Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

pakkohan mullaki on laittaa kuvaa tänne :heart:


RV 19


RV 22+3


RV 28+2


RV 29+5


RV 31+1


RV 32+1


RV 33+6

JA SITTEN TÄN PÄIVÄN KUNNIAKSI KUN TULI PYÖREITÄ VIIKKOJA KASAAN NIIN UUSIMMAT KUVAT KUN VIIKKOJA KASASSA TASAN 35+0


JA VIIDETTÄ ODOTAN :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Millukka todella ihana masu :heart: sulla ei ainakaan oo painoo tainnu pahemmin kertyä, masu sopusuhtaisen kokoinen kans :heart:
heh...kyl sitä painoo on jo kertyny n.14kg :whistle: :whistle: viimeksi oli parissa viikossa napsahtanu huimat 3,2kg :eek: :eek: vielä kerkee tulla jos tota menoo jatkuu :ashamed:
 
Millukka:

Sinulla on aivan uskomattoman kaunis maha ja vielä viidettäsi odotat..mahtava :D

Ja en voinut olla häkeltymättä myöskään tuosta sinun kokokuvastasi, olet nimittäin erehdyttävän samannäköinen kuin eräs ystäväni, voisin luulla helposti häneksi, mutta tiedän lasten lukumäärästä ettet ole hän :D

 
kiitos paapelo, ihana kuulla kehuja kun olo ei ole itsellä mitä hehkein :saint: tosin tykkään kuitenkin masuani ylpeänä esitellä ja aina on tullu kuitenkin tullu hiukan ikävä näitä odotusaikoja ja masua sitten kun siitä on päässyt eroon :LOL:

liekkö meillä jokaisella kaksoisolento jossain päin maalimoo,ois kyl kiva nähdä sellanen joskus =) sulla täytyy näyttää kuva hänelle että on löytyny kaksoisolento :LOL:
vai lastenlukumäärästä uskallat sanoa että en ole hän :whistle: ja varmaan myös noista tatskoista :LOL: :LOL:
oli kyllä oikeesti mielenkiintoista kuulla että minullakin on kaksoisolento jossakin päin suomea,kerro terkkuja!
 
Millukka:

Hän on hyvin saman tyylinen neitonen kuin sinäkin noin ulkonäöllisesti...lävistystä löytyy huulesta ja tatuointeja myöskin reilusti...pitkä on myös tukka jne. aion varmasti näyttää kuvan hänelle...lupaan että pyörtyy :D
Ja terkut menevät varmasti myöskin =)

Ja hullua on todella, että viimeisinä viikkoina lähes manaa mahaa ja kun se sitten on poissa alkaa haikailu sen perään naurettavan nopeasti...minulla iski uusi vauvakuume vielä laitoksella ollessani :LOL:
 
Millukka:

Heh, joo kutsuisin mahamallia torpeedoksi...sivusta ja edestä sen huomaa, vaan takaa ei näy mitään merkkiä että raskaana ollaan...ihmisten ilmeet on ajoittain varsin koomisia kun käännyn heihin päin vaikkapa kaupassa...hyvä ettei silmät putoa päästään :D
 
kuva varmaan vääristää mittasuhteita hiukan,kyl tää pötsi on kiitettävän kokonen luonnossa,ympärys mitta ollu aina jonkin verran yli 100cm niinku varmaan nytkin. :kieh:

emmää tiijä sit....ainakin mun mielestä tää on ihan kivan kokonen :heart:
 
Asia mikä pistää väkisinkin silmään kun noita masukuvia katselee on se että teillä ei ole raskausarpia...
Mun masu on aikasemmista raskauksista ihan kiitettävän arpien,nyt ei uusia ole ainakaan toistaseks tullut,mutta...
 
ihmettelen tosiaan ettei mulle ole tullu ku pari pientä hassua ihan tonne alamahaan ja joskus tpoisen raskauden aikana tuli tuonne pakaroihin.
tosin tämä on nyt viides raskaus joten kait toi maha on venyny miksi on venyny :LOL:
mut tosiaan ei ole isommin mitään arpia tullu. mulla on ollu kaikista neljästä aikasemmasta raskaudesta se tumma viiva tuohon napaan asti mutta tästä viidennestä sitä ei ole tullut ollenkaan :eek:
 

Yhteistyössä