Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Vivid
Alkuperäinen kirjoittaja Millukka:
mut tosiaan ei ole isommin mitään arpia tullu. mulla on ollu kaikista neljästä aikasemmasta raskaudesta se tumma viiva tuohon napaan asti mutta tästä viidennestä sitä ei ole tullut ollenkaan :eek:
Mä oon kanssa toistaseks selvinnyt ilman arpia!

Kysyisin tosta tummasta viivasta. Se kuulemma häviää synnytyksen jälkeen?! Häviääkö se aina ja kauan siinä menee?! :eek:
 
Vivid:

No minulla se katosi n.4kk synnytyksestä..tai oli silloin enään omiin silmiin erottuva, muut eivät sitä nähneet..joskus 6kk jälkeen en itsekkään yhtäkkiä sitä mahastani löytänyt.
Nyt on tosi paljon vaaleampi tuo viiva, joten luulisin, että saattaa kadota ehkä aiemmin.

Siskolla taasen tuli todella leveä ja tumma viiva...poikansa on nyt 5kk ja ei ole kovinkaan paljon vaalentunut, mutta kaventunut kylläkin. Saattaa siis olla tosi yksilöllistä.
 
Vivid
Alkuperäinen kirjoittaja paapelo:
Vivid:

No minulla se katosi n.4kk synnytyksestä..tai oli silloin enään omiin silmiin erottuva, muut eivät sitä nähneet..joskus 6kk jälkeen en itsekkään yhtäkkiä sitä mahastani löytänyt.
Nyt on tosi paljon vaaleampi tuo viiva, joten luulisin, että saattaa kadota ehkä aiemmin.

Siskolla taasen tuli todella leveä ja tumma viiva...poikansa on nyt 5kk ja ei ole kovinkaan paljon vaalentunut, mutta kaventunut kylläkin. Saattaa siis olla tosi yksilöllistä.
Ok, hyvä tietää! Se on vaan niin hauskaa, kun aina puhutaan, että kaikki oireet lähtee heti synnytyksestä ja viiva vaalenee jne. Mutta oon ite miettinyt, että tuskin tollanen pigmenttijuttu ihan päivässä parissa häviää :p
 
J84
Alkuperäinen kirjoittaja Jennyli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellona84:
Jennyli, toi sun maha on kyl ihana :heart:
:LOL:
Kiitos samoin, minäkin olen ihastellut sinun masuasi :heart:
Kuinka olet jaksellut? Pianhan sinulla on jo ihana nyytti sylissä :heart:
Hyvin oon jaksellu, mut olo on jo todella malttamaton ja odotan kovasti, et synnytys käynnistyis ja näkis pojan :heart: Kolme viikkoa olis vielä laskettuun :p
 

Yhteistyössä