinen, niin hcg on ainakin jossain vaiheessa tai lähiaikoinakin vielä päässyt nousemaan niin ylös että on aiheuttanut mulle nämä oireet. Siinä tapauksessa... paremmin meni kuin viime kerralla!!
 
Sunflower onnea haamusta! Toivottavasti vahvistuu! :)
Mä taidan hakea noita herkkiä digit, CB-tikkuja, niin ei mun tarvitse taas käydä sitten läpi mitään haamurumbaa. Se vasta piinaa on, tiedän. Koitahan pysyä pöksyissäsi siellä! :D
 
Täällä ihan sama juttu kuin Sunflowerilla, eli tänään tosiaan alkoi tuhruttaa jo enemmänkin ja myös ihan vähän punaista. Välillä tulee pyyhkiessä, välillä ei.
Mulla oli enää ilta luget, joten ajattelin testata varmuuden vuoksi, ettei tarvitse enää hakea uutta pakkausta. No, sieltä tulikin täysi plussa, melkein yhtä tumma kuin testiviiva..
Ja tää hyppii kanssa seinille!! Koko ajan sellainen tunne, että isompi vuoto voi alkaa koska vaan.. Ja mulla PP12 menossa, alkio oli eilen 2 vkon ikäinen, ja edellisestä pissaamisesta tunti.

Nyt pää kylmänä, ja minuutti kerrallaan.. Torstaina aamulla teen vasta uuden testin, jos vuoto ei runsaudu ennen sitä.
 
voi mahtista naiset!!!Mä olinki ihan varma teidän kertomista oireista ja oloista että näin se menee! Sunflover ja Doris :hug: Oikeasti oon tosi kade...tai en nyt varsinaisesti teille :) mut yleisesti, kun olis niin ittekin halunnu!
Mutta ihanaa todeta että kyllä näillä hoidoilla niitä onnistumisiakin tulee!!Ja prosenttihan on aikamoisen hyvä jos meistä kolmesta samoilla pp-päivillä menijöistä kaks naista saa plussan!Ou jee :D :D
Ja Minskalla vaikuttaa kans lupaavalta! :heart:
 
Mahtavaa Doris!! Toivotaan että plussa pysyy syntymään saakka!! :D Laitettiinko sulle 1 vai 2 alkiota?

Ja kiitos onnitteluista, katsotaan nyt kuitenkin vielä huomenna miten käy. Pelottaa että viiva on haaleempi huomenna ku tänään.. voi apua. Nyt pitäis saada sit muka nukkua..joopa joo!!
Katjuzka - Mä ymmärrän TÄYSIN sun tunteen!! Mutta ihan kohtahan on sun vuoro ;)

Nyt täytyy vähän toppuutella itteäni että en tipu hirvittävän ylhäältä aamulla jos ei plussa enää olekkaan. Kemiallisen pelko on kyllä kova.
 

Yhteistyössä