heipä hei..
me sovittiin eilen ukon kaa et hän hoitaa anttonin yö syötöt sillon ku hällä on iltavuoro viikko ja mä hoidan ne sit aamuvuoro viikoilla niin saadaan molemmat nukkua ainakin vuoroviikoin täydet yöunet..tosin on se ukko pari kertaa yrittäny mua yöllä herättää syöttämään mut en oo heränny
juu ei me oteta sit eläke säästämis juttua kun niin monelta on kuullu huonoja asioita vaan siitä..aukaistaan sit osuupankkiin säästötili kunhan on tarpeeks ylimääräistä siihen,eli ei ikinä jos mulle himo shoppaajalle pankkikortit luovutetaan
kävin tänään ostamassa vielä viimeisiä joululahjoja,ja huomena pitäis sit ne kauppa ostokset suorittaa,pitää jo listaa alkaa väsäämään..
me käydään kaupassa varmaanjoku 5kertaa viikossa..me ostetaan yleensä päivän tareet kerralla,mut vaipat ja tuttelit ostetaan viikoks kerrallaan,ja meillä menee kuussa noin 400-600e kauppaan,riipuu mitä syödään ja tarviiko koirille ruokia ym..ja metähän ei oo ku minä,ukko ja antton ja 2 riiviö koiraa..että aika paljon meillä menee kauppaan rahaa..
ja täällä on kans se jokapäiväinen pulma,mitäs tänään syötäs?
paljon syödään,makaronia ja jauhelihaa erimuidoissa,kana kastiketta,muusia ja lenkki/lihapulla kastiketta ja sen sellaista..tuntuu tosiaan et noi samat vaan pyörii ja itekki oon kokki ammatilta niin luulis nyt jotai muutaki olevan pöydässä tarjolla..
mä en tee meille kotiin muuta jouluruokaa ku porkkanalaatikon(johon oon ihan himona) ku me syödään aattona mun porukoilla ja sit varmaan mun isän luona seuraavana päivänä..
sit noista iseistä..mullahan oli penskana niin että isä häipy kuvioista ku olin ihan pieni vauva..joskus saattoi laittaa synttärikortin,jos hällä oli sellanen nainen joka siitä huolen pit..sit nähtiin sattumalta mun mummon luona (isän äitin äiti) ja sillä oli joku akka mukana joka sit pyyti osoitteen että alettas kirjottelemaan ja sit rupesin käymään siellä..tämä tapahtui siis silloin kun olin 10vuotias,en pidä isääni isänä,ennemminkin joku setä tms. nyt ne on naimisissa sen akan kanssa ja niillä on yhteinen tyttö,jonka kanssaminä sit oon ollu tekemisissä..
ja menee täälläkin välillä hermot tuohon ukko kultaan,vaikkakin se osallistuu tosi hyvin anttonin hoitoon,välillä tuntuu et mä en edes saa syöttää stä kun ukko on ominu ja vallannu sen syliisä
mutta hyvähän se vain on ettei yksin tarvii kaikkee tehä,ja kyllä nostan hattua kaikille
teille jotka hoitavat ja huolehtivat lapsistaan yksin minusta ei olisi siihen,kun välillä tuntuu että olen jo nyt väsy,mut onneks antton on ollu niin "helppo" vielä tähän saakka..
minäki tuun sit myöhemmin joulut toivottelemaan kun kuitenki koneella käyn..
ja uusille tervetuloa joukkoon,kyllä tänne mahtuu..
ja kiitos teille kaikille täällä olijoille,kun teille saa purkaa kaikki hyvät ja pahat asiat ja kun teiltä saa apua kaikkiin asioihin jotka mietityttävät :hug:
emma ja antton