Loppukiertolaisten oirepino

Tää heittää taas pyyhettä jo kehiin.... Alkoi etuvarustus kuihtua ja nyt on taas liiskat tissit. Se indikoi vaan yhtä asiaa. MENSUT pärähtää huomenna aamulla... Murr räyh ja wuh...

Oikeestaan ihan hyvä niin meen pumpputohtoria tapaamaan ja kattotaa josko se alkaa mun pumppua grillaamaan sitten ENNEN kun pamahdan paksuksi... Ja jos mister Murphyyn on luottaminen niin grillausaika kun on saatu ja sovittu niin poksahdan paksuksi. :D Molempi parempi...
 
Lara-- sanoitko että kävit labrassakin testin ottamassa alkuvaiheessa? mikäs kp sulla ois menossa?
Mulla on kyl predictorista jääny viime kierrossa niin huono maku suuhun, että osta ihmeessä joku toinen ja testaa. Mulla predictor siis viimeks näytti 2 eri testissä selkeetä plussaa, ja lääkärissä sit todettiin etten oo ollu raskaana.

Mut kyllä mä uskon että jos se on jollain näyttäny plussaa sulle, ni ei se r-hormooni päivässä katoo ja lähe pienenee. Eikö niin? :p :hug:
 
Labran testin aikaan kp oli 35 ja tänään kp41.
Mulla on neljä prediktorin enempi tai vähempi plussaa.
Menen kyllä lekuriin tästä. :|
Laitoin niille valituksenkin kun ihan ihme testi!
Kyllä mä uskon raskaana olevani, mutta on varmaan ihan alussa, eikä 5+6 niinkun menkoista laskettuna.
Teen varmaan vielä jonkun testin, en enää ikinä ton merkkisiä.
Positiivinen on kuitenkin positiivinen ja en usko tohon kiinnittymiseen ja heti irti lähtemiseen, koska mulla on kuitenkin niin korkee kp.

Kaipa tää tästä selkiintyy.
Eikä mulla kiire ole, yk1 vasta. :)
 
Mä oon täällä palstalla lukenu semmosen viisauden, minkä joku oli lääkäriltään kuullu, että negatiivinen voi aina muuttua positiiviseks mutta positiivinen ei muutu negaksi. Siis jos kaikki on hyvin ja kiinnittyminen onnistunu. Kuulostaa siis siltä, että joku häikkä noissa testeissä saattaa olla, jos useemmalla täällä on outoja kokemuksia ns. vääristä plussista!
 
Heippa,

Mä täällä yleensä vaan taustalla jännäilen, mutta nyt on sen verran outoja oireita että ajattelin kysellä onko muilla ollu. Mulla vasta kp 18/24 että raskausoireita ei vielä (kai) vois ollakaan. Sain ovisplussan keskiviikkona, to&pe oli tosi kovia ovulaatiokipuja, ei oo ennen ollu noin kovia ja kesti kaks päivää. Sitten pe iltana huomasin että nännit on tosi arat, nekin on nyt ollu 2 päivää. Ihan sattuu jos niihin koskee. Ei ole ollu ikinä ennen tommosta arkuutta. Mistähän voi johtua, tässä vaiheessa kiertoa? No, eipä haittaa. Oon vaan ilonen että edes jotain tuntemuksia ;) Raskautta yritetty kohta 3 vuotta ja nyt ekaa kertaa nännit kipeet, tältä se siis tuntuu :D
Tsemppiä ja plussaonnea kaikille!!!
 
Antaa kyllä aika paljon toivoo sinun tapaus Lara-- meikäläiselle :) mulla vaan ne kkt tuli ihan normaalisti..

Kyllä kkden pois jäänti on aika varma merkki raskaudesta niin voisin luottaa kyl jo, jos noin mones jo näkyny :) Käy lääkäris ja tuu heti sit huhuilee tännekin !
=)

Pitäisköhän ittesäki rueta testailee ja toivoo parasta :). Jos se oiski että kaikki muut testit tosi huonoja ja predictor kertoo vaan oikeen :D

Kummallista kyllä, mulla lekuris katottiin ultrassa asti onko mitään tapahtunu kohdussa ja mitään ei kyl näkyny, sama sit labrat ni ihan puhdasta negaa sielt tuli.. Voiskohan lekuri olla vääräs ja hyvin sokea? :)
 
niin.. mutta siis en usko itselleni, koska ovis kivut tuli mulle ihan ajallaan, ja yhtä julmina kun ennenki.
Nyt ollu oviksen jälkeen vaan ihme kihelmöintiä vatsassa. Niinkun papakokeen jälkeinen kihelmöinti/vihlonta.. ja tissit meni aroiksi sopivasti HETI oviksesta seuraavana päivänä. Nälkä koko ajan ja eilen sain ihan hillttömän naurukohtauksen(kesken tyypillisen menkkakiukutuksen), ihan sydämmeni kyllyydestä, ja siitä sitten laukes itku :D huvittava tilanne, kun anoppi katto että mikäs nyt tuli :D Limat kyl suht normit, ja turvotus ihan samanlainen kun viikko ennen tätiä yleensäkin.
Yleensä mulla ei oireile menkat vatsakivuilla ennen kun samana hetkenä kun housuun lurahtaa..
Pääkipu puuttuu.. se on nyt kummallinen asia :eek:

Mutta, uskaltaako tässä kuitenkaan innostua, en taida uskaltaa kun viimeksi tuli niin yrkkä seinä vastaan :(
 
Lara-- Kattelin sun viivoja, ja alin oli mun mielestä ihan paksu ja oikeen näkönen! uskoisin että oikee plussa sieltä syöksyy piakkoin. :)
mulla tuli niihin kahteen paljon ohuemmat viivat mitä on siin testipaikassa ja ekaan syöksähti vielä kaksi ohutta viivaa vastaus kohtaan..
 
mä en elni- muista mikä sun tilanne on nyt?
mä luotan myöhäseen ovulaatioon, kun näkyy heikosti, vaikka kp41 jo vedän.
raskaus ei välttämättä näy ultrassa jos kohtu on tosi takana...
kyllä tää kato tästä ;)
 
Lara-- , nyt on kp 24/28. Viime kierrossa plussasin predictorilla, mut täti tuli sit kuitenkin. Kävin lekuris, ku puoltoista viikko tädin jälkeen näky vielki et ois raskaushormoonia (taaskin predictorilla). Vastauksia odotellessa meni ovis ja ei kauheesti sitä hyödynnetty, kun ajateltiin et jos on r-hormonia, ni en voi ovuloida. Tulokset tuli ja lekuri sanoi, että tulosten mukaan en ole voinut olla ollenkaan raskaana.. Eli siis testeissä näkynyt väärin plussa :( .. Ja nyt sit odottelen tädin tulemista, että päästään sänkypuuhiin :D tai sitten ihmettä :D Niin ja nyt yk 2 ellei, se nyt oikeesti ois niin et lekuri ei ois nähny ultrassa ja r-hormoonia ei sillon niin paljon, että lekuris ei ois voinu todeta.. Oi se oiskin ihanaa <3 sit se ois heti ekalla tärpänny :D taidankin testailla huomen B) =)

Tarkoititko näitä Lara--?
 
Miten hitaasti sitä raskaushormonia voi hyvin voivassa raskaudessa oikein kehittyä, jos ei 3-4 viikkoa oviksesta herkällä testillä näy? :headwall: Oireet siis viittaa edelleen raskauteen, mut testi näyttää negaa. Mä olen niin täynnä tätä epätietosuutta, ettei enempää voi olla.
 
Mä en tiedä ovulaatiosta mitään, en ole testeissä luovuttanut kun en yksinkertaisesti usko etten olisi raskaana. :)
En tiedä oonko pässi vai vahvasti raskaana.
Mä sain muuten haamuplussan jo kp28 et en sit tiiä kyllä...
Ihmeellistä...
Tuntuu et siitäkin ois iäisyys ja vasta kaks viikkoahan siitä on. :)
Kuumeilu sulattaa pään! :LOL:
 
Hei :) pitkästä aikaa!! :)

Tein testin siis silloin torstai aamuna ja keskiviikkoiltana otin yhden canestenin. Testi näytti negaa. Torstaina ja perjantaina tuli tuhruvuotoa joka sitten loppui kuin seinään lauantaina. Menkkoja ei ole edelleenkään kuulunut eikä sen enempää tuhruakaan. Hiiva oireetkin jäi siihen kun sen canestenin otin. Kp nyt 29/28.. mitähän tää on.. Ihmeempiä oireita ei ole ollut, päähän vain on särkenyt muutamana päivänä tässä.

Voikohan olla mahdollista että canesten olisi jotenkin voinut vaikuttaa testin tulokseen? Onko kenellekään mitään tietoa?
 
Toivotaan niin että jos pääsen vielä testailemaan niin plussa pärähtäisi niin kuin ihan kaikille muillekin täällä kuumeileville :)

Niin minäkin ensin ajattelin että en tekisi sitä testiä vielä, mutta kun se apteekintäti sanoi että voit tehdä testi jo heti illalla kun silloin keskiviikkona sen ostin.. Vaikka testissäkin luki että näyttää tuloksen jo heti ensimmäisenä päivänä menkkojen pois jäännistä, uskoin sitten olevinaan viisaampaa :LOL: ...
 
28/28 ja tänään aamulla tein edelleen yli uteliaana ovistestiä ja sain vahvemman viivan kuin aikoihin ;) Huomenna pitäis alkaa mensut. Tänään on ollut oikeen mielenkiintoista etomista ja ihan kiitettävästi rytmihäiriöitä. Maha on olevinaan täynnä perhosia tai sähköä... En tiiä miten kuvailis.

Tissivarustus "liiskaantui" pahaenteisesti edellispäivänä mutta nyt ollaan ns. keskitasolla. En uskalla haaveilla paljoa ja keskiviikkona vasta annan itselleni luvan oikeaan testiin jos ei sitä ennen ala.
 
Huomenna soitan neuvolaan ja kysyn neuvoja sekä lähetettä veritestiin. Kp 41/32-34 huomenna eikä merkkiäkään lähestyvistä menkoista. Mulla on ollut kierto pisimmillään 47 päivää, mutta viimeisin pitkä kierto oli elokuussa ja selkeitä raskausoireita on ollut jo hyvän aikaa. Yököttävä olo pahenee iltaa kohti eikä Rennie näköjään vie sitä pois. Muutenkin oireet tuntuvat vahvistuneen viime päivinä. Fiilis on jotain pettymyksen, kiukun, pelon ja jännityksen sekoitusta eikä tunteenpurkauksia voi nieleskellä. Tällaset piinaavat päivät pitäis voida pikakelata. |O

yrittäjä83 > Jännittävä tilanne sullakin. Toivotaan plussaa myös raskaustestiin. Onko rytmihäiriötkin jokin oire?
 
Mä huomasin uuden oireen.. tai mikä lie sit onkaan... neljänä yönä oon heränny aamuyöstä ja ei oo uni meinannu millään tulla uudestaan.. maha on "sisältäpäin" niin turvonnut et tuntuu ettei jalkoja saa kunnolla koukkuun kun kyljellään yrittää nukkua. jonkinlaista paineentunnetta siis mahassa.. kp 27/33

typytzy, yrittäjä83 ja macygray plussatuulia... :whistle:
 
Macy gray, voihan olla että tuo Rennie melkeen pahentaa sitä yökötysoloa. Tuli vaan mieleen. Ja jos rytmihäiriöitä tosissaan on, niin varmaan pitäisi tutkituttaa. Kuulostaa ainakin aika inhottavalta oireelta :/

Toivottelenpa plussatuulia, pakko lueskella tätäki ketjua säännöllisesti :LOL: Jännät päivät Hyväsetillä, Macy graylla ja Yrittäjällä! Samoin Typyzyllä =)
 

Yhteistyössä