Lopettakaa se turha narina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4.1238472000.paratiisi.jpg

mä just mietin että ensin valitetaan kun talvella ei ole kylmä eikä ole lunta... sitten kun on kylmä ja lunta, valitetaan kun on kylmä ja lunta... kesällä valitetaan kun on kylmää ja märkää, sitten valitetaan kun on kuuma ja kuivaa eikä koskaan ole viileää ja sada vettä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
mä just mietin että ensin valitetaan kun talvella ei ole kylmä eikä ole lunta... sitten kun on kylmä ja lunta, valitetaan kun on kylmä ja lunta... kesällä valitetaan kun on kylmää ja märkää, sitten valitetaan kun on kuuma ja kuivaa eikä koskaan ole viileää ja sada vettä :D

So? Valituksessa on voimaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:

juu ei mitään... mutta tuli tuossa vähän aikaa sitten mieleen...

meillä on tää talo kuin sauna... vaikkei ulkona varmaan ole kuin 15 lämmintä, hiki valuu.. makaan sohvalla puolialasti tuuletinlampun pyöriessä täysillä ja lisäksi on vielä pöytätuuletin päällä... eli kuuma on :D

Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:

juu ei mitään... mutta tuli tuossa vähän aikaa sitten mieleen...

meillä on tää talo kuin sauna... vaikkei ulkona varmaan ole kuin 15 lämmintä, hiki valuu.. makaan sohvalla puolialasti tuuletinlampun pyöriessä täysillä ja lisäksi on vielä pöytätuuletin päällä... eli kuuma on :D

Talvella mä valitin hiukan (huom vain ihan vähän) siitä, kun lunta oli niin paljon, ettei meinannut päästä autolla pihasta. Muuten ei lumet häirinneet minua henk.koht. Pakkasista en valittanut, muistaakseni ainakaan, paitsi jos joutui lapsen kanssa viettämään monta sisäpäivää pakkasten ja tuulen vuoksi. Itseä ei olisi haitannut, mutta valitin lapsen puolesta. ;) Sateet ja tuulet ei mua haittaa, jollei ne satu olemaan just silloin kun olisi jotain tärkeää ulkotekemistä (kuten ystävän polttarit). Mutta helteet, ai helkkari, että mä olen aina inhonnut helteitä.

Yhteistyössä