Relaatio 1240

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NonnaNoppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NonnaNoppa

Aktiivinen jäsen
28.07.2024
851
39
28
Ensin heti kiitokset Zombille, kivoja relluja ja tosi monilla meitä tässä hemmoteltu!
Tämän uusimman kanssa jumituin niin totaalisesti, että toivoisin jotain pientä vinkkiä vasempaan alakulmaan. Siellä on kolmen sanan kimara johon en pääse käsiksi mitenkään, eli
kulmasana 13, josta oikealle 16 ja tästä ylös 9. Epäilemättä aukeaa kaikki kun johonkin saisi vinkin =)

Ensin heti kiitokset Zombille, kivoja relluja ja tosi monilla meitä tässä hemmoteltu!
Tämän uusimman kanssa jumituin niin totaalisesti, että toivoisin jotain pientä vinkkiä vasempaan alakulmaan. Siellä on kolmen sanan kimara johon en pääse käsiksi mitenkään, eli
kulmasana 13, josta oikealle 16 ja tästä ylös 9. Epäilemättä aukeaa kaikki kun johonkin saisi vinkin =)
Tosi kivoja ja sopivan haastavia relluja on Zombi meidän iloksemme laatinut, kiitokset täältäkin.
Itsekin pähkäilin tuota kulmaa pitkään, se 13 on se missä niitä ylläolevia hoidetaan , siitä saat varmaan loputkin :)

• Tykkää
Reactions: NonnaNoppa
Kiitos, olin yrittänyt änkeä siihen sitä sai- alkuista tuloksetta =)
Tosi kivoja ja sopivan haastavia relluja on Zombi meidän iloksemme laatinut, kiitokset täältäkin.
Itsekin pähkäilin tuota kulmaa pitkään, se 13 on se missä niitä ylläolevia hoidetaan , siitä saat varmaan loputkin :)
Minä kaipaisin vinkkiä...

Mulla on vasemmassa alakulmassa 13, mutta siitä lähtee oikealle (yläviistoon) vain 12, ja siitä ei lähde kyllä mitään 9 ylös... Et missä nyt ollaan?

Sen sijaan mä kaipaisin kyllä, et mikä yhdistää tuon 13, Kot.El ja El tai tuo äsken mainitsemani 12, joka yhdistyy El.

Lisäksi jos saisi pääsanasta oikealle lähtevät 3, 15 ja 13. (ekaan on kokeiltu Ase ja Erä)

Minä kaipaisin vinkkiä...

Mulla on vasemmassa alakulmassa 13, mutta siitä lähtee oikealle (yläviistoon) vain 12, ja siitä ei lähde kyllä mitään 9 ylös... Et missä nyt ollaan? Siis kulmasanasta lähtee oikealle suoraan 16 ja siitä ylös 9

Sen sijaan mä kaipaisin kyllä, et mikä yhdistää tuon 13, Kot.El ja El tai tuo äsken mainitsemani 12 tämä on ammatti, joka yhdistyy El.

Lisäksi jos saisi pääsanasta oikealle lähtevät 3 (myös esim pyörällä), 15 lupa tehdä tätä ja 13 luvatonta (ekaan on kokeiltu Ase ja Erä)

Yhteistyössä