tässä palstan akoille tärkeä tieto: MUN MIES PÄÄSI KESÄKSI TÖIHIN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos miehesi on tehnyt tarpeeksi töitä että voitte lomailla eikä teidän tarvitse käydä töissä, niin miksi teidän pitää sitten vuodensta toiseen elää tukien varassa?

[QUOTE="Yh-äiti";26251149]Mitä opintoja olit suunnitellut jos sopii kysyä? Ei ole tietenkään pakko kertoa.

Itsellä on vuosi jäljellä lähihoitajan koulutusta ja tekisi mieli elokuussa samalla aloittaa aikuiskasvatustieteen perusopinnot avoimessa yliopistossa. Nuo saisi suorittaa täysin etänä.[/QUOTE]

ihme tyyppi, ikuinen opiskelija, ei tiedä yhtään mitä haluaa!!??
sullahan jo muitakin tutkintoja. Päätä jo mitä meinaat tehdä!

Mistä lähtien työttömyys ja lomalla oleminen on ollut yksi ja sama asia?
Saiko miehesi työttömyyspäivärahan sijasta lomarahaa?

No mutta joka tapauksessa onnea miehellesi työpaikan johdosta.

[QUOTE="VIeras";26253240]ihme tyyppi, ikuinen opiskelija, ei tiedä yhtään mitä haluaa!!??
sullahan jo muitakin tutkintoja. Päätä jo mitä meinaat tehdä![/QUOTE]

Anteeksi mitä? :O Miten on ikuinen opiskelija lukion ja yhden ammatillisen koulutuksen perusteella? Mitä muita tutkintoja mulla muka on kun en ole itse huomannut?

[QUOTE="mä";26253305]Siis onko loman kriteeri se, että työnantaja maksaa tältä ajalta palkan?[/QUOTE]

Ei. Loma voi olla myös palkatonta. Mutta työttömyys ei ole lomaa.

[QUOTE="vieras";26258574]onnea vain, mutta toi aloitus oli todella typerästi kirjoitettu. En ole muuten huomannut että olisi haukuttu luuseriksi..[/QUOTE]
et vai, meklkein joka ketjussa kun työstä o kyse luuseriksi haukutan. töitä kun joidnwkin mielestä on vaika muille jakaa....
kaiki eivät voi ola lähäreitä ja kohta niistäki on ylituotantoa.

Yhteistyössä