Lopettakaa se turha narina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pitäis aina osata nauttia siitä mitä on. Nyt valitetaan helteistä, kun tulee sade, toivotaan aurinkoa ja sitä rataa.
Mä nautin että on lämmin/kuuma ja hiki valuu eikä jaksa tehdä mitään. Kyllä sitä taas hetken päästä saadaan kurakelit ja pakkaset riesaksemme.

Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:
Pitäis aina osata nauttia siitä mitä on. Nyt valitetaan helteistä, kun tulee sade, toivotaan aurinkoa ja sitä rataa.
Mä nautin että on lämmin/kuuma ja hiki valuu eikä jaksa tehdä mitään. Kyllä sitä taas hetken päästä saadaan kurakelit ja pakkaset riesaksemme.

Mulle passaa ikuinen harmaus ja sade vallan mainiosti.

En mä narise, mut oma tyhmyys taas ehkä vähän harmittaa.. Mitäs pitää mennä hankkii lapsia niin et ne syntyy heinä-elokuussa kun jo entuudestaan on tiedossa mitä paskaa tää on :D

Kerrankin Majurin kanssa jostain samaa mieltä. Mun mielestä monella "kärsimys" on pitkälti asenteesta kiinni. Jos haluaa tehdä asiat hankalaksi niin varmasti kaikki on paskaa.

Mä en valita. Mulla pörrää tuuletin vieressä ja ainoa mitä kauhistuin oli ku kattelin mittaria joka o auringon paisteessa, ni se näyttää +39.9 :saint:

Mä en turhasta narise. Minkä mä sille voin etten mä fyysisesti jaksa tätä kuumuutta? Pää on koko ajan kipeä, rytmihäiriöitä on vaikka muille jakaa, ahdistaa jne. Siihen vielä lisäks se, että v****taa. :kieh: :kieh:

Yhteistyössä