Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Elämänilo:

Kiitos...itsestä myös näyttää siltä että olisi aavistuksen lässähtänyt, mutta sf-mitta kyllä kasvaa hitaasti mutta varmasti, joten en tiedä..vauva on kyllä alhaalla, liekkö sitten pitkä?

Ei esikoinenkaan laskeutunut kuin vasta sitten, kun kalvot puhkaistiin käynnistyksessä, joten en odottele suuria ;)

Tujakoita supistuksia toivotellen:

paapelo+poju+Deri 35+6
 
:LOL:
Juu johtunee naurettavan lyhyestä selästäni tämä torpeedomalli :D
Pituutta kun ei minulle ole siunaantunut kuin vaivaiset 155cm :D
Ja takaa ei kyllä näe ollenkaan että olen raskaana...saan shokeerata ihmisiä kaduilla, kun vilkaisevat sivuprofiiliani :LOL:
 
paapelo aij jai, voin kuvitella, ihte kuiten sua 5 senttiä pitempi, mut silti tuntuu selkä jäävän lyhkäseksi. Tosin, esim. siskoni on minuu 4 cm lyhkäsempi ja hällä paljon pidempi selkä, et moni sanookin et mun selkä lyhyt. Tiedä sitten, mut ahtaalta alkaa olo tuntua. :kieh:

Ku vain ei menis yliaikaseks tämä pikkuinen. =)

Mul toi vyötärönympräysmitta suunnilleen samois menny ku mitä aijemmis raskauksis. 96 cm on ollu noilta ku synnärille menty. =)
 
hemari:

Mene www.aijaa.com sivuille.

Kun olet ottanut kuvan, saat sen sinne hyvin helposti ladattua. Kun lataus on valmis, tulee kuvan alle paljon linkkikoodeja...valitse vaikkapa kohdan 'pieni kuva' linkkikoodi, mustamaalaat sen ja kopioit.
Sitten tänne ja liität.

Kun lähetät viestin, tulee kuva automaattisesti näkyviin.

Jos kuva ei näy ja tilalla on vain kooditekstiä, niin kopioi teksti uudestaan, sillä silloin on todennäköisesti jäänyt koodin loppuosa pois =)
 

Yhteistyössä