Jospa tää nyt...
eilinen raapustus meni bittiavaruuteen, aika rasittavaa...
Nyt meillä taas nukuttiin suht koht viime yö.
Rytmiä haetaan kyllä - alan lukemaan kaikkia vauvaoppaita joita mulla jo on. Eli Tracy Hoggin kirja on ihan hyvä, ja maalaisjärkinen. Vauvan tarpeiden kuuntelusta ja lukemisesta.
Suosittelen . alun perusteella ...
Ja omasta ruokavaliosta jätin appelsiinimehun pois, se oli viimepäivien muutos ja Violan pyllykin alkoi punoittaa (mun kaverilla toiselle lapselle app.mehu aiheutti moista).
Siskonpoppoo kävi ja vierailu meni ihan suht koht - ja en passannut
ja Viola oli tietenkin vieraskoreena - nukkui ja söi kuin oppikirjoissa .
Lapanen - jep, oma asiahan se nimi on - joillekin (vanhemmille) ihmisille ei kävisi nimiksi kuin Matti ja Maija ja Anna jne... hyviä nimiä nekin , tokitoki. Mutta kyllä Wiia on kaunis myös...
Mulla tuli idea Yksäitin Pessistä - voisiko tytölle laittaa Illusian ? (tietty neidistä ei tule sitten lainkaan keijukaismaista ...)
Eli mun neidistä tulee Inka Viola xxxx ... ja tuohon kolmatta nimeä vielä haen...
Topsy : milloin alataan kaffitteleen ? Jokohan vaikka ens viikolla ? Toivon mukaan Diipeli ja Tiipii saa arkea mukavasti alkuun,
Diipelin varmaan ainakin pitää saada unta palloon - mullakin ihan eri olo kun alkoi sitä tulemaan. ja verenpainekin laski normaalilukemiin.
Sain hirmu ahaa elämyksen ja hommasin tuttipullon termossuojan - saa nähdä osoittautuuko turhaksi. Pitää maidon lämpimänä n 3 tuntia, aattelin ensin jopa yökäyttöön. Mutta kaupunkireissulla varmaan suht' kätsy.
Saako Relatipat tai Cuplatonit antaa suoraan suuhun ? Vaikea kehittää pikkumaitotilkaa niille erikseen aina ?
Tyhmä kysymys : onko normaalia että vauvan
maha pullottaa , alkaako painoa kertyä sinne ensin, vai oisko merkki vatsavaivoista ? Tosin näillä maitomäärillä ei ihme jos joku pullottaa, omista hinkeistä ruiskuaa ihan asiallisesti ja väliin vielä lisämaitoakin otetaan...
Aiemmin filosofoin - ennenhän annettiin vauvalle vesiryyppy maidon jälkeen - just vissiin sammasta estämään. Nyt sitten ei . Ja mikähän tuohon logiikkamuutokseen oli syynä ? Jotenkin samahan se ois ennaltaehkäistä ? Pitääpä katsoa onko meillä sammasta vaiko eikö ...
Ja pikaparanemisia
Elzalle ja muille flunssaperheille !
terkuin,
papu & viuviu