Voi kurjuus,
Amelie ja
Pelkkää kriisiä! Ihan hirveän iso :hug: kummallekin!
Minä täällä vielä sinnittelen terveiden kirjoissa. Mies on yhä taju kankaalla, vaikka kuume onkin jo hellittänyt. Sama on meno meillä kuin sinullakin,
SaaraX: olen pessyt käsiä ja puhdistanut valokatkaisimia ja ovenkahvoja noin tunnin välein kuin joku siivoushullu!
Pakkohan sitä on jaksaa toivoa, ettei tarttuisi, vaikka kuinka luovutusfiilis jo olisikin. Koska ei niitä piikkejä itseensä iske silkan huvin ja urheilun vuoksi!
Ja
Pirpanalle: viikko rokotteesta on riittänyt joillekin, ei kaikille. Esim. anoppini on ollut viime viikosta asti teholla sikaflunssan aiheuttamien hengitysvaikeuksien takia (hänellä liuta pitkäaikaissairauksia, mm. astma) ja hänellä siis oireet alkoivat n. viikko rokotteen saamisesta (tartunta vahvistettiin sairaalassa n. 1,5 viikkoa rokotteesta). Että varovainen pitää olla!
Lisää omaa napaa: Aamulla kävin ekassa verikokeessa, siis 6 päivää Puregonia takana. Iltapäivällä pitäisi sitten kuulla, pitääkö nostaa/laskea annosta. Alavatsa on ollut lievästi arka pari viime päivää, tiedä sitten, johtuuko muniksista vai vaan ilmasta
Milloin niiden munisten kasvamisen pitäisi alkaa tuntua? Tuleeko kipuilua (jos edes tulee) vasta ihan viimeisinä päivinä ennen punktiota? Meillä siis punktio pitäisi olla ensi viikolla, päivä määräytyy ultrassa vasta perjantaina, jos vaan kestän terveenä sinne asti...
Ja vielä vähän (.): Ja sen olen huomannut, että aivan järjetön väsymys näistä lääkkeistä on tullut! Joka ilta olen nyt nukahtanut vähän sen Synarelan ja Puregonin ottamisen jälkeen sohvalle (siis n. klo 20) ja herännyt siitä sitten säpsähtäen, kun kymppiuutiset alkaa. Ja kun sitten pääsee sänkyyn, uni ei meinaakaan tulla! Tietty aamulla herään sitten jo puol kuuden maissa, vaikka kello olisi soimassa vasta tuntia myöhemmin, eli väsymys on ainaista! Ja siihen vielä päänsärky, joka tosin varmaan johtuu hartioista eikä lääkkeistä, mutta saa olon vielä vähän suttuisemmaksi.
Niin ja jano, se on lisääntynyt ihan selvästi. Juon yleensäkin aika paljon, koska olen yrittänyt laihduttaa, mutta nyt tuntuu, ettei mikään riitä! 3 litraa menee päivässä ihan kevyesti, ja vieläkin vähän kuivaa suuta