Erityisvoimat
YOdottajalle :hug: ! Ja kaikille muillekin, joilla väsy painaa, itsellänikin joskus, mutta onneksi vain ihan hetkittäin.
Ja
Oliivialle tsempit tutkimuksiin, toivottavasti kummempaa ei löydy ja onneksi putoamisesta selvisitte säikähdyksellä!
Meillä on nyt myös 3kk neuvola takana, hyvin on vaavi kasvanut pelkällä tisumaidolla. Nyt painoa 5800g ja pituutta 59cm. Rokotteen sai myös ja lisänä rotamaistiaiset suuhun. Saapa nähdä milloin ite tulen antamaan jotain muuta kuin maitoa... Niin pitkälle kuin maito piisaa, mennään sillä, mutta sitä päivää ei voi tietää, kun nälkä onkin tarjontaa suurempi. Toivottavasti tisulla vielä pitkään :heart: . Mulla kummittelee edelleen mielessä allergian mahdollisuus, posket sen verta laikukkaat. Eli sitäkin aina mietin, että milloin imetys mahdollisesti loppuu allergian takia. Vaan eipä nuo taaskaan tuosta ihosta kummempaa neuvolassa sanoneet. Ja mä olin toisaalta tyytyväinen :ashamed: .
Meillä on masuvaivat nyt kanssa oikeastaan kokonaan ohi, kop kop, siltä ainakin nyt tuntunut. Ihanaa! Pari päivää olen uskaltanut jo vähentää Cuplatoninkin antamista, eikä ole vatsa ollut moksiskaan
. Meillä kanssa iltanukutus välillä takkuaa, välillä rauhallisesti, välillä itkun kanssa... Sama päikkäreillä, välillä nukkuu hyvin, välillä ei sitten millään ja sitten vaan kitistään. Aika paljon päivien kulku riippuu siis vauvasta. Onneksi kaikki jouluhommat on tehtynä hyvissä ajoin, ei tarvitse niitä stressata. Jos vielä hiukan siivoilua loppuviikosta ja piparitalo kaipais koristeita.
Ihania hymyjä ja muutenkin kuvia kaikilla
. Niitä on aina kiva kurkkia! Ja aivan ihania kissoja
Näkymätön Ninnikö se oli, joka oli tehnyt! Paljonkos velottaisit
?!
Pessillä oli jo lelu kädessä... Kyllä kai se meilläkin neidillä kädessä pysyisi, mutta kovasti ei ole vielä tarjottu
. Uusi ja erittäin paljon neitiä viihdyttävä juttu on lelukaari sitterin edessä. Kyllä viihtyy katselee ja lelut sen kun kilisee! Nyt onkin alkanut tuntua, että alkaako tuo vähitellen tajuamaan kätensä. Välillä nyrkkiään niin katseleekin... Oletteko muut huomanneet?
Meillä käydään kaupassa milloin sattuu, välillä joka päivä, välillä pari kertaa viikossa. Ja jos molemmilla on rahatilanne suht ok, niin se maksaa, kuka käy, mutta minulla kun välillä oli rahat ihan tiukalla, antoi mies sitten rahat reissuun. Ja kyllähän sitä rahaa noihin kauppoihin saa uppoamaan...
Mutta nyt täällä on hiljainen hetki, vauva nukkuu ja isommilla on hyvät leikit. Taidan siis mennä jotakin näpertämään, vaikka sitä piparitaloa :xmas: