Loppukiertolaisten oirepino

Juu todella jännät päivät!

Pari päivää sitten olin jo heittämässä pyyhettä kehiin mutta nyt pudotaan taas korkeelta ja kovaa kun ne mensut alkaa. Tissit on nyt taas maksi mitoissaan eli ihan täys A kuppi ;). Tänään alko aika runsas valkovuoto. Tämän aamun "itsensäkidutusovistesti" On yhtä vaalea tai tumma kuin eilinenkin. (ehkä silleen 4x vaaleempi kuin kontrolliviiva mutta tummempi kuin perus testi ilman ovista)

Keskiviikkoon on PIIIIITKÄ matka mutta yritän olla luja enkä testaa. Tänään aamusta kyllä maha alkoi jo sattumaan että siinä suhteessa mensuja odottelen. En ehkä vielä täksi päiväksi mutta huomiseksi? Tässä kierrossa oli luultavasti hormoonit muutenkin solmussa kun edelliset menkat jäivät vajaaksi ja tiputtelua oli pitkään......

Joku tuossa kysyi onko rytmihäiriöt merkki... No ei periaatteessa, mutta jos on pumppuongelmia, se reagoi kyllä kaikkiin muutoksiin kropassa.

Pidän peukkuja niin itselleni kuin teille muillekin "kituville"

Metsätähtönen > Mä vaan kyselin onko rytmihäiriötkin oire. Itselläni en ole sellaisia huomannut, mutta lisälyöntejä kylläkin. Ne ovat harmittomia ja häviävät väsymyksen väistyessä. :)

Kiitos tsempanneille! :flower: Tänään se tuleekin erityisen tarpeeseen, sillä fiilis on sekalaisen myrskyinen. Tekisi mieli pyytää äiti hakemaan lapsi hoitoon täksi päiväksi, kun en kykene muuhun kuin hermoiluun ja itkua nieleskelemään. Tk:sta ei nyt tunnu saavan ketään kiinni, joten tilanteen selvittäminen ei etene. Miehen kanssa oli kyllä puhetta, että hakisi apteekista varmasti luotettavan testin, mutta päivästä ei sovittu. Koitan ensin päästä siihen veritestiin.

Lara > Miksi ihmeessä sä testaat vieläkin, kun kolme plussaa tuli peräkkäin? Soita nyt vaan neuvolaan ja ilmoita itsesi sinne. Varmistavat siellä sitten veritestillä, että saat mielenrauhan. :hug:

Lisäys:
Rennietä otin etovaan oloon, koska tuntui olevan ainakin osittain närästystä. Auttoi esikoista odottaessa jonkin verran, mutta nyt ei sitten ollutkaan toivottua vaikutusta. Sain nukuttua onneksi, mutta hyvä asento oli vaikea löytää. Rentoutuminen onnistuu nyt parhaiten mahallaan ja paha olo tuntuu siinä pahiten. :/

macy gray: Koita jaksaa!!!! :heart: :flower: :hug:

...testaan koska olisin tänään 6+0 ja pitäisi näkyä testissä kun testissä... ehkä.
epävarmuus se on vaan niin perseestä. kp40 plussa on voimakkaampi ku kp41. se hämmentää. toinen merkki ei anna mitään? pelkään.
tiedän, oon kummallinen....

kp 25/28. mielenkiintoinen menkkajomotus jatkuu, kovempana kuin eilen, mutta ei niin että lääkettä tartteis ottaa.. Välillä pikkasen etova olo, mutta menee ohi syödessä :p en halua antaa itelleni toiveita ja tippua sit taas korkeelta, koska se sattuu :/ Mutta jotenkin pahasti kaikki oireet samanlaisia kun menkkojen aikaan. ja nimen omaan niiden aikaan, ei ennen sitä. Tätä ei oo kyl ennen ollu, että menkat huhuilis näin ajois, alko meinaan kp 21 tää kihelmöinti masusessa. . Koitan kuitenkin sinnitellä ensi sunnuntaihin kanssa testin kanssa. Jos ei ennen sitä ilmaannu olen 99% varma että asukas on masukissa. Mutta jänniä päiviä elellään, katotaan pystynköö oottelee sunnuntaihin :D

Lara--, tosi ilkeet ajat meneillään. Inhottavinta epätietoisuus, ootko labras uusiks ajatellu käydä?

kirjottelen pitkästä aikaa..onnea plussanneille :flower: :) tääl kuume kasvaa kokoajan 2kk yritys kerta menossa kyl vasta..mut jospa nyt täs kierros nappais.lasketaanko kieropvä menkojen alkamis pvä:stä vai loppumis pvä:stä,en tiedä? :ashamed:

missä Lara-- sait HCG-arvon ? Mulle sano se lääkäri, että mulla oli HCG 10 eli ihan niinkun muillakin ei raskautuneilla :/ toivotaan et sulla nousis se tässä!!! Tai sit mullakin on se ollu tuolla, ja lekuri ei oo nähny sitä :p Mutta jos menkat on sulla jääny pois, niin eikös se oo aika varma merkki, että se nousee vielä? :)

Tänään ollu ihan normaali olo, ainut että kun tupakan polton lopettaminen meneillään, niin oon keskittyny siihen ja sen tuomiin oireisiin.(tekisi kauheasti mieli tehdä testi, jotta sais lisä ponnetta lopettamiseen :D ) Valkkarin tulo loppu, joten eiköhän ne menkat sieltä kohta puoleen tule :(

missä vaiheessa tulee kiinnittymis vuoto, jos on tullakseen? eikös sen pitäis olla siinä 6 pv oviksen jälkeen? nyt ois dpo 11 ja punanen viiru pöksyis, mut paperiin ei tuu mitään. Ei pienintäkään merkkiä, että ois vuotoo tulossa. Niin ja valkkarii sittenkin aika kasa tullu :D testeis, tuskin näkyy mitään, jos kiinnittyminen vatsa tänään??

naisen kroppa on ihmeellinen!! :/

ystävät rakkaat, se on plussa jo nyt, haamuna, mutta plussa!! :) kp 26/28 normi netti testi. ihmeellistä, koska olin aivan varma, että missattiin päivät. Mutta, tässä voi tapahtua vielä mitä tahansa :) nyt vaan rauhallisin mielin etteenpäin :D

elni: onnea :flower:

on: kp 29/33? närästää enemmän ku yleensä, maha on outo, vähän kipee, turvonnu ollu viikon verran.. välillä huonoa oloa, heikotusta, kuutena yönä oon heränny 4-5 aikaan pyörimään sängyssä...
vielä en oo testannu, mut huomenna tai perjantaina taidan testailla..
+++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: kaikille jännääjille

Eipä oo tullut pariin kuukauteen tänne kirjoiteltuakaan, kun on ollut työhärdelliä ja muuta eikä plussaustoiveiden saralta oo kuulunut mitään uutta...

Mulla on viikon verran ollut hurjasti kaikkia oireita... Rinnat kipeämmät kuin yleensä kinä normaalisti ennen menkkoja, jatkuva vilu, aivastelu, pieni yökötys päällä koko ajan, mielialanvaihteluita... Toisaalta voihan tää vaan olla, että toiveajattelu lisää ihan tavalliset menkkaoireet ihan uusiin mittoihin.
Tein eilen RFSU:n testin mutta negaa näytti. Toisaalta menkkojen pitäisikin alkaa vasta huomenna tai ylihuomenna, eli ei olisi ehkä vielä mitään näkynytkään. Jännityksellä odotan...

Kp43/32-34 jälleen nega. Jos oireet jatkuu eikä tätiä näy, testaan uudestaan loppuviikosta. Vaikuttaa nyt siltä, että jos tärppi on käynyt, niin sitten vasta tihkuvuodon jälkeen. Kummallisen aikaisin vaan tulee oireita, mutta ehkä osa on sitten jostain muusta johtuvia. Aika epäuskoinen olen kyllä, mutta koitan pitää jonkinlaista toivoa yllä tätin saapumiseen saakka. On nyt ollut sellaisia tuntemuksia, että vähän väliä ramppaan tarkistamassa nytkö täti kurvasi paikalle, mutta ei näy edelleenkään. Samassa tilanteessa siis jumitan täällä. :/

Lara- > Milloin sulla onkaan se kontrollikäynti? Millainen on olo?

LittlePony ja Hyväsetti > Vaikuttaa lupaavalta. =) Plussausonnea!

Paljon plussatuulia kaikille!!! :D

Kontrolli ens viikon keskiviikkona...
Haamuja kotitesteistä edelleen...
En oikein tienny äskön taas mitä ajatella ja menin suihkuun "rauhottumaan"....
Ja mun nännit oli ihan lautasen kokoset ja tummat :LOL:
(no ei kai nyt ihan, mut selkeesti muuttuneet!)
Seurataan tilannetta, mulla 10kpl herkkii testei et kai mä testailen taas joku aamu. :LOL:

Yhteistyössä