A
aino
Vieras
Huomenia vaan kaikille.. tää on mennyt ihan uskomattomaksi tää mun väsymys. Kävin eilen nukkumaan kahdentoista aikaan ja heräsin tänään puoli yhdeksän, jaksoin olla hereillä puoli tuntia ja kävin takaisin nukkumaan ja heräsin puoli 12!!
No ens viikolla neuvola joten näkee onko verenpaineissa tai muussa häikkää. Mua myös kummastuttaa tää hirmuinen jano. Koko ajan pitää juoda jotain. Sokerit oli neuvolassa ainakin ihan ok..:O
Tosin epäilen ettei hemppa oo kyllä noussut yhtään kun mun on hirmu vaikea ottaa niitä rautatabletteja, käytän niin paljon maitotuotteita.. hmm.
Hurjaa että ensimmäiset lokavauvat alkaa ihan pian syntyä!!! Vastahan me ihmeteltiin ihan alkuviikoilla
Nyt jälkeenpäin ajatellen aika on mennyt tosi nopeasti vaikka jossain kohtaa tuntuikin ettei kulje mihinkään.
Käskekäähän sitten miestenne käydä kertomassa synnytystarinat!!
Nyt koiran kanssa lenkille josko raitis ilma saisi tän päivän käyntiin.
aino + masuvauva 35+2
No ens viikolla neuvola joten näkee onko verenpaineissa tai muussa häikkää. Mua myös kummastuttaa tää hirmuinen jano. Koko ajan pitää juoda jotain. Sokerit oli neuvolassa ainakin ihan ok..:O
Tosin epäilen ettei hemppa oo kyllä noussut yhtään kun mun on hirmu vaikea ottaa niitä rautatabletteja, käytän niin paljon maitotuotteita.. hmm.
Hurjaa että ensimmäiset lokavauvat alkaa ihan pian syntyä!!! Vastahan me ihmeteltiin ihan alkuviikoilla
Käskekäähän sitten miestenne käydä kertomassa synnytystarinat!!
Nyt koiran kanssa lenkille josko raitis ilma saisi tän päivän käyntiin.
aino + masuvauva 35+2